立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2273
原文章由 tvoincy 於 07-8-22 12:04 發表 go4baby, 唔通要生多幾件先得 不如你try try 得o既話, 我"o西冷"跟你
公爵府
積分: 28816
原文章由 diaperb 於 07-8-22 12:12 發表 So simple,讀個"妖"字時細細聲,咪起個咀,再加隻手半盍着.
積分: 2751
原文章由 chiuchristan 於 07-8-22 12:07 發表 Tovincy: Yes, really a big step. 妳咁年青, 仲有時間做心理 & 思想準備! 我老所以唔等得, 加上孩子間年齡距離少D, 越能 build up close relationship. 儲夠勇氣, 就要快D開工:lol , 因Ry ...
男爵府
積分: 8470
原文章由 fsy 於 07-8-22 12:23 發表 Hayes mama, 估唔到幾個月前你仲掙扎緊, 而家到你游說人. 其實我最近都反覆咁諗緊呢個問題. 隨口同老公講過, 佢都隨口咁話其實都 ok, 不過我就驚大家一時衝動. 或者等子進二歲再認真啲諗下.
積分: 7768
原文章由 fsy 於 07-8-22 12:24 發表 diaperb, 果然不愧為儀態大使, "妖" 到 "妖" 得女人過人, 等我練下先
原文章由 go4baby 於 07-8-22 12:28 發表 咁你要買定好多tester........哈哈....個個月你都想有"驚喜"架.
伯爵府
積分: 19265
原文章由 fsy 於 07-8-22 12:39 發表 :tongue: :tongue: :tongue: 就算係都唔會個個月, 因為姨媽唔係個個月都黎嘛
原文章由 ivyscyip 於 07-8-22 12:45 發表 不過真係幾晒tester架。我都晒左2個tester啦﹐唔知係咪因為餵緊奶﹐所以成日都遲。
原文章由 fsy 於 07-8-22 12:48 發表 係囉, 遲得黎又個個月都唔一樣, 都唔知幾時先黎. 人哋諗住十月中去旅行, 又預唔到幾時黎, 好驚撞期呀!
積分: 2233
原文章由 go4baby 於 07-8-22 12:59 發表 "妖" (個嘴咪唔起, 要再練過.....) 你去邊樹?
原文章由 diaperb 於 07-8-22 13:02 發表 特然覺得自己好lonely,most of you 都2nd one ,其他mami又開始考慮 2nd one. 但我自己真吾想再黎第二次,因太stress了.
積分: 6628
原文章由 go4baby 於 07-8-22 11:23 發表 我覺得唔係囉....起碼我唔係..... 但係hellocandy, diaperb.....好似係囉.
原文章由 Strawberrys 於 07-8-22 11:00 發表 各位姊妹, 就就wckmay, 30 Sep 又如何?
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy