原文章由 嘿嘿 於 08-1-18 00:48 發表
我都想一次過敗哂ps3同wii, 夸何...現實是殘酷的!!!
個gamegal心口寫住HK$3780, 乜野意思?![]()
![]()
好小入戲院睇戲啦, 而家入親戲院都係揀d小朋友電影睇, 而且近年我地慣例港產片一向都唔會入場睇, 等出碟先睇...




原文章由 迪迪仔 於 08-1-18 17:50 發表
GTP5 又無得玩喇:cry:
個陣又話出新軑盤又係影都無!
DMC4 月尾唔知會唔會又出唔成呢?!
幾個月後GTA睇黎又會話延期LU~


原文章由 ChunChun_Daddy 於 08-1-18 18:04 發表
富貴公子,
>>GTP5 又無得玩喇:cry:
何解??-((聽聞好似只係小小延期...)
>>個陣又話出新軑盤又係影都無!
羅記G25...+埋delux pack...都睇唔上眼??
>>DMC4 月尾唔知會唔會又出唔成呢?!
月尾出日版丫嘛(有早無遲?)!
...



原文章由 嘿嘿 於 08-1-19 05:23 發表
終於要出手拿? 祝你順順利利入手心頭好喇!
星爺呢套CJ7都可以考慮o下既, 算係o岩一家大細睇, 睇o下同期仲有冇弟二套更好選擇先啦...
多啦a夢同五星級大鼠梗係唔算港產啦, 配音之嘛, 帶阿仔去睇o個d就冇分港唔港產, 但我自己睇就實揀西片, 最好有卡屎o個隻



原文章由 小必理痛 於 08-1-21 09:27 發表
各位摩玲:
年近歲晚,公司差唔多出第二期花紅,但我差唔多褲穿窿囉。
尋日行經Game舖見到部Wii同PS3,不期然要掩面行過,真悽慘!
算啦,繼續玩番PSP嘅全民Golf及電腦嘅魔獸世界!...

!