跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17947


3201#
發表於 05-12-27 00:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

痾氏


rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
痾氏鳳儀!


大宅

積分: 3092


3202#
發表於 05-12-27 00:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

Sorry
走啦! 多c
kyleung 寫道:
妖....
英文真差....
人地係[size=xx-large]Hin.com呀!!!
Him.com......
Don't miss my Him Him too much please!!!!
[quote]
waywaybb 寫道:
Him.com/Wendy
加油呀
harry 仔
[/quote]
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


伯爵府

積分: 18644


3203#
發表於 05-12-27 00:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

Thank you
waywaybb 寫道:
Him.com/Wendy
加油呀
harry 仔

該用戶已被刪除

3204#
發表於 05-12-27 00:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18644


3205#
發表於 05-12-27 00:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

carol, karen.....bye bye
Thank you very much


侯爵府

積分: 24274


3206#
發表於 05-12-27 00:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

Waylie係叫我個仔Him呀!!
not your son Hin呀!!
Hin.com 寫道:
Thank you [quote]
waywaybb 寫道:
Him.com/Wendy
加油呀
harry 仔
[/quote]


伯爵府

積分: 17947


3207#
發表於 05-12-27 00:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

我都係有個"儀"字
又真係好COMMON,
不過罰抄就頭痕
Hin.com 寫道:
carol,66,

Me 2! My name also have 儀
I think this is very common name
but this is a good name


伯爵府

積分: 18644


3208#
發表於 05-12-27 00:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

Never mind!!!
waywaybb 寫道:
Sorry
走啦! 多c
[quote]
kyleung 寫道:
妖....
英文真差....
人地係[size=xx-large]Hin.com呀!!!
Him.com......
Don't miss my Him Him too much please!!!!
[quote]
waywaybb 寫道:
Him.com/Wendy
加油呀
harry 仔
[/quote][/quote]


子爵府

積分: 10053


3209#
發表於 05-12-27 00:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

卡嘢


侯爵府

積分: 24274


3210#
發表於 05-12-27 00:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

收工喇!!!
好開心
好耐冇咁free咁talk左成個鐘
依家在公司上網都不知幾擔驚受怕比人見到
依家真係free好多.
不過...好眼訓....


伯爵府

積分: 17947


3211#
發表於 05-12-27 00:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

karen&angus 寫道:



侯爵府

積分: 24553


3212#
發表於 05-12-27 00:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

我都要訓啦..食緊pizza..


侯爵府

積分: 24274


3213#
發表於 05-12-27 00:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

eeee...ee....
產婦:
餵夜奶定all 夜尿呀?
carmenw 寫道:


伯爵府

積分: 18644


3214#
發表於 05-12-27 00:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

Really
Never mind.... same la... him or hin ..both are 04bb
kyleung 寫道:
Waylie係叫我個仔Him呀!!
not your son Hin呀!!
[quote]
Hin.com 寫道:
Thank you [quote]
waywaybb 寫道:
Him.com/Wendy
加油呀
harry 仔
[/quote][/quote]


子爵府

積分: 10053


3215#
發表於 05-12-27 00:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

我又單手上黎la
卡嘢


伯爵府

積分: 17947


3216#
發表於 05-12-27 00:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

野,
熱浪好嗎? 佢


大宅

積分: 3092


3217#
發表於 05-12-27 00:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

草草
沖涼啦
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)
該用戶已被刪除

3218#
發表於 05-12-27 00:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10053


3219#
發表於 05-12-27 00:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

餵夜奶
kyleung 寫道:
eeee...ee....
產婦:
餵夜奶定all 夜尿呀?

卡嘢


侯爵府

積分: 24553


3220#
發表於 05-12-27 00:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

野... [size=x-large]恭喜哂....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo