立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2049
積分: 3899
原帖由 kuongcoco 於 09-8-28 23:00 發表 JOJODIC 你有無JOIN ST. PAUL 既產前講座?
原帖由 silly_potato 於 09-8-28 23:29 發表 今日去完產檢, 27w1d 小B 得2磅左右咋, E生話係中碼偏細 我增加既體重係小B 既10倍 我搶晒小B 既營養
積分: 1056
男爵府
積分: 5770
原帖由 nikkipang 於 09-8-28 23:42 發表 HIHI~~~ 我今日27w1d都照完丫~! 張智醫生話2個阿b都好好~ 一個2.4lbs, 另一個2.6lbs 我真係好開心
原帖由 gobby926 於 09-8-28 23:46 發表 你好勁呀,我27w時阿b都係得2磅3安士.
積分: 2579
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-28 20:02 發表 我個肚都係得 37", 不過我就肥左好多 ~~~ 我想問你阿B 有幾多 g 重呀 ?
原帖由 nikkipang 於 09-8-28 23:51 發表 佢地就好囉...我就好慘囉... 到時個肚同大西瓜一樣重....郁都唔洗郁la mouth:
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-28 23:53 發表 我阿b重1.1kg呀. 你阿b呢?
原帖由 gobby926 於 09-8-28 20:10 發表 珍珠奶茶~~真係真係好想飲, 但昨日飲左杯凍華田,所以今日老公話買比我飲我都唔敢飲.
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-28 23:58 發表 我今日係診所睇bb雜誌, 話可以飲凍嘢ga. 因為西醫都證明咗, 就算飲凍嘢, 去到阿b, 都巳經變暖啦. 只係街上的冰, 係生水整, 怕污嘈. 咁大肚婆, 怕會肚痛或肚痾. 所以, 我哋可以飲凍嘢走冰, 或者係屋企自製凍 ...
原帖由 gobby926 於 09-8-28 23:56 發表 成個下午唔見你,去左邊呀?
原帖由 nikkipang 於 09-8-29 00:01 發表 但係我睇書又話過飲凍野會令腸胃吸收得唔好~ 不過真係好少理....照飲.... 我日日都好想飲凍奶荼....
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 00:04 發表 我今日好累呀!!!! 晨早去中環見醫生, 再去CBW行IKEA+食熱狗 & 瑞典肉丸. 然後, 去佐敦食印度LUNCH. 再行永安睇BB嘢. 由11點, 行到3點先返到屋企. 本來仲想行埋護協ga, 但對腳勁酸痛呀, 所以老公話 ...
原帖由 silly_potato 於 09-8-29 00:02 發表 簡直係天大好消息 等我飲凍野時都冇咁內疚
原帖由 吉豬B 於 09-8-28 16:12 發表 我都盡量食多少少菜ga la, 但係蔬菜好快消化唔飽肚......... 嗚..........我好似突然失去左味覺咁, 所有野都冇味ga
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy