立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2751
原文章由 fsy 於 07-8-22 11:11 發表 我老公都習慣咗我呢個男人味重既老婆, 如果有日扮靚啲, 佢會話: 扮咁靚做咩呀? 既然有人認頭, 都係算把啦....
原文章由 chiuchristan 於 07-8-22 11:13 發表 Tovincy, No problem, I love your sporty & 爽直 Look! 可能生多件, 妳女人hormone會多D.:lol
積分: 2273
原文章由 tvoincy 於 07-8-22 11:19 發表 係唔係堅o架
男爵府
積分: 8470
積分: 7768
原文章由 go4baby 於 07-8-22 11:23 發表 我覺得唔係囉....起碼我唔係..... 但係hellocandy, diaperb.....好似係囉.
原文章由 fsy 於 07-8-21 13:08 發表 子進都係, 不過我發現佢唔鍾意同年紀相約既小朋友玩, 反而鍾意同啲大個佢既小朋友玩. 好似佢日日去公園同個四歲既哥哥玩得好開心添. 唔知係咪個個小朋友都係咁呢?
積分: 2539
原文章由 chiuchristan 於 07-8-22 11:32 發表 Go4baby: 妳可能係 exceptional case , 快D生多件, 谷谷D 女人hormone 啦!:lol :lol
原文章由 fsy 於 07-8-22 11:25 發表 試下咪知囉
原文章由 wckmay 於 07-8-22 11:37 發表 hayes ma, 近來做了生仔大使.
原文章由 tvoincy 於 07-8-22 11:41 發表 生仔推廣大使 :mrgreen: 家計會要簽佢啦
公爵府
積分: 28816
原文章由 wckmay 於 07-8-22 11:41 發表 我個仔都唔鐘意同細個佢的小朋友玩的,同d大個佢的玩,佢會玩得好開心.?-(
原文章由 chiuchristan 於 07-8-22 11:50 發表 Tovincy: 獨生子女好慘架....做得咁偉大的奶媽....唔掙在行多步生多件啦, Ryan終生受用! 十年前差點簽左家計會
積分: 8253
原文章由 tvoincy 於 07-8-22 11:39 發表 不如你試下先啦
原文章由 tvoincy 於 07-8-22 11:58 發表 Really big big steps.
積分: 2233
原文章由 fsy 於 07-8-22 10:16 發表 樹媽, 我哋第一堂儀態要學既應該係: 如何有儀態地說 "妖" 及 "頂你個肺"
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy