影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 73497


3181#
發表於 11-7-5 11:02 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 23:24
佢要湊對仔女,我同你唔同,個女開始大,好快唔要我地兩隻老YEAH,我同你應該會好閒。。。 ...
我係非常得閒果隻,你都仲要開舖,我就工都唔洗返~~~


翡翠宮

積分: 75533


3182#
發表於 11-7-5 11:02 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 10:52
好就等你表演下,睇下子華正啲定你正啲~~~

一樣咁正~~~


水晶宮

積分: 73497


3183#
發表於 11-7-5 11:03 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-4 23:24
你點知佢地會唔會講外援?
係喎,佢地同美國咁FD~~~


翡翠宮

積分: 75533


3184#
發表於 11-7-5 11:03 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 10:54
好,我除,當子華除時候,我跟佢一齊除~~~

咁你有排都去唔到廁所?


水晶宮

積分: 73497


3185#
發表於 11-7-5 11:04 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 23:25
好快到你喇!
我諗機會都唔大囉,咁多年黎真係冇乜見到佢~~~


水晶宮

積分: 73497


3186#
發表於 11-7-5 11:05 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 23:26
係咪漏左個"地"字
佢一定唔會唔要你既~~


翡翠宮

積分: 75533


3187#
發表於 11-7-5 11:07 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 11:04
我諗機會都唔大囉,咁多年黎真係冇乜見到佢~~~

搭唔到訕?夢到子華?


水晶宮

積分: 73497


3188#
發表於 11-7-5 11:07 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-4 23:27
我都訓喇!
間屋都"蝦"得我夠喇!今日部分體冷氣玩漏水呀,睇怕又係去水塞左,好彩我弟婦聽日幫我捉佢老公 ...
話時話,我果部買左咁多年都好似只係漏過一次水(TOUCH WOOD),你都叫唔"肉"你細佬呀~~~


水晶宮

積分: 73497


3189#
發表於 11-7-5 11:10 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 23:28
仲有幾多場就完?
如果由今日計既話,仲有應該8場,9同10號都一樣做兩場,真係希望佢做完真係可以好好咁休息,雖然佢個樣好後生,但話晒真係年幾唔細~~~


水晶宮

積分: 73497


3190#
發表於 11-7-5 11:11 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 23:28
有咩想睇同會長講聲就得架喇!包佢一粒鐘之耐搵到比你。
喂~~咁好大壓架架喎,搵唔到咪C得人,仲有我幾時變左你地既會長架~~


水晶宮

積分: 73497


3191#
發表於 11-7-5 11:12 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 23:30
我個頭無髮型,唔怕
但都會"邊"架嗎~~


翡翠宮

積分: 75533


3192#
發表於 11-7-5 11:13 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 11:07
話時話,我果部買左咁多年都好似只係漏過一次水(TOUCH WOOD),你都叫唔"肉"你細佬呀~~~ ...

叫得郁唔唔洗咁啦~~~


水晶宮

積分: 73497


3193#
發表於 11-7-5 11:13 |只看該作者
carol789 發表於 11-7-4 23:32
女大左雖然會有自己既生活, 但一定唔會唔要你地啊, 我宜家咁死大個人, 我都成日要我媽陪我行街, 我媽成日 ...
你咁乖女仲同媽咪行街呀,我個女第二日都係咁就好囉~~~


水晶宮

積分: 73497


3194#
發表於 11-7-5 11:15 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 23:34
好羡慕呀。。。你媽咪一定好NICE,我覺得我個女唔會痴我,而家佢都唔多痴我
...
唔知呢,我覺得响外國生活既小朋友真係好快就會獨立架喎~~~


水晶宮

積分: 73497


3195#
發表於 11-7-5 11:15 |只看該作者
carol789 發表於 11-7-4 23:38
或者大個左就會唔同呢, 我同你岩岩相反, 我係我媽唔痴我, 搵佢去行街要好早預約佢先得= =, 佢有好多朋友, ...
睇黎你媽咪真係忙你好多喎~~~


翡翠宮

積分: 75533


3196#
發表於 11-7-5 11:16 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 11:11
喂~~咁好大壓架架喎,搵唔到咪C得人,仲有我幾時變左你地既會長架~~ ...

好似上個part已經係架啦!


水晶宮

積分: 73497


3197#
發表於 11-7-5 11:17 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 09:35
你都同左我一齊啦,咁我咪無理由掉底佢囉?無錯呀?
你咁既解釋,唔知佢接唔接受呢~~~


翡翠宮

積分: 75533


3198#
發表於 11-7-5 11:17 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 11:02
我係非常得閒果隻,你都仲要開舖,我就工都唔洗返~~~

你有野做,就係幫我地搵片!


水晶宮

積分: 73497


3199#
發表於 11-7-5 11:18 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-5 09:52
如果而家有個男人同我講呢句野我就即刻跟佢走
你咁講令我諗起舞台劇既NADIA~~~


水晶宮

積分: 73497


3200#
發表於 11-7-5 11:19 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 10:33
你係咪要問下你女女先呢?
佢會帶埋佢一齊~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo