興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2016


3201#
發表於 08-1-17 12:12 |只看該作者
Hug Hug,

same as CCD, need to fix up he computer before I leave HK ma....(btw I am now in SH again)

原文章由 嘿嘿 於 08-1-16 01:36 發表
C.C.D & lawbut

嘩~搞咩呀你地, 呢排個個都咁夜既! 仲夜過我添, "近"...

咁即係點呀, hk街貨淨係得番40GB?

玩埋gundam無雙ps2就收得檔? 未必既...ps2收檔講左好耐啦, 話唔定突然間又有驚喜呢 ...
Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3202#
發表於 08-1-17 13:25 |只看該作者
原文章由 lawbut 於 08-1-17 12:12 發表
Hug Hug,
same as CCD, need to fix up he computer before I leave HK ma....(btw I am now in SH again)


law兄,

禾果隻只係鐘意搞下/試新野,笨唔係想fix野架...

你經常hk < - > sh兩邊走...都幾"貧能"喎...?-(
s.h. .....e+係咪好??

ccd


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3203#
發表於 08-1-17 18:30 |只看該作者
[off topic]...:tongue:

喂!有無人會打算去戲院睇 C J 7 啊???-(

>><<

ccd

[/off topic]


大宅

積分: 2016


3204#
發表於 08-1-17 19:14 |只看該作者
CCD,

its around 4 to 5 degree C here.... Over over...
原文章由 ChunChun_Daddy 於 08-1-17 13:25 發表


law兄,

禾果隻只係鐘意搞下/試新野,笨唔係想fix野架...

你經常hk < - > sh兩邊走...都幾"貧能"喎...?-(
s.h. .....e+係咪好??

ccd

Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3205#
發表於 08-1-17 23:19 |只看該作者
原文章由 lawbut 於 08-1-17 19:14 發表
its around 4 to 5 degree C here.... Over over...


law兄,

嘩!! ......
貢鬼屎凍....典做野啊??


男爵府

積分: 8421


3206#
發表於 08-1-18 00:48 |只看該作者
C.C.D

我都想一次過敗哂ps3同wii, 夸何...現實是殘酷的!!!

個gamegal心口寫住HK$3780, 乜野意思?

好小入戲院睇戲啦, 而家入親戲院都係揀d小朋友電影睇, 而且近年我地慣例港產片一向都唔會入場睇, 等出碟先睇...


898998

係囉, 好小見你post相, 咪咁神秘啦...


lawbut

原來如此, 即係現在身在sh? 過年唔會唔番hk卦?!

我部腦都準備重灌, 早排已經想搞, 點知拖o下拖o下又冇件事, 真懶惰...


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3207#
發表於 08-1-18 01:05 |只看該作者
嘿嘿,

原文章由 嘿嘿 於 08-1-18 00:48 發表
我都想一次過敗哂ps3同wii, 夸何...現實是殘酷的!!!

個gamegal心口寫住HK$3780, 乜野意思?

好小入戲院睇戲啦, 而家入親戲院都係揀d小朋友電影睇, 而且近年我地慣例港產片一向都唔會入場睇, 等出碟先睇...


禾可能將會遇到既殘酷現實係.......想買都未必買倒啊....:-(
唉!唯有祈禱...+...認命
(coming next week.........start action la...)

"乜野意思"....您諗到咩就咩啦....

之前/上年帶阿仔去睇"多啦A夢"恐龍 & "五星級大鼠"(要就住睇廣東配音版...)貢...算唔算港產???-(
CJ7...[ Ⅰ]級黎喎...大人細路都arm睇架...
星爺d 戲......也許啦.....



[ 本文章最後由 ChunChun_Daddy 於 08-1-18 09:55 編輯 ]


大宅

積分: 2016


3208#
發表於 08-1-18 03:53 |只看該作者
u guys are lucky la.. u guys can even bring your kids to cinema...a little bit jealous...:cry: mine is still too small for the firm...
Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3209#
發表於 08-1-18 09:54 |只看該作者
麼零....

原文章由 lawbut 於 08-1-18 03:53 發表
u guys are lucky la.. u guys can even bring your kids to cinema...a little bit jealous...:cry: mine is still too small for the firm...


夜鬼law兄,

禾等...都經歷過你e+階段... 唔使妒禾地...
等下天啦...日子好快過...到時係lawbut仔大個仔實"lur"住你要睇...



大宅

積分: 1366


3210#
發表於 08-1-18 16:51 |只看該作者
law兄:

我係firm度都係好低微咋,個仔要買乜我都買唔起,唔好話帶佢去邊度玩啦。

除非俾我賺到>$15K一個月,如果唔係都唔使諗。


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3211#
發表於 08-1-18 17:10 |只看該作者
原文章由 小必理痛 於 08-1-18 16:51 發表
law兄:
我係firm度都係好低微咋,個仔要買乜我都買唔起,唔好話帶佢去邊度玩啦。
除非俾我賺到>$15K一個月,如果唔係都唔使諗。


小p, 8899,

可會介意.....post下令公子/令千金既尊容...與禾等"細縮伯"見個面、打個"蕉夫"...?-( :loveliness: ??

c :lol c :lol d :lol


男爵府

積分: 7819

好媽媽勳章


3212#
發表於 08-1-18 17:50 |只看該作者
GTP5 又無得玩喇:cry:
個陣又話出新軑盤又係影都無!
DMC4 月尾唔知會唔會又出唔成呢?!
幾個月後GTA睇黎又會話延期LU~


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3213#
發表於 08-1-18 18:04 |只看該作者
原文章由 迪迪仔 於 08-1-18 17:50 發表
GTP5 又無得玩喇:cry:
個陣又話出新軑盤又係影都無!
DMC4 月尾唔知會唔會又出唔成呢?!
幾個月後GTA睇黎又會話延期LU~


富貴公子,

>>GTP5 又無得玩喇:cry:
何解??-((聽聞好似只係小小延期...)

>>個陣又話出新軑盤又係影都無!
羅記G25...+埋delux pack...都睇唔上眼??

>>
DMC4 月尾唔知會唔會又出唔成呢?!
月尾出日版丫嘛(有早無遲?)!
好似2月頭先係行貨(eng. sub)

>>
幾個月後GTA睇黎又會話延期LU~
GTA? 幾個月後....who knows??



男爵府

積分: 7819

好媽媽勳章


3214#
發表於 08-1-18 19:23 |只看該作者
原文章由 ChunChun_Daddy 於 08-1-18 18:04 發表


富貴公子,

>>GTP5 又無得玩喇:cry:
何解??-((聽聞好似只係小小延期...)

>>個陣又話出新軑盤又係影都無!
羅記G25...+埋delux pack...都睇唔上眼??

>>DMC4 月尾唔知會唔會又出唔成呢?!
月尾出日版丫嘛(有早無遲?)!
...


gtp話延期呀,不過無講要等幾耐,我估都唔會係1,2個week甘少~

g25個陣話有新版本,唔係連埋張chair個隻喎,我屋企都放唔落喇!

dmc話就話月尾出,不過一日未出.....都可能好似gtp甘:tongue:

gta game書講過預計4月左右麻,唔知係咪真呢~

p.s. 我唔係咩富貴公子

[ 本文章最後由 迪迪仔 於 08-1-18 19:26 編輯 ]


大宅

積分: 2016


3215#
發表於 08-1-18 19:55 |只看該作者
Little Panadol,

sorry! Should be cinema not "firm" ....also same as CCD request, can u show us your little prince?

原文章由 小必理痛 於 08-1-18 16:51 發表
law兄:

我係firm度都係好低微咋,個仔要買乜我都買唔起,唔好話帶佢去邊度玩啦。

除非俾我賺到>$15K一個月,如果唔係都唔使諗。
Lawbut


大宅

積分: 2016


3216#
發表於 08-1-19 03:12 |只看該作者
Good morning kids!!
Lawbut


男爵府

積分: 8421


3217#
發表於 08-1-19 05:23 |只看該作者
C.C.D

終於要出手拿? 祝你順順利利入手心頭好喇!

星爺呢套CJ7都可以考慮o下既, 算係o岩一家大細睇, 睇o下同期仲有冇弟二套更好選擇先啦...

多啦a夢同五星級大鼠梗係唔算港產啦, 配音之嘛, 帶阿仔去睇o個d就冇分港唔港產, 但我自己睇就實揀西片, 最好有卡屎o個隻


lawbut

唔駛等好耐架喇, 斬o下眼又一年, 我細仔第一次入戲院時兩歲幾三歲, 到而家睇過五, 六套戲喇, 佢地平時冇時停, 好彩入到戲院都會坐定定睇戲, 不過睇西片(蜘蛛俠, 神奇4俠)時, 佢地聽唔明, 成日問佢地講咩呀, 搞到你都幾難集中睇戲...


小p

大家咁話啦, d錢左手黎右手去, 搵倒都剩唔倒, 七除八扣, 個個月都冇乜錢落袋, 唔係都唔會今時今日仲未台部ps3番屋企啦...好慘呀:-(


迪迪仔

你早排入咁多貨, 咁快玩哂拿?


大宅

積分: 1366


3218#
發表於 08-1-21 09:27 |只看該作者
各位摩玲:

年近歲晚,公司差唔多出第二期花紅,但我差唔多褲穿窿囉。

尋日行經Game舖見到部Wii同PS3,不期然要掩面行過,真悽慘!

算啦,繼續玩番PSP嘅全民Golf及電腦嘅魔獸世界!


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3219#
發表於 08-1-21 10:01 |只看該作者
麼零...

丫...你兩隻夜鬼...

原文章由 嘿嘿 於 08-1-19 05:23 發表
終於要出手拿? 祝你順順利利入手心頭好喇!

星爺呢套CJ7都可以考慮o下既, 算係o岩一家大細睇, 睇o下同期仲有冇弟二套更好選擇先啦...

多啦a夢同五星級大鼠梗係唔算港產啦, 配音之嘛, 帶阿仔去睇o個d就冇分港唔港產, 但我自己睇就實揀西片, 最好有卡屎o個隻


嘿嘿,

係啊~!只係"準備"而已...
典都要睇有無貨先可成事..."殘酷現實"啊~

CJ7...禾都要諗諗....

>>但我自己睇就實揀西片, 最好有卡屎o個隻

同你一兜模樣丫:loveliness:;但又未必著重"卡屎"行先既...


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3220#
發表於 08-1-21 10:15 |只看該作者
原文章由 小必理痛 於 08-1-21 09:27 發表
各位摩玲:
年近歲晚,公司差唔多出第二期花紅,但我差唔多褲穿窿囉。
尋日行經Game舖見到部Wii同PS3,不期然要掩面行過,真悽慘!
算啦,繼續玩番PSP嘅全民Golf及電腦嘅魔獸世界! ...


小p,

你就正啦!花紅都分開一期二期三期(好似起樓...6續有黎),包有$洗...
呢期嘛...個個都玩......"富"穿窿架啦......年近歲晚是也
睇下使唔使搵搵邦民搞掂...:loveliness:
經過game鋪...唔使掩面既..."望過等於心中擁有"...開開心心行返出黎
禾...就連psp/ndsl...都茅!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo