跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16171


3181#
發表於 05-10-17 14:36 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
豆你又升級啦 咁快既, +wai我地都要努力


我會架啦~~


伯爵府

積分: 16171


3182#
發表於 05-10-17 14:36 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
我都話jeffrey宜家發展緊講同interview囉. 咁佢緊係齋講啦


係喎~~ 唔知佢幾時先會又講又做呢?


伯爵府

積分: 16171


3183#
發表於 05-10-17 14:37 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

點會呢?? 我自己都覺得似呀!

好多賓賓睇中我架!


點解會係bun bun睇中你呀?物唔係d 阿mum睇中你先啱咩?


伯爵府

積分: 16171


3184#
發表於 05-10-17 14:38 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

:evil: :evil: 咁算啦!


仲咩咁 啫??? 物你最重要既嘢唔係kinki咩? 我有講錯嘢咩? :tongue:


伯爵府

積分: 15050


3185#
發表於 05-10-17 14:41 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
一來好 無心機二來要等it pk唔係度先得架


我以為妳話咩都講哂, 無咩好再講添!

係呢! 妳那位PK先生都成日吾o係公司架喎?? ?-( ?-( 借問聲佢去邊樹架?? [/quote]
佢要成日出trip, 不過我覺得都係晒錢架囉. 無法啦, 我公司錢多


伯爵府

積分: 15050


3186#
發表於 05-10-17 14:42 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
我都話jeffrey宜家發展緊講同interview囉. 咁佢緊係齋講啦


係喎~~ 唔知佢幾時先會又講又做呢? [/quote]
唔...比d時間佢啦, 到collins同moses講野好叻時我諗jeffrey都差唔多會又講又做


大宅

積分: 4515


3187#
發表於 05-10-17 14:42 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

我講預言吖嘛! 你慌遲d 無人攪 gathering 咩?! :mrgreen:

聰明豆 寫道:
[quote]
cherly 寫道:
一定聽話啦 ~ 出嚟 gathering 仲可以有大食大添 ~ 老豆長老大人~ 呵!!


嘜有GATHERING咩?? 點解我吾知架?? [/quote]
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 15050


3188#
發表於 05-10-17 14:43 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
我講預言吖嘛! 你慌遲d 無人攪 gathering 咩?! :mrgreen:

機會緊有不過唔知幾時. 我諗bebe結婚個時就差唔多啦


伯爵府

積分: 16171


3189#
發表於 05-10-17 14:44 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
唔...比d時間佢啦, 到collins同moses講野好叻時我諗jeffrey都差唔多會又講又做


要幾耐架,我最怕係等喎~~
我有信心auntie放完假返嚟,jeffrey會介到片,因為我覺得公公會有多d時間去train佢。 至於auntie要成日整嘢所以無物時間train佢啩。


伯爵府

積分: 16171


3190#
發表於 05-10-17 14:46 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
我講預言吖嘛! 你慌遲d 無人攪 gathering 咩?! :mrgreen:


咁會係邊個搞呢?


伯爵府

積分: 15050


3191#
發表於 05-10-17 14:47 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
唔...比d時間佢啦, 到collins同moses講野好叻時我諗jeffrey都差唔多會又講又做


要幾耐架,我最怕係等喎~~
我有信心auntie放完假返嚟,jeffrey會介到片,因為我覺得公公會有多d時間去train佢。 至於auntie要成日整嘢所以無物時間train佢啩。[/quote]
快囉快囉, 呢排collins都勁學講野. 所以你唔洗咁worry就得架啦


伯爵府

積分: 15050


3192#
發表於 05-10-17 14:48 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
cherly 寫道:
我講預言吖嘛! 你慌遲d 無人攪 gathering 咩?! :mrgreen:


咁會係邊個搞呢? [/quote]
去你屋企好唔好, 夠大又有cake食又有雀雀.


大宅

積分: 4515


3193#
發表於 05-10-17 14:50 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

唔係嘛,就算呢輪唔出住,到你亞細 B出世我哋實行殺上你屋企喎!驚你到時保唔住你煲 "豬腳姜" 喎!

sabina_bb 寫道:
[quote]
cherly 寫道:
我講預言吖嘛! 你慌遲d 無人攪 gathering 咩?! :mrgreen:

機會緊有不過唔知幾時. 我諗bebe結婚個時就差唔多啦 [/quote]
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 15050


3194#
發表於 05-10-17 14:51 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

我今日又食米線 因為我瞓到1:35pm無咩時間食其他野, 米線就快靚正


伯爵府

積分: 15050


3195#
發表於 05-10-17 14:52 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
唔係嘛,就算呢輪唔出住,到你亞細 B出世我哋實行殺上你屋企喎!驚你到時保唔住你煲 "豬腳姜" 喎!

呵原來你鍾意食"豬腳姜" 咁你真係有口褔啦, 我99整既"豬腳姜"係好好味架.


侯爵府

積分: 21322


3196#
發表於 05-10-17 14:53 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
點解會係bun bun睇中你呀?物唔係d 阿mum睇中你先啱咩?


賓賓睇中我因為佢地以為可以同我CHAT囉!!


伯爵府

積分: 16171


3197#
發表於 05-10-17 14:54 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
去你屋企好唔好, 夠大又有cake食又有雀雀.


嘩~~~我屋企得個4xx尺咋,邊係大喎~我襯家屋企就大。
不過如果你哋唔厭cheap既話....我都好歡迎你哋嚟既~


侯爵府

積分: 21322


3198#
發表於 05-10-17 14:54 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
仲咩咁 啫??? 物你最重要既嘢唔係kinki咩? 我有講錯嘢咩? :tongue:


我吾知呀 ))))))))))))))))))))))))))))))) :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:


伯爵府

積分: 16171


3199#
發表於 05-10-17 14:55 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
唔係嘛,就算呢輪唔出住,到你亞細 B出世我哋實行殺上你屋企喎!驚你到時保唔住你煲 "豬腳姜" 喎!


唔該....我都好架...由其係雞蛋同醋, 另外, 想問吓到時可唔可以又食又拎呀? 我老公勁鍾意食架。


侯爵府

積分: 21322


3200#
發表於 05-10-17 14:55 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
佢要成日出trip, 不過我覺得都係晒錢架囉. 無法啦, 我公司錢多


出TRIP妳咪直頭全日吾洗走佬???

咁多錢叫佢加D人工過妳嘛!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo