跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3899


3181#
發表於 04-11-14 10:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

rolexma... 而家唔擺囉喎, 訂左屋企附近兩圍自己食下飯就算lu~~ thx 呀...

草本... 我阿b仲未甩臍帶呀... 好似就快啦瓜 ?-(

pekkle女... 我阿b都係架, liu 醒佢可能食一陣就唔食, 不過我都會liu醒佢. 佢而家日頭3個鐘一次, 夜晚4個鐘一次, 呢兩日佢唔聽話啦, 唔知點解食食下係度勁cry, 都唔知佢想點 ?-(

南瓜媽.... 頭幾日真係好大轉變架, 慢慢黎啦, 好彩最後妳都有請陪月, 會好好多啦. 記住有咩唔開心都有我地係度呀.

yeelam... 妳好叻呀, 生得噤快 恭喜

koko.... 加油呀....


伯爵府

積分: 18746


3182#
發表於 04-11-14 11:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

南瓜媽,
亞豬好錫妹妹呀,我一抱亞妹,佢會走埋黎錫亞妹,亞妹一喊,佢會叫我抱亞妹..........好攪笑 :lol: :lol: :lol: 所以比我想像中容易應付左好多呀
Pumpkin_mama 寫道:
豬媽:奀豬錫唔鍚妹妹呀? 好過癮.. 兩個bb個張相...


伯爵府

積分: 18746


3183#
發表於 04-11-14 11:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

keep臍帶............我用"日本糖盒仔"(好細個)裝住,再用利是封入好,宜家2年幾,都冇變呀


大宅

積分: 3899


3184#
發表於 04-11-14 12:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

奀豬mami~~ 想問下... 妳喂左人奶噤奈, 係米用好多乳墊囉 ?-( 我用緊PEGION即棄, 又買左AVENT可洗嘅, 不過AVENT好快濕到"流", 都係要用埋Pegion即棄打低先得.... ?-( 妳係點架?


子爵府

積分: 13356


3185#
發表於 04-11-14 12:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

各位零舍曳曳媽咪:

gogoMa的可愛bb女已於今天十時多出世了, 重7磅多. 恭喜!恭喜!
[img align=left]http://www.pau.com.hk/liwood/IMG_0764.gif[/img]Liwood Ma Ma [url=liwood.pau.com.hk/gallery]MyBB Album[/url] [email protected]


侯爵府

積分: 24274


3186#
發表於 04-11-14 12:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Koko今朝十點幾生左囡囡呀!
在聯合,唔駛靠儀器,全靠自己"必"出黎!
犀利呀!!
佢隻公都不知幾開心呀!!

[size=large]Ko Ko恭喜哂!


侯爵府

積分: 24274


3187#
發表於 04-11-14 12:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

茵:
咁幾好呀!見到豬哥哥咁疼愛豬妹妹,
你可以放心啦!


侯爵府

積分: 24274


3188#
發表於 04-11-14 13:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
===========
0411出世表:(Updated on 14/11/2004)
===========
No. Login....DOB(EDD)... Hosp/Way/Gender/Weight
--------------------------------------------------------
1. elainecnc...9月24日 (11/11)..威爾斯/順產/囡/4lb8oz
2. ymc2727...10月9日(8/11)...法國/開刀/囡/5lb12oz
3. ck1656...10月12日(3/11)...浸會/順產/囡/6lb12oz
4. RolexMa...10月14日(1/11)...法國/開刀/囝/7lb2oz
5. MaMaJoe...10月18日(19/11)...QE/順產/囝/5lb7oz
6. Snowman...10月23日(1/11)...QE/順產/囝/6lb10oz
7. Kyleung...10月29日 (28/11) .. 法國/順產/囝/5lb8oz
8. Pekkle女...10月29日 (17/11)..St. Paul/開刀/囡/6lb12oz
9. chim...10 月29 日 (12/11).. Macau/開刀/囝/8lb
10. hkcindy...10月29日 (2/11) .. 法國/開刀/囝/7lb15oz
11. 奀豬 mami...10月30 日 (5/11).. QE/順產/囡/5lb
12. happy_mother...11月1日(9/11) ...仁安/開刀/囡/6lb7oz
13. MiniMickeyMouse...11月1日 (12/11)...威院/順產/囝/6lb12oz
14. veroshea...11月3日(6/11)...廣華/開刀/??/7lb2oz
15. joe914...11月3日(8/11)... 東區/順產/??/3.15kg
16. ritalovebaby...11月4日(22/11) ...仁安/開刀/囝/6lb11oz
17. chunchunmama...11月5日(14/11)...屯門/開刀/囝/7lb13oz
18. CI...11月5日(21/11)...廣華/??/囝/7lb.
19. pumpkin_mama...11月8日(13/11)...養和/開刀/囡/7.4lb
20. waywaybb...11月12日 (25/11)...QE/開刀/囡/7lb1oz
21. yeelam123...11月12日 (4/11)...Macau/順產/囝/7.5lb
22. gogoma...11月14日(7/11)...聯合/順產/囡/??

=======================
0411預產期一覽表 EDD list
=======================
1. snowman...........11月1日 (第一胎)..QE/仔
2. ROLEXMA...........11月1日 (第一胎)..法國/仔
3. hkcindy.............11月2日 (第一胎)..法國/仔
4. ck1656.............11月3日 (第一胎)..浸會/囡

5. circleyu..............11月4日 (第二胎) ??
6. JJ9198................11月4日 (第二胎)..Union
7. yeelam123...........11月4日 (第一胎)..仔
8. 奀豬mami~~.........11月5日 (第二胎)..QE

9. veroshea..............11月6日 (第二胎)..廣華
10. gogoma..............11月7日 (第一胎)..聯合

11. pooh88……………….11月7日(第一胎)..廣華/仔
12. mrsho................11月8日 (第二胎)..Union
13. JOE914..............11月8日 (第一胎)
14. kpcandy.............11月8日 (第一胎) ??
15. miumiumilk.........11月8日 (第二胎)..廣華
16. 亞珍小姐..............11月8日(第一胎) ??
17. ymc2727... 11月8日(第一胎)...法國/囡
18. happy_mother.... 11月9日 (第二胎)..Union
19. elainecnc.............11月11日 (第一胎)...威爾斯/囡

20. car_pretty...........11月11日(第一胎)...威爾斯/囡
21. MiniMickeyMouse..11月12日 (第一胎)..荃灣港安/仔
22. Chim................... 11月12日 (第一胎)..Macau/囝
23. Pumpkin_mama...11月13日 (第一胎)
24. chunchunmama....11月14日 (第二胎)..屯門/仔
24a. 78ada......... 14/11(3rd child)... Wales

25. Pigfat.................11月15日 (第?胎)..東區??
26. 惜如媽咪..............11月16日 (第二胎)..Paris ??
27 MaMaJOE............11月16日 (第一胎).../囝
28. monchichi818.......11月17日 (第二胎) ??
29 Pekkle女.............11月17日 (第一胎)...囡囡
30. Jinis..............11月18日(第一胎)...瑪麗/仔仔
31. carmenw.............11月19日(第一胎)..廣華/囡囡
32. TamaCat.............11月20日 (第一胎)..法國
33. CI.....................11月21日 (第一胎)..廣華/囝囝
34. Carmen2004........11月22日(第一胎). ??
35. pyemily.............11月22日(第一胎)聯合
36. hkclownfish.........11月22日(第一胎)..嘉諾撒
37. ritalovebaby........11月22日(第一胎)..仁安/仔仔梓希
38. ki2002................11月23日 (第二胎)..屯門/女
39. Ting Wai ............11月23日 (第二胎)..仁安
40. cng....................11月25日(第一胎)..廣華
41. ShinTeresa..........11月25日(第一胎)..QE
42. karen&angus.......11月25日(第一胎)
43. waywaybb…………..11月25日(第一胎)..QE/女
44. Anna....................11月26日(第一胎)..廣華/囝囝
45. 紅孩兒..............11月26日 (第一胎)..聯合/囝囝
46. wing1016............11月27日 (第二胎)..QE
47. SzeYuen……………..11月27日..QE
48. tolai..................11月28日(第二胎)??
49. kyleung....... 11月28日(第一胎)...法國/囝囝
50. MM.............. 11月28日(第二胎)...瑪麗/囝囝
51. queenie80...........11月30日(第一胎)東區
52. Mimikayee..........11月30日(第二胎)東區
53. sofat..................11月?日 (第二胎)??
54. Appletea.............11月?日 (第?胎)??
55. Wu2004..............11月?日 (第?胎)??
56. nokyin................11月?日 (第?胎)??
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

P.S. 生左!!!


侯爵府

積分: 24553


3189#
發表於 04-11-14 13:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

GOGOMA: Congraluations!!!!


伯爵府

積分: 18746


3190#
發表於 04-11-14 13:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

cindy,
我都係用piegon乳墊呀...不過用一年倒,就唔駛再用,因為唔會流得咁勁,只係幾滴喳........我都用過avent,好唔掂呀,流哂呀 :-(


男爵府

積分: 7640


3191#
發表於 04-11-14 13:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Yee Lam, Ko Ko,

[size=medium]Congratulations ! 祝BB健康快樂, 人見人愛!


大宅

積分: 4607


3192#
發表於 04-11-14 13:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5


恭喜 koko, 祝 bb 健康可愛, 精靈活潑


大宅

積分: 1069


3193#
發表於 04-11-14 13:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

恭喜 gogoma, 祝BB健健康康


伯爵府

積分: 18746


3194#
發表於 04-11-14 13:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

恭喜 koko
該用戶已被刪除

3195#
發表於 04-11-14 14:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2201


3196#
發表於 04-11-14 14:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

南瓜媽, Waylie, Yee Lam, Ko Ko, 恭喜哂! Congratulations!


子爵府

積分: 12555


3197#
發表於 04-11-14 15:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

hi,hi,各位靚媽午安,食咗下午茶未呀! :mrgreen:

[size=medium]首先要恭喜以下媽咪!


[size=large]Yee Lam, Ko Ko, Waylie, 南瓜媽

[size=x-large]身體健康,開心快樂!

[size=large]各位可愛BB,精伶活潑,身體健康!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


3198#
發表於 04-11-14 15:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

All ma,

啱啱溫完書,越嚟越想喊! :cry: 因為見到好多媽媽好辛苦,無論家庭、奶奶、凑BB。又令我諗起初初生完大女、二仔、直至半年前嗰重苦況抑屈。 :cry: 但自從般開住,自己組織一個新家庭已令我放鬆咗好多好多。今曰上嚟bk見到D媽媽生完BB被家人忽視我都身同感受,希望你哋會開心D。
TW, 南瓜媽,希望你哋開開心心。 :mrgreen:

自得從入咗嚟呢度同各位靚媽傾計後,覺得呢度真係好溫暖,雖然未見過,但嗰重感覺好似同緊家姐、細妹傾計噤(我得兩個細佬),好家人嘅感覺好溫暖,就算有時凑兩個大好勞氣,但一入嚟我成個人會好舒服好溫暖。 :mrgreen:
所以我唔開心,我依家一定會入嚟0411同各位靚媽講,希望各位靚媽唔會縑我煩啦。 :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


3199#
發表於 04-11-14 15:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

BB小器架!
咪叫佢做肥仔呀!
叫佢做奀仔好喇!

你唔好唔信呀!!!!!!!
我呢d八婆野一定唔會唔信架!!

ROLEXMA 寫道:
琴日一早叫只佬叫金撈b起身玩一陣先沖涼,佢真係走去叫,不過係對住個仔叫"肥佬,肥佬,起身啦"


侯爵府

積分: 24274


3200#
發表於 04-11-14 15:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Ada:
係呀!
我識左大家最耐都係得半年,但係大家互相扶持,互相鼓勵安慰,真係好warm好開心架!
你未同我地出過,出過黎你熟d你仲開心呀!

你幾多歲呀?睇下我係家姐定細妹先! :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo