想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 6981


3181#
發表於 12-9-29 16:27 |只看該作者

引用:Quote:McSuet+發表於+12-9-29+14:50+我d親

原帖由 阿藍2006 於 12-09-29 發表
咁衰
但係之後嗰廿幾三十年我祇係多咗廿磅,宜家無人笑我啦!




伯爵府

積分: 18014


3182#
發表於 12-9-29 16:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-09-29+發表咁

原帖由 McSuet 於 12-09-29 發表
正能量!





伯爵府

積分: 18014


3183#
發表於 12-9-29 16:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+McSuet+於+12-09-29+發表我d

原帖由 RWBABY 於 12-09-29 發表
我今日紅d都白雪雪,秀兒仲有線,但尋晚有理冇理do左先
do 左就得啦




伯爵府

積分: 18014


3184#
發表於 12-9-29 16:33 |只看該作者

引用:Quote:McSuet+發表於+12-9-29+14:32+咁應該

原帖由 阿藍2006 於 12-09-29 發表
唔知呀,因為阿仔始終一人獨攬我6年,所以我驚到時生左個妹妹,佢會爭寵,當然希望唔會啦,唔係到時真係C得!!到 ...
阿仔好乖喎!





伯爵府

積分: 18014


3185#
發表於 12-9-29 16:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-09-29+發表我

原帖由 McSuet 於 12-09-29 發表
咁一於放埋一邊先,七日后聽你好消息!
七日後6d就有孖線架啦!




伯爵府

積分: 18014


3186#
發表於 12-9-29 16:39 |只看該作者

引用:Quote:McSuet+發表於+12-9-29+14:28+可能仲

原帖由 阿藍2006 於 12-09-29 發表
其實正常紅D大概咩時間會有控?幾時會無控?好似我而家咁DAY24如果唔係BINGO其實係咪唔會有控?
THX!!
紅d今日有冇深過尋日?




伯爵府

積分: 18014


3187#
發表於 12-9-29 16:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-09-29+發表咁

原帖由 McSuet 於 12-09-29 發表
但係之後嗰廿幾三十年我祇係多咗廿磅,宜家無人笑我啦!





伯爵府

積分: 18014


3188#
發表於 12-9-29 16:45 |只看該作者

回覆:搶先蛇年好旺B!等緊派彩, 就黎做媽媽^.^(旺POST PART 45)

今日照完C+啦~今日剛剛19Week啦~木子B好大隻,好精靈~但未照到係男定女今次照唔到~要等十月中照結構先知~我仲有希望啦!




水晶宮

積分: 50600


3189#
發表於 12-9-29 16:54 |只看該作者

引用:Quote:RWBABY 發表於 12-9-29 14:48 咁仲早

原帖由 阿藍2006 於 12-09-29 發表
咁希望真係仲早呀,希望7日後綠d有線啦





男爵府

積分: 6981


3190#
發表於 12-9-29 16:54 |只看該作者

引用:今日照完C+啦~今日剛剛19Week啦~木子B好大

原帖由 Yeahly_ly 於 12-09-29 發表
今日照完C+啦~今日剛剛19Week啦~木子B好大隻,好精靈~但未照到係男定女今次照唔到~要等十月中照結 ...
木子B你好呀!要健健康康康,快高長大,唔好蝦媽咪呀!




水晶宮

積分: 50600


3191#
發表於 12-9-29 16:55 |只看該作者

引用:Quote:RWBABY 發表於 12-9-29 14:52 我今日

原帖由 阿藍2006 於 12-09-29 發表
唔好理有定無,只要你地想就do,唔好諗咁多





水晶宮

積分: 50600


3192#
發表於 12-9-29 16:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 RWBABY 於 12-09-29 發表我今

原帖由 Yeahly_ly 於 12-09-29 發表
do 左就得啦





水晶宮

積分: 50600


3193#
發表於 12-9-29 16:56 |只看該作者

引用:今日照完C+啦~今日剛剛19Week啦~木子B好大

原帖由 Yeahly_ly 於 12-09-29 發表
今日照完C+啦~今日剛剛19Week啦~木子B好大隻,好精靈~但未照到係男定女今次照唔到~要等十月中照結 ...





伯爵府

積分: 18014


3194#
發表於 12-9-29 16:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Yeahly_ly+於+12-09-29+發表

原帖由 McSuet 於 12-09-29 發表
木子B你好呀!要健健康康康,快高長大,唔好蝦媽咪呀!
你好~雪ee...我會乖架啦!




男爵府

積分: 6981


3195#
發表於 12-9-29 16:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+McSuet+於+12-09-29+發表木子

原帖由 Yeahly_ly 於 12-09-29 發表
你好~雪ee...我會乖架啦!
乖豬!




侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


3196#
發表於 12-9-29 17:01 |只看該作者

回覆:搶先蛇年好旺B!等緊派彩, 就黎做媽媽^.^(旺POST PART 45)

苦過dd
1348909300633.jpg


伯爵府

積分: 18014


3197#
發表於 12-9-29 17:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Yeahly_ly+於+12-09-29+發表

原帖由 McSuet 於 12-09-29 發表
乖豬!
係呢~你會去邊度做檢查呀?咁睇唔睇政府?




男爵府

積分: 6981


3198#
發表於 12-9-29 17:18 |只看該作者

引用:苦過dd+

原帖由 阿藍2006 於 12-09-29 發表
苦過dd
中藥?




男爵府

積分: 6981


3199#
發表於 12-9-29 17:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+McSuet+於+12-09-29+發表乖豬

原帖由 Yeahly_ly 於 12-09-29 發表
係呢~你會去邊度做檢查呀?咁睇唔睇政府?
應該c+啦,不過都會排埋政府既




伯爵府

積分: 18014


3200#
發表於 12-9-29 17:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Yeahly_ly+於+12-09-29+發表

原帖由 McSuet 於 12-09-29 發表
應該c+啦,不過都會排埋政府既





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo