跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2049


3201#
發表於 09-8-28 23:29 |只看該作者
今日去完產檢, 27w1d
小B 得2磅左右咋, E生話係中碼偏細
我增加既體重係小B 既10倍

我搶晒小B 既營養


大宅

積分: 3899


3202#
發表於 09-8-28 23:32 |只看該作者
原帖由 kuongcoco 於 09-8-28 23:00 發表


JOJODIC 你有無JOIN ST. PAUL 既產前講座?


我無呀,因我驚兩堂唔夠,所以之前報咗康妍5堂個實習班,你呢? :)


大宅

積分: 3899


3203#
發表於 09-8-28 23:35 |只看該作者
原帖由 silly_potato 於 09-8-28 23:29 發表
今日去完產檢, 27w1d
小B 得2磅左右咋, E生話係中碼偏細
我增加既體重係小B 既10倍

我搶晒小B 既營養


haha 唔好咁諗啦,你本身自己係唔係細碼先?我睇書話BBsize 跟媽咪,係大自然定律。因如你係細碼,BB係大碼,生時就會有危險啦....


大宅

積分: 1056


3204#
發表於 09-8-28 23:42 |只看該作者
HIHI~~~
我今日27w1d都照完丫~!
張智醫生話2個阿b都好好~
一個2.4lbs, 另一個2.6lbs
我真係好開心


男爵府

積分: 5770


3205#
發表於 09-8-28 23:46 |只看該作者
原帖由 nikkipang 於 09-8-28 23:42 發表
HIHI~~~
我今日27w1d都照完丫~!
張智醫生話2個阿b都好好~
一個2.4lbs, 另一個2.6lbs
我真係好開心

你好勁呀,我27w時阿b都係得2磅3安士.


男爵府

積分: 5770


3206#
發表於 09-8-28 23:47 |只看該作者
原帖由 silly_potato 於 09-8-28 23:29 發表
今日去完產檢, 27w1d
小B 得2磅左右咋, E生話係中碼偏細
我增加既體重係小B 既10倍

我搶晒小B 既營養

唔好唔開心,我的情況同你差不多,
大家一同努力!!!!


大宅

積分: 1056


3207#
發表於 09-8-28 23:49 |只看該作者
原帖由 silly_potato 於 09-8-28 23:29 發表
今日去完產檢, 27w1d
小B 得2磅左右咋, E生話係中碼偏細
我增加既體重係小B 既10倍

我搶晒小B 既營養


唔好唔開心la...ed 我地真係控制唔到個bo...
醫生話我keep住到生,2個bb 會有6lbs幾...+埋都12-13lbs...omg
我真係好驚佢地太大...我會好辛苦....
我問醫生..係咪食得太多營養?
佢都話唔關事...而我都重佐好多...-_-"


大宅

積分: 1056


3208#
發表於 09-8-28 23:51 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-28 23:46 發表

你好勁呀,我27w時阿b都係得2磅3安士.


佢地就好囉...我就好慘囉...
到時個肚同大西瓜一樣重....郁都唔洗郁la mouth:


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3209#
發表於 09-8-28 23:53 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-28 20:02 發表


我個肚都係得 37", 不過我就肥左好多 ~~~
我想問你阿B 有幾多 g 重呀 ?


我阿b重1.1kg呀. 你阿b呢?


男爵府

積分: 5770


3210#
發表於 09-8-28 23:54 |只看該作者
原帖由 nikkipang 於 09-8-28 23:51 發表


佢地就好囉...我就好慘囉...
到時個肚同大西瓜一樣重....郁都唔洗郁la mouth:

冇辦法啦,你的是孖b喎~~


男爵府

積分: 5770


3211#
發表於 09-8-28 23:56 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-28 23:53 發表


我阿b重1.1kg呀. 你阿b呢?

成個下午唔見你,去左邊呀?


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3212#
發表於 09-8-28 23:58 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-28 20:10 發表

珍珠奶茶~~真係真係好想飲,
但昨日飲左杯凍華田,所以今日老公話買比我飲我都唔敢飲.


我今日係診所睇bb雜誌, 話可以飲凍嘢ga. 因為西醫都證明咗, 就算飲凍嘢, 去到阿b, 都巳經變暖啦. 只係街上的冰, 係生水整, 怕污嘈. 咁大肚婆, 怕會肚痛或肚痾.

所以, 我哋可以飲凍嘢走冰, 或者係屋企自製凍飲啦!!!


大宅

積分: 1056


3213#
發表於 09-8-29 00:01 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-28 23:58 發表


我今日係診所睇bb雜誌, 話可以飲凍嘢ga. 因為西醫都證明咗, 就算飲凍嘢, 去到阿b, 都巳經變暖啦. 只係街上的冰, 係生水整, 怕污嘈. 咁大肚婆, 怕會肚痛或肚痾.

所以, 我哋可以飲凍嘢走冰, 或者係屋企自製凍 ...


但係我睇書又話過飲凍野會令腸胃吸收得唔好~
不過真係好少理....照飲....
我日日都好想飲凍奶荼....


大宅

積分: 2049


3214#
發表於 09-8-29 00:02 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-28 23:58 發表
我今日係診所睇bb雜誌, 話可以飲凍嘢ga. 因為西醫都證明咗, 就算飲凍嘢, 去到阿b, 都巳經變暖啦. 只係街上的冰, 係生水整, 怕污嘈. 咁大肚婆, 怕會肚痛或肚痾.

所以, 我哋可以飲凍嘢走冰, 或者係屋企自製凍 ...


簡直係天大好消息

等我飲凍野時都冇咁內疚


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3215#
發表於 09-8-29 00:04 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-28 23:56 發表

成個下午唔見你,去左邊呀?


我今日好累呀!!!! 晨早去中環見醫生, 再去CBW行IKEA+食熱狗 & 瑞典肉丸. 然後, 去佐敦食印度LUNCH. 再行永安睇BB嘢. 由11點, 行到3點先返到屋企.

本來仲想行埋護協ga, 但對腳勁酸痛呀, 所以老公話聽日先去喎. 叫我要返屋企瞓覺, 唔俾我再行.

我諗我的限度, 真係最多只可以行1.5小時.


男爵府

積分: 5770


3216#
發表於 09-8-29 00:05 |只看該作者
原帖由 nikkipang 於 09-8-29 00:01 發表


但係我睇書又話過飲凍野會令腸胃吸收得唔好~
不過真係好少理....照飲....
我日日都好想飲凍奶荼....

之前我都忍左好耐,
但而家真係太熱,
所以呢個月開始飲左好多凍嘢.


男爵府

積分: 5770


3217#
發表於 09-8-29 00:06 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 00:04 發表


我今日好累呀!!!! 晨早去中環見醫生, 再去CBW行IKEA+食熱狗 & 瑞典肉丸. 然後, 去佐敦食印度LUNCH. 再行永安睇BB嘢. 由11點, 行到3點先返到屋企.

本來仲想行埋護協ga, 但對腳勁酸痛呀, 所以老公話 ...

咁有冇買嘢呀?


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3218#
發表於 09-8-29 00:06 |只看該作者
原帖由 nikkipang 於 09-8-29 00:01 發表


但係我睇書又話過飲凍野會令腸胃吸收得唔好~
不過真係好少理....照飲....
我日日都好想飲凍奶荼....


咁熱, 好辛苦呀. 我今日都食咗兩條雪條呀.

你仲未瞓ge?


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3219#
發表於 09-8-29 00:09 |只看該作者
原帖由 silly_potato 於 09-8-29 00:02 發表
簡直係天大好消息

等我飲凍野時都冇咁內疚


哈哈... 個標題係 "戒凍飲", 但係指餐廳有冰的凍飲. 我老公睇d唔睇d, 指住標題話我好成日飲凍嘢... 咁我睇完個內文, 好得戚咁話佢知, 係可以飲ga, 只係要走冰.


大宅

積分: 1056


3220#
發表於 09-8-29 00:14 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-8-28 16:12 發表



我都盡量食多少少菜ga la, 但係蔬菜好快消化唔飽肚.........
嗚..........我好似突然失去左味覺咁, 所有野都冇味ga


hi~ 吉豬b
我都得知你情況...大家都係陀住2個b...所以我都會特別關注你情況 =]
你要加油丫!!! 仲有2個月je~ 俾心機捱埋佢!!! 支持你~~~
我上個week 都飲佐糖水.....希望冇事la....><

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo