想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


洋房

積分: 90


3201#
發表於 11-8-18 09:13 |只看該作者
Hello chu.c9,

Remember me? After my failure in first IUI, I went for ivf in July. I manage to freeze 13 胚胎 n will do fet in sep ^^. it's true that ivf more 伤身 but if you are in good condition, more eggs can be extracted. As such, more chances in fet.

Good luck to u


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3202#
發表於 11-8-18 09:42 |只看該作者
mcdulldullbaby 發表於 11-8-17 19:13
回覆 rabbit2010 的帖子

其實做多次iui最終都係你同你先生既決定, 除左$呢個因素之外, 做ivf真係會比較傷 ...
其實首先生囡囡, 然後生仔仔係好D既! 家姐可以照顧弟弟, 但哥哥照顧妹妹就無咁細心. 我仲以為Dr Chan無再跟你添.

我想响廣華生, 聽JM講政府可以簡無痛妢娩. 加上我姑9响嗰度係助產士, 有個照應, 又可以慳到$, 但老公想我去私家落埋訂做後備. 如果選擇開刀, 可以去番私家. 但落訂都好貴. 我真係唔捨得, 最慘係宜家D床位咁緊張. 比唔到我哋諗咁耐. 真慘!

我下星期五 26/8覆診, 我諗醫生度時會比埋懷孕證明我.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3203#
發表於 11-8-18 09:45 |只看該作者
wellmax 發表於 11-8-17 18:41
oh, 係架? 咁你個中E有冇講點解放精後唔可以dodo? 咁放之前又可以嗎?
我個醫生叫我放精之後嗰日do do一次, 之後就唔好再do do啦.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3204#
發表於 11-8-18 09:57 |只看該作者
chu.c9 發表於 11-8-17 20:50
都係架, 慳番D人工錢大家食番餐都抵呀! 不過我都係換牆紙同埋搞番D電制位咋~

嘩, 咁幾好喎, 時間o岩o岩好, ...

我都想舖牆紙(簡單嗰隻), 會唔會覺得好老士?

雖然啱啱好, 但都有D擔心. 始於都驚動到個胎. 不過又唔擔心得咁多. 唔知道咪D荷爾蒙影響?

咁呢段時間你同你老公要養好身體呀! 蛋蛋靚D就要靠你啦!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3205#
發表於 11-8-18 10:01 |只看該作者
lovekenken / taztaz0101 / mickyma : 呢幾日就等你哋好消息番來, 一直旺, 旺到尾.


別墅

積分: 819


3206#
發表於 11-8-18 11:03 |只看該作者

回覆:正式踏入IUI

Thanks mcdulldullbaby

今日係Day 26, 今朝用咗綠D.....
希望塞藥冇影響.......
但呢幾日個肚都有啲唔舒服,頭先仲肚痛到死,all咗就好啲,妳哋話洗唔洗去見Dr Chan 呢?因Dr Chan 話如果中就星期一返去睇佢)
myphoto.jpg




禁止訪問

積分: 5607


3207#
發表於 11-8-18 12:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5607


3208#
發表於 11-8-19 09:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3209#
發表於 11-8-19 20:58 |只看該作者

引用:Hello+chu.c9,Remember+me?+After+my+failu

原帖由 Charliesnoopy1 於 11-08-18 發表
Hello chu.c9,

Remember me? After my failure in first IUI, I went for ivf in July. I manage to freez ...
Hi Charlie, 我記得你好似都係睇藍醫生 (唔知有冇記錯 ^^") 你ivf要幾錢呀? 同埋你7月做咁咪就黎派彩囉? 祝你一切順利一take過搞掂!

日子越近, 都開始有d緊張, 最驚係尾龍骨打麻醉針依下 野



感恩


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3210#
發表於 11-8-19 21:10 |只看該作者

引用:Quote:chu.c9+發表於+11-8-17+20:50+都係架

原帖由 rabbit2010 於 11-08-18 發表
我都想舖牆紙(簡單嗰隻), 會唔會覺得好老士?

雖然啱啱好, 但都有D擔心. 始於都驚動到個胎. 不過又唔擔心 ...
只要簡單得黎屋企人覺得舒服自然, 咁就唔會老套架啦

都可能受賀爾蒙影響架, 同埋有個小生命響你手上, 緊張都好正常嘅, 不過唔煩咁多野, 交畀你老公啦, 你就專心養胎



感恩


男爵府

積分: 9634


3211#
發表於 11-8-19 21:57 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-18 10:01
lovekenken / taztaz0101 / mickyma : 呢幾日就等你哋好消息番來, 一直旺, 旺到尾.
我失敗了


別墅

積分: 928


3212#
發表於 11-8-19 22:25 |只看該作者
wellmax 發表於 11-8-17 18:41
oh, 係架? 咁你個中E有冇講點解放精後唔可以dodo? 咁放之前又可以嗎?

之前可以...但冇話點解吾可以


男爵府

積分: 7674


3213#
發表於 11-8-19 22:36 |只看該作者
採精前3-5天不do, iui 不do, iui next day do, then finish ga la


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3214#
發表於 11-8-19 22:59 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-19 21:57
我失敗了
唔緊要再來過, 我哋支持你, 唔好放棄, 加油!


洋房

積分: 90


3215#
發表於 11-8-19 23:05 |只看該作者
Chu,

My doc is dr Tse ^^. My whole process of ivf only up to eggs extract n frozen part, d cost is around HKD63,500. I didn't manage to 放胚胎 bcos got bit of ohss (which is sensitive to high dose of injection). So, will continue in Sep ^^ for fet.

D part of 麻醉 is not pain at all. The doc is very gentle n nice, did d injection on ur 手背, not back bones. But, u will feel very dizzy after that as I woke up quite fast n can't wait to go. Suggest u to take more rest in d lab after that.

D whole thing of ivf is quite similar to IUI, only that high dose of injection n bit painful for d last few injection.^^

Btw, I drunk quite lots of 冬虫草燉竹絲雞 a month bef the ivf, n my fsh really improved from 7.2 to 5.4.

Hope, this will help^^


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3216#
發表於 11-8-19 23:09 |只看該作者
chu.c9 發表於 11-8-19 21:10
只要簡單得黎屋企人覺得舒服自然, 咁就唔會老套架啦

都可能受賀爾蒙影響架, 同埋有個小生命響你手 ...
講到緊張, 我都發覺自己緊張好多. 行樓梯又驚自己卜親, 見到小童或亂衝亂撞既人又驚被佢哋撞親, 好像一步一驚心咁.

其實我都覺得自己好誇張, 但真係得來不易, 諗番起原來以前話人誇張, 倒頭來話反自己. 好搞笑!


複式洋房

積分: 311


3217#
發表於 11-8-19 23:11 |只看該作者
我想問下呢,因為我老公係返通宵,做完iui,我地無補飛,咁成功機會係咪會大打折扣架?好擔心呀…


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3218#
發表於 11-8-19 23:20 |只看該作者
aprilharu 發表於 11-8-19 23:11
我想問下呢,因為我老公係返通宵,做完iui,我地無補飛,咁成功機會係咪會大打折扣架?好擔心呀… ...
你幾日放精?


點評

aprilharu  我星期四放呀!  發表於 11-8-19 23:24


男爵府

積分: 9634


3219#
發表於 11-8-19 23:21 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-19 23:09
講到緊張, 我都發覺自己緊張好多. 行樓梯又驚自己卜親, 見到小童或亂衝亂撞既人又驚被佢哋撞親, 好像一步一 ...
你之前試左幾耐


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3220#
發表於 11-8-19 23:32 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-19 23:21
你之前試左幾耐

你指IUI? 還是由準備生至今?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo