母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2273


3201#
發表於 07-8-22 12:16 |只看該作者
原文章由 tvoincy 於 07-8-22 12:04 發表


go4baby,

唔通要生多幾件先得 不如你try try

得o既話, 我"o西冷"跟你


幾件???????我諗整容會平d喎......


公爵府

積分: 28816

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


3202#
發表於 07-8-22 12:16 |只看該作者
果然有儀態!

原文章由 diaperb 於 07-8-22 12:12 發表


So simple,讀個"妖"字時細細聲,咪起個咀,再加隻手半盍着.
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


大宅

積分: 2751


3203#
發表於 07-8-22 12:17 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-22 12:07 發表
Tovincy:

Yes, really a big step. 妳咁年青, 仲有時間做心理 & 思想準備!

我老所以唔等得, 加上孩子間年齡距離少D, 越能 build up close relationship.

儲夠勇氣, 就要快D開工:lol , 因Ry ...


Let me think it seriouly.

Chat with you gals later, I need to bring Ryan go out for lunch. :mrgreen:


大宅

積分: 2273


3204#
發表於 07-8-22 12:22 |只看該作者
原文章由 diaperb 於 07-8-22 12:12 發表


So simple,讀個"妖"字時細細聲,咪起個咀,再加隻手半盍着.


要對住塊鏡練下先.......練得唔好....會由女人味變左八婆look.....


男爵府

積分: 8470


3205#
發表於 07-8-22 12:23 |只看該作者
Hayes mama,

估唔到幾個月前你仲掙扎緊, 而家到你游說人. 其實我最近都反覆咁諗緊呢個問題. 隨口同老公講過, 佢都隨口咁話其實都 ok, 不過我就驚大家一時衝動. 或者等子進二歲再認真啲諗下.


男爵府

積分: 8470


3206#
發表於 07-8-22 12:24 |只看該作者
diaperb,

果然不愧為儀態大使, "妖" 到 "妖" 得女人過人, 等我練下先


大宅

積分: 2273


3207#
發表於 07-8-22 12:28 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-22 12:23 發表
Hayes mama,

估唔到幾個月前你仲掙扎緊, 而家到你游說人. 其實我最近都反覆咁諗緊呢個問題. 隨口同老公講過, 佢都隨口咁話其實都 ok, 不過我就驚大家一時衝動. 或者等子進二歲再認真啲諗下.


咁你要買定好多tester........哈哈....個個月你都想有"驚喜"架.


男爵府

積分: 7768


3208#
發表於 07-8-22 12:32 |只看該作者
FSY & Go4baby:

真係好鬼鍾意妳地!
我笑C左, 個咀又wear晒!


原文章由 fsy 於 07-8-22 12:24 發表
diaperb,

果然不愧為儀態大使, "妖" 到 "妖" 得女人過人, 等我練下先
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 7768


3209#
發表於 07-8-22 12:35 |只看該作者
FSY:
夫婦咁快有共息就Very Good....

快D去馬, tester$$ 都省埋.


原文章由 fsy 於 07-8-22 12:23 發表
Hayes mama,

估唔到幾個月前你仲掙扎緊, 而家到你游說人. 其實我最近都反覆咁諗緊呢個問題. 隨口同老公講過, 佢都隨口咁話其實都 ok, 不過我就驚大家一時衝動. 或者等子進二歲再認真啲諗下.
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 8470


3210#
發表於 07-8-22 12:39 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-8-22 12:28 發表


咁你要買定好多tester........哈哈....個個月你都想有"驚喜"架.


:tongue: :tongue: :tongue:

就算係都唔會個個月, 因為姨媽唔係個個月都黎嘛

係呀, 係我老公面前唔好提買tester 呢單嘢呀, 因為第二次佢係唔知既.

[ 本文章最後由 fsy 於 07-8-22 12:50 編輯 ]


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


3211#
發表於 07-8-22 12:45 |只看該作者
不過真係幾晒tester架。我都晒左2tester啦﹐唔知係咪因為餵緊奶﹐所以成日都遲。

原文章由 fsy 於 07-8-22 12:39 發表


:tongue: :tongue: :tongue:

就算係都唔會個個月, 因為姨媽唔係個個月都黎嘛


男爵府

積分: 8470


3212#
發表於 07-8-22 12:48 |只看該作者
原文章由 ivyscyip 於 07-8-22 12:45 發表
不過真係幾晒tester架。我都晒左2個tester啦﹐唔知係咪因為餵緊奶﹐所以成日都遲。


係囉, 遲得黎又個個月都唔一樣, 都唔知幾時先黎. 人哋諗住十月中去旅行, 又預唔到幾時黎, 好驚撞期呀!


大宅

積分: 2273


3213#
發表於 07-8-22 12:59 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-22 12:48 發表


係囉, 遲得黎又個個月都唔一樣, 都唔知幾時先黎. 人哋諗住十月中去旅行, 又預唔到幾時黎, 好驚撞期呀!


"妖" (個嘴咪唔起, 要再練過.....)
你去邊樹?


大宅

積分: 2233


3214#
發表於 07-8-22 13:02 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-22 12:23 發表
Hayes mama,

估唔到幾個月前你仲掙扎緊, 而家到你游說人. 其實我最近都反覆咁諗緊呢個問題. 隨口同老公講過, 佢都隨口咁話其實都 ok, 不過我就驚大家一時衝動. 或者等子進二歲再認真啲諗下.


特然覺得自己好lonely,most of you 都2nd one ,其他mami又開始考慮 2nd one. 但我自己真吾想再黎第二次,因太stress了.


男爵府

積分: 8470


3215#
發表於 07-8-22 13:03 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-8-22 12:59 發表


"妖" (個嘴咪唔起, 要再練過.....)
你去邊樹?




回歸祖國 - 一行八人去海南島


男爵府

積分: 8470


3216#
發表於 07-8-22 13:05 |只看該作者
原文章由 diaperb 於 07-8-22 13:02 發表


特然覺得自己好lonely,most of you 都2nd one ,其他mami又開始考慮 2nd one. 但我自己真吾想再黎第二次,因太stress了.


其實我都係一個超級緊張既人, 不過真係好想子進有個弟妹, 咁第時有咩事都有人同佢商量, 唔駛咁孤玲玲.


男爵府

積分: 6628


3217#
發表於 07-8-22 13:12 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-8-22 11:23 發表


我覺得唔係囉....起碼我唔係.....

但係hellocandy, diaperb.....好似係囉.


我係咩!??-( ?-( ?-(


男爵府

積分: 6628


3218#
發表於 07-8-22 13:14 |只看該作者
原文章由 Strawberrys 於 07-8-22 11:00 發表
各位姊妹, 就就wckmay, 30 Sep 又如何?


我地09/29, 30 & 10/01 要去長"龍"呀!


男爵府

積分: 6628


3219#
發表於 07-8-22 13:20 |只看該作者
你地係咪食緊飯? 我又得返一個人, 唔知食乜, 又唔係好肚餓, 想唔食又驚一陣肚餓, 真係煩! 去個便便(小的)先決定啦!


男爵府

積分: 6628


3220#
發表於 07-8-22 13:27 |只看該作者
冇人? 大家應該"嘆"緊lunch囉, 我去老麥算啦!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo