跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 4684


3181#
發表於 09-8-28 21:00 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-28 20:11 發表

唸住掃咩呀?


睇下奶樽抵唔抵買 ~~
我想問下有冇媽咪知道吉豬島減價 chu chu 樽減到幾錢呀 ??


大宅

積分: 3899


3182#
發表於 09-8-28 21:07 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-28 20:58 發表


我真係好大件事, 我邁向 160 lbs 架喇 ~~~
唸起都驚呀 !!!
我媽咪話我唔似有咁重
我老公都唔知我咁重
而醫生就話我太吸收喇
頭先偷食完雞蛋仔同珍珠奶茶, 其實仲偷 ...


聽落食得好正常,咁你未有之前幾多磅呢?睇書話整個懷孕期唔重多過14kg(30.8lbs)就OK啦,不過要留D空間俾最後個幾wk 先得噃。


別墅

積分: 581


3183#
發表於 09-8-28 21:40 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-8-28 14:22 發表


咁唔緊要啦, 我下次返健康院問下啦, 如果佢地唔會驗就返C+ 叫佢幫我驗囉 ...


我諗應該會,我上次去政府醫院覆診,我同醫生講分泌多d,佢都同我拎左分泌去驗。


小B女~~


別墅

積分: 581


3184#
發表於 09-8-28 21:41 |只看該作者
原帖由 lai_tat 於 09-8-28 14:33 發表
Haha, 今晚有免費飛睇舞台劇...


睇邊一套呀~~



小B女~~


男爵府

積分: 5770


3185#
發表於 09-8-28 21:42 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-28 20:58 發表


我真係好大件事, 我邁向 160 lbs 架喇 ~~~
唸起都驚呀 !!!
我媽咪話我唔似有咁重
我老公都唔知我咁重
而醫生就話我太吸收喇
頭先偷食完雞蛋仔同珍珠奶茶, 其實仲偷 ...

我就仲係13xlbs,不過最近都食多左嘢.


別墅

積分: 581


3186#
發表於 09-8-28 21:45 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-8-28 16:12 發表



我都盡量食多少少菜ga la, 但係蔬菜好快消化唔飽肚.........
嗚..........我好似突然失去左味覺咁, 所有野都冇味ga


加油呀~~為左你對bbs,你要努力呀~~


小B女~~


男爵府

積分: 5770


3187#
發表於 09-8-28 21:47 |只看該作者
jamiek:
睇來你好努力追post 喎~~


別墅

積分: 581


3188#
發表於 09-8-28 21:48 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-28 16:44 發表


囝囝個鼻高高, 似老公多d.... 唉, 陀咁耐, 似哂佢啦, 真係蝕. 醫生話生時, 囝囝會6-7磅, 以家係正常size.

我老公好奇怪, 話點解診所啲mami, 個個的肚都籮咁大, 但我的就咁細喎. 我都有36-37"肚圍啦喎, 我估係我 ...


bb個樣會變,出世後,對得媽媽多,可能變似媽媽。而且,緊要係bb健康,似邊個都冇所謂啦~~


小B女~~


別墅

積分: 581


3189#
發表於 09-8-28 21:53 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-28 21:47 發表
jamiek:
睇來你好努力追post 喎~~


係呀,係學校唔方便上bk,只可以夜晚返到屋企追post,冇得即時同大家討論,真係有d冇隱。


小B女~~


別墅

積分: 581


3190#
發表於 09-8-28 21:55 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-28 20:58 發表


我真係好大件事, 我邁向 160 lbs 架喇 ~~~
唸起都驚呀 !!!
我媽咪話我唔似有咁重
我老公都唔知我咁重
而醫生就話我太吸收喇
頭先偷食完雞蛋仔同珍珠奶茶, 其實仲偷 ...


我都邁向 160 lbs 啦,我又唔係生得高,就呢變成矮冬瓜,生完,除了要努力湊b外,仲要努力減磅。


小B女~~


大宅

積分: 4684


3191#
發表於 09-8-28 22:03 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-8-28 21:07 發表


聽落食得好正常,咁你未有之前幾多磅呢?睇書話整個懷孕期唔重多過14kg(30.8lbs)就OK啦,不過要留D空間俾最後個幾wk 先得噃。


本來未夠 110 lbs, 但係我唔係好 sure 我未有之前係幾 lbs, 因為o個陣岩岩開始冇做野, 我係有肥左 ~~~
但係我再磅已經有 133 lbs, 係有左 9 wk
雖然我未有 160 lbs, 但係已經重左 over 30 lbs 喇
所以先好驚 ~~~ 我已經成日出街行, 又唔係食好多野,都唔知做咩, 我未有之前分分鐘食多過而家 ~~~~

[ 本帖最後由 babeBBDoll 於 09-8-28 22:08 編輯 ]


大宅

積分: 4684


3192#
發表於 09-8-28 22:07 |只看該作者
原帖由 jamiek 於 09-8-28 21:55 發表


我都邁向 160 lbs 啦,我又唔係生得高,就呢變成矮冬瓜,生完,除了要努力湊b外,仲要努力減磅。


我都唔係好高架咋


大宅

積分: 4684


3193#
發表於 09-8-28 22:10 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-8-28 20:29 發表
我老公今晚代我去上堂學整小籠包呀,唔知會點呢?祝佢好運啦!


學完叫你老公整比你食, 如果整得唔好罰佢整到好為止 ~~~~
哈 ~ 哈 ~ 講笑咋 !!!


大宅

積分: 1031


3194#
發表於 09-8-28 22:13 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-28 22:03 發表


本來未夠 110 lbs, 但係我唔係好 sure 我未有之前係幾 lbs, 因為o個陣岩岩開始未冇做野, 我係有肥左 ~~~
但係我再已經有 133 lbs, 係有左 9 wk
雖然我未有 160 lbs, 但係已經重左 over 30 lbs 喇
所以先好驚 ~~~ ...


其實我食野既份量都係同以前差不多, 但係都重左11LB, 我睇書講, 係我地懷孕期間為左係食物到吸收多D營養, 大腸會郁得比以前慢, 咁就可以吸收多D營養.....所以就算食既份量同以為差不多, 我地都會肥左架!


大宅

積分: 4684


3195#
發表於 09-8-28 22:14 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-28 21:42 發表

我就仲係13xlbs,不過最近都食多左嘢.


你而家 13x lbs 都唔係好過份丫 ~~~
尋日我媽咪先講起佢生我時最重都係得 135 lbs 咋 ~~


大宅

積分: 4684


3196#
發表於 09-8-28 22:18 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-8-28 22:13 發表


其實我食野既份量都係同以前差不多, 但係都重左11LB, 我睇書講, 係我地懷孕期間為左係食物到吸收多D營養, 大腸會郁得比以前慢, 咁就可以吸收多D營養.....所以就算食既份量同以為差不多, 我地都會肥左架! ...


我係肥左好多呢 ~~~
我唸住夜晚戒飯喇 !!!
食菜加肉有煲湯就飲埋湯算喇, 咁肥落去真係唔係辦法 ~~~


大宅

積分: 1540


3197#
發表於 09-8-28 22:19 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 2009-8-28 22:14 發表


你而家 13x lbs 都唔係好過份丫 ~~~
尋日我媽咪先講起佢生我時最重都係得 135 lbs 咋 ~~


我重左16lbs了, 但睇落肥哂係條腰和大肶樹, 宜家遮住就唔多覺, 第日真係唔知點減..


大宅

積分: 4684


3198#
發表於 09-8-28 22:25 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-28 22:19 發表


我重左16lbs了, 但睇落肥哂係條腰和大肶樹, 宜家遮住就唔多覺, 第日真係唔知點減..


我個大脾同 pat pat 真係超勁呀 ~~
大脾自己見到都驚呀


大宅

積分: 1572


3199#
發表於 09-8-28 23:00 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-8-28 20:29 發表
我老公今晚代我去上堂學整小籠包呀,唔知會點呢?祝佢好運啦!


JOJODIC 你有無JOIN ST. PAUL 既產前講座?


大宅

積分: 2049


3200#
發表於 09-8-28 23:24 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-28 22:03 發表
本來未夠 110 lbs, 但係我唔係好 sure 我未有之前係幾 lbs, 因為o個陣岩岩開始冇做野, 我係有肥左 ~~~
但係我再磅已經有 133 lbs, 係有左 9 wk
雖然我未有 160 lbs, 但係已經重左 over 30 lbs 喇
所以先好驚 ~~~ ...


我都係呀, 有左食量仲少過以前
但體重就"巴巴聲"咁上, 已經重左20磅

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo