想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3181#
發表於 11-8-16 13:26 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-16 13:17
你上次塞幾多日葯?
塞完葯幾多日後呢m呀?

我上次塞咗14日葯, 16日後就來M lu.


大宅

積分: 1458


3182#
發表於 11-8-16 13:40 |只看該作者
回覆 chu.c9 的帖子

多謝妳和rabbit2010的回覆呀, 我平時排卵都好亂, 次次都遲, 今日已經DAY40, M小姐仲未來探我, 我今個月好乖, 日日量體溫, keep record, 仲差唔多日日用排卵棒驗, 所以得出了以下的怪現象:
2010年8-10月cycle大約係34-38日
2011年7月一定over40日

Day 1: 2011年7月7日
Day 18: Clearblue排卵棒出現哈哈笑, 但體溫隨後幾日一直無升 (36.4 -36.5)
Day 21-24: 紅D有深線, 但體溫隨後幾日一直無升 (36.4 - 36.5)
Day 34 - now: 體溫持續上升 (36.8 - 37), 已持續高溫左8日, 但check過無bingo, M小姐仲未來

我睇過網上資料, 當女性體內LH值升到最高點, 排卵捧就會有反應表示將於38小時內排卵, 但我好明顯沒有係LH值最高後38小時內排卵, 過左10日先排卵, 好奇怪! 真的唔明點解我唔可以係LH值最高後38小時內排卵, 如果不能於這段時間成功排卵會很難懷孕, 因為唔夠黃體素比較難著床.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3183#
發表於 11-8-16 13:45 |只看該作者
mickyma 發表於 11-8-16 13:25
我係第1次做IUI, 做嗰日, 老公啲精係3%, 洗後得4%, 仲要佢嗰日緊張只係留得好少精...... 雖然醫生話各方面 ...
第一次係緊張D啦, 少D精唔緊要架, 各方面OK就得啦.

He He! 我姑娘都係叫我飲好多好多水, 所以一過15-20分鐘. 忍唔住衝咗入厠所.

係呀! 用平常心面對就得, 加油!


別墅

積分: 819


3184#
發表於 11-8-16 14:02 |只看該作者
thanks your support rabbit 2010
有消息再話俾大家知 ~~~


男爵府

積分: 9634


3185#
發表於 11-8-16 14:03 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-16 13:26
我上次塞咗14日葯, 16日後就來M lu.

即係停兩日就會呢,
我塞到17,如果唔中19就會呢m


別墅

積分: 819


3186#
發表於 11-8-16 14:04 |只看該作者
回覆 lovekenken 的帖子

thanks lovekenken, 會平常心.....


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3187#
發表於 11-8-16 14:37 |只看該作者
mickyma 發表於 11-8-16 14:02
thanks your support rabbit 2010
有消息再話俾大家知 ~~~
係呀! 等你好消息番來呀!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3188#
發表於 11-8-16 14:40 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-16 14:03
即係停兩日就會呢,
我塞到17,如果唔中19就會呢m

我就係喇, 但我見到有D人唔一樣, 不過通常都係嗰幾天.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3189#
發表於 11-8-16 15:06 |只看該作者
hellobaby1978 發表於 11-8-16 13:40
回覆 chu.c9 的帖子

多謝妳和rabbit2010的回覆呀, 我平時排卵都好亂, 次次都遲, 今日已經DAY40, M小姐仲未 ...

現在你係做僅IUI, 應該照U/S會準D. 醫生係咪叫你每日量體温?

以我理解LH值升到最高點, 排卵捧就會有反應表示將於38小時內排卵. 我上年都曾經試過量體温. 同資料所講都好配合, 但我聽我個中醫講每人都唔同, 所以唔好太擔心. 唔代表唔正常. 還有排卵超過12日高温就無問題. 而且, 你現在做僅IUI, 放咗精後醫生會開D塞藥或安胎針, 都係增加黃體素架. 所以放鬆D就得.

咁又係既, 可能政府醫院睇完你就做. 醫生知就算. 唔會同你講咁多嘢, 係有點擔心. 不過佢既然係專做呢個部門, 都唔會無經驗既.




男爵府

積分: 9634


3190#
發表於 11-8-16 15:22 |只看該作者
mickyma 發表於 11-8-16 13:25
我係第1次做IUI, 做嗰日, 老公啲精係3%, 洗後得4%, 仲要佢嗰日緊張只係留得好少精...... 雖然醫生話各方面 ...

我都係第1次iui,今次有4粒卵,精洗前3%,洗後5%,醫生話精差,所以做完0個日我同老公都好唔開心,不過而家已經接受左,大家都平常心,唔得都會再試,


男爵府

積分: 5433


3191#
發表於 11-8-16 20:18 |只看該作者
各jm 做iui期間, 你地平時仲會唔會dodo增加機會呢?


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3192#
發表於 11-8-16 22:26 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-16 10:58
真係多謝你. 陪我作戰咗咁耐. 一齊陪咗我開心同唔開心既經歷. 係呀! 呢排真係好旺呀! 有番好多 ...
係啦, 計一計追依個post都有半年度啦, 見到你終於成功我都好開心, 希望我遲D都可以沾到大家o既旺氣啦!

我都係裝修間房咋嘛, 我老公個阿哥做裝修, 所以會3日搞掂佢, 唔會影響到我跟住做ivf呢~

咁你屋企裝修, 你洗咪搵第二個地方住避一避呀? 係啦, 裝修真係幾煩, 唯有remote你老公影相畀你畀意見啦

感恩


別墅

積分: 928


3193#
發表於 11-8-17 16:04 |只看該作者
wellmax 發表於 11-8-16 20:18
各jm 做iui期間, 你地平時仲會唔會dodo增加機會呢?
我會在排卵期間補多一次,平時就吾dodo

提一提大家在iui放精後一定吾好dodo,我中醫話會有影響,我頭兩次吾知花多左時間.......若果吾係我可能早D有BB

大家要加油,等你地好消息


禁止訪問

積分: 5607


3194#
發表於 11-8-17 17:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3195#
發表於 11-8-17 17:17 |只看該作者
chu.c9 發表於 11-8-16 22:26
係啦, 計一計追依個post都有半年度啦, 見到你終於成功我都好開心, 希望我遲D都可以沾到大家o既旺氣啦!

我 ...
你老公個呀哥做裝修真係好, 鍾意點整都得. 仲可以得閒修補間屋添. 唔洗响出面整咁貴,

係我間新居裝修呀, 住之前一定要大裝一次先得. 所以間屋裝修會唔影響到我. 裝完修先搬. 到搬個日我會返娘家lu. 避一避會好D.

你幾多號正式做IVF?


男爵府

積分: 5433


3196#
發表於 11-8-17 18:41 |只看該作者
daisy..bb 發表於 11-8-17 16:04
我會在排卵期間補多一次,平時就吾dodo

提一提大家在iui放精後一定吾好dodo,我中醫話會有影響,我頭兩次 ...
oh, 係架? 咁你個中E有冇講點解放精後唔可以dodo? 咁放之前又可以嗎?


別墅

積分: 915


3197#
發表於 11-8-17 19:13 |只看該作者
回覆 rabbit2010 的帖子

其實做多次iui最終都係你同你先生既決定, 除左$呢個因素之外, 做ivf真係會比較傷身, 我始終覺得未做夠3次iui都係未去到最後一步, 點解唔比多次機會大家呢? 當然我地都要考慮好多野, 例如年齡, 身體狀況, etc.......我呢個路人甲都係俾少少愚見者, anyway, 真係好鄧你開心!

其實做oscar時我已經知道呢個係仔, 因為好清楚見到jj, 仔因為有野凸出黎, 所以係可以早d睇到!! 12-13wks都可以知道! 擒日去dr chan度覆診, 佢一照超聲波就話恭喜我, 其實我最concern係bb既健康, 只要平安出世, 仔女都無所謂! c6就好開心, 因為佢好想呢個係仔! 而家仲有結構呢關, 我9月頭book左去公立醫院照, 9月中會去林勇行度照多次!

你會晌政府or私家生? 下次幾時再覆診呀?


別墅

積分: 915


3198#
發表於 11-8-17 19:16 |只看該作者
回覆 mickyma 的帖子

我做完iui 7mins後就衝左去toilet, 後來都bingo,
見你紅d既相都好大機會, 所以唔駛擔心!


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3199#
發表於 11-8-17 20:50 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-17 17:17
你老公個呀哥做裝修真係好, 鍾意點整都得. 仲可以得閒修補間屋添. 唔洗响出面整咁貴,

係我間新居裝修呀, ...
都係架, 慳番D人工錢大家食番餐都抵呀! 不過我都係換牆紙同埋搞番D電制位咋~

嘩, 咁幾好喎, 時間o岩o岩好, 有個新屋去迎接個新生命

未知呀, 宜家等m到囉, 我唸都要9月頭啦~
感恩


男爵府

積分: 9634


3200#
發表於 11-8-17 21:39 |只看該作者
taztaz0101 發表於 11-8-17 17:02
加油, 我遲你1日知~
你都加油,星期六驗得啦你?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo