母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2751


3181#
發表於 07-8-22 11:17 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-22 11:11 發表


我老公都習慣咗我呢個男人味重既老婆, 如果有日扮靚啲, 佢會話: 扮咁靚做咩呀?

既然有人認頭, 都係算把啦....


FSY,

我好鬼c應同你o者


大宅

積分: 2751


3182#
發表於 07-8-22 11:19 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-22 11:13 發表
Tovincy,

No problem, I love your sporty & 爽直 Look!

可能生多件, 妳女人hormone會多D.:lol


係唔係堅o架


大宅

積分: 2273


3183#
發表於 07-8-22 11:21 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-22 11:11 發表


我老公都習慣咗我呢個男人味重既老婆, 如果有日扮靚啲, 佢會話: 扮咁靚做咩呀?

既然有人認頭, 都係算把啦....


我老公有日無醒醒問我"點解正係响搵工果掛先著到隻雀咁, 平時唔可以咩?"..............我都無氣答佢.


大宅

積分: 2273


3184#
發表於 07-8-22 11:23 |只看該作者
原文章由 tvoincy 於 07-8-22 11:19 發表


係唔係堅o架


我覺得唔係囉....起碼我唔係.....

但係hellocandy, diaperb.....好似係囉.


男爵府

積分: 8470


3185#
發表於 07-8-22 11:25 |只看該作者
原文章由 tvoincy 於 07-8-22 11:19 發表


係唔係堅o架


試下咪知囉


男爵府

積分: 7768


3186#
發表於 07-8-22 11:32 |只看該作者
Go4baby:

妳可能係 exceptional case , 快D生多件, 谷谷D 女人hormone 啦!:lol :lol


原文章由 go4baby 於 07-8-22 11:23 發表
我覺得唔係囉....起碼我唔係.....

但係hellocandy, diaperb.....好似係囉.
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


大宅

積分: 2751


3187#
發表於 07-8-22 11:36 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-21 13:08 發表


子進都係, 不過我發現佢唔鍾意同年紀相約既小朋友玩, 反而鍾意同啲大個佢既小朋友玩. 好似佢日日去公園同個四歲既哥哥玩得好開心添. 唔知係咪個個小朋友都係咁呢?


RYAN又係咁O架 ?-(


大宅

積分: 2539


3188#
發表於 07-8-22 11:37 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-22 11:32 發表
Go4baby:

妳可能係 exceptional case , 快D生多件, 谷谷D 女人hormone 啦!:lol :lol


hayes ma,

近來做了生仔大使.


大宅

積分: 2751


3189#
發表於 07-8-22 11:39 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-22 11:25 發表


試下咪知囉


不如你試下先啦


大宅

積分: 2751


3190#
發表於 07-8-22 11:41 |只看該作者
原文章由 wckmay 於 07-8-22 11:37 發表


hayes ma,

近來做了生仔大使.


係呀!

生仔推廣大使 :mrgreen:

家計會要簽佢啦


大宅

積分: 2539


3191#
發表於 07-8-22 11:41 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-21 13:08 發表


子進都係, 不過我發現佢唔鍾意同年紀相約既小朋友玩, 反而鍾意同啲大個佢既小朋友玩. 好似佢日日去公園同個四歲既哥哥玩得好開心添. 唔知係咪個個小朋友都係咁呢?


我個仔都唔鐘意同細個佢的小朋友玩的,同d大個佢的玩,佢會玩得好開心.?-(


男爵府

積分: 7768


3192#
發表於 07-8-22 11:50 |只看該作者
Tovincy:

獨生子女好慘架....做得咁偉大的奶媽....唔掙在行多步生多件啦, Ryan終生受用!

十年前差點簽左家計會


原文章由 tvoincy 於 07-8-22 11:41 發表
生仔推廣大使 :mrgreen:

家計會要簽佢啦
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


公爵府

積分: 28816

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


3193#
發表於 07-8-22 11:52 |只看該作者
wckmay & fsy,

琦琦都唔鐘意同細個佢的小朋友玩.

她昨日在鄰居處有些悶悶不樂, 因為兩位姐姐(讀小學有参觀活動)冇出現, 見我去接她就高興得很, 始終她要有玩伴.
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


大宅

積分: 2273


3194#
發表於 07-8-22 11:53 |只看該作者
好耐無見安兒媽?


大宅

積分: 2751


3195#
發表於 07-8-22 11:54 |只看該作者
原文章由 wckmay 於 07-8-22 11:41 發表


我個仔都唔鐘意同細個佢的小朋友玩的,同d大個佢的玩,佢會玩得好開心.?-(


至慘d大唔"侵"佢呢


大宅

積分: 2751


3196#
發表於 07-8-22 11:58 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-22 11:50 發表
Tovincy:

獨生子女好慘架....做得咁偉大的奶媽....唔掙在行多步生多件啦, Ryan終生受用!

十年前差點簽左家計會


Really big big steps.


男爵府

積分: 8253


3197#
發表於 07-8-22 12:02 |只看該作者
生啦, 生啦
Still have time to join the 2008年奶媽club.
原文章由 tvoincy 於 07-8-22 11:39 發表


不如你試下先啦


大宅

積分: 2751


3198#
發表於 07-8-22 12:04 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-22 11:32 發表
Go4baby:

妳可能係 exceptional case , 快D生多件, 谷谷D 女人hormone 啦!:lol :lol


go4baby,

唔通要生多幾件先得 不如你try try

得o既話, 我"o西冷"跟你


男爵府

積分: 7768


3199#
發表於 07-8-22 12:07 |只看該作者
Tovincy:

Yes, really a big step. 妳咁年青, 仲有時間做心理 & 思想準備!

我老所以唔等得, 加上孩子間年齡距離少D, 越能 build up close relationship.

儲夠勇氣, 就要快D開工:lol , 因Ryan快 2歲, 生得出都已3歲.

Add Oil!


原文章由 tvoincy 於 07-8-22 11:58 發表
Really big big steps.
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


大宅

積分: 2233


3200#
發表於 07-8-22 12:12 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-22 10:16 發表
樹媽,

我哋第一堂儀態要學既應該係: 如何有儀態地說 "妖" 及 "頂你個肺"


So simple,讀個"妖"字時細細聲,咪起個咀,再加隻手半盍着.

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo