烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9191


3201#
發表於 04-3-23 12:46 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia,
好在有妳, 我真係以為自己痴呆得咁緊要, 乜都唔記得呀。下次如果再上佢堂, 真係要問真下至得。:-P


用戶要求終止服務

積分: 6954


3202#
發表於 04-3-23 15:02 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia

點解又睇唔到妳d相既?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 8857


3203#
發表於 04-3-23 15:44 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen
尋晚心血來潮去整包....做完之後既結論係...............用手提機打面團真係打到手都軟.係果刻真係好有衝動立即買部km800..... :-P :-P

尋晚老公忽然話比$5000我買野呀~~~唔知佢講真定假呢? 但佢話要去望1望先喎!! 其實佢都怕我3分鐘熱度呀


男爵府

積分: 9191


3204#
發表於 04-3-23 15:47 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CPY 寫道:
zen
尋晚心血來潮去整包....做完之後既結論係...............用手提機打面團真係打到手都軟.係果刻真係好有衝動立即買部km800..... :-P :-P

尋晚老公忽然話比$5000我買野呀~~~唔知佢講真定假呢? 但佢話要去望1望先喎!! 其實佢都怕我3分鐘熱度呀


買啦買啦... 3分鐘熱度我估都唔會, 只要keep住上嚟, 大家得閒俾啲誘惑妳, 妳就會手痕想整架啦。 :-P


男爵府

積分: 8857


3205#
發表於 04-3-23 15:53 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

嘩,sheeta ,乜你d回應咁快架....

你個魔鬼呀!!!我怕我受唔住你既誘惑呀!! :-P 你可唔可以講多d部機既好處我知呀!


用戶要求終止服務

積分: 6954


3206#
發表於 04-3-23 15:56 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CPY 寫道:
zen
尋晚心血來潮去整包....做完之後既結論係...............用手提機打面團真係打到手都軟.係果刻真係好有衝動立即買部km800..... :-P :-P

尋晚老公忽然話比$5000我買野呀~~~唔知佢講真定假呢? 但佢話要去望1望先喎!! 其實佢都怕我3分鐘熱度呀


嘩!發達啦,5千蚊妳自己貼少少,買埋個26L爐,咁就萬事俱備,只欠開工啦
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 8857


3207#
發表於 04-3-23 15:57 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen
你點知我想買delongxxx既26l焗爐架.


用戶要求終止服務

積分: 6954


3208#
發表於 04-3-23 15:58 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CPY 寫道:
zen
你點知我想買delongxxx既26l焗爐架.


因為尼個都係我既dream oven
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 8857


3209#
發表於 04-3-23 16:06 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen
果然係志同道合呀


男爵府

積分: 9191


3210#
發表於 04-3-23 16:10 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CPY 寫道:
嘩,sheeta ,乜你d回應咁快架....

你個魔鬼呀!!!我怕我受唔住你既誘惑呀!! :-P 你可唔可以講多d部機既好處我知呀!


妳仲乜拆穿我個真正身份呀... 不過我嘅第一個受害人都唔弱... 仲叫妳換焗爐。:lol: :lol:

我都想換爐架... 不過真係無錢, 部舊嘅又未死...

係呢... Delongxxx嗰部同特福嗰部有乜唔同呀? 我未見過呀... 之前見到特福部26L有熱風對流我都心思思呀。 :-P


男爵府

積分: 8857


3211#
發表於 04-3-23 16:18 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

sheeta
我都唔知有乜分別,我冇compare過,只係我同事買左個細既delongxx話好用就來引誘我! 佢話如果佢屋企有位就會買26l果部喎.仲有,佢尋日買左我問你果部phixxx座


大宅

積分: 3399


3212#
發表於 04-3-23 16:34 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

各位焗友,
大發現... (我同事上網見到)
二德惠就來係灣仔開檔啦)))))))))))))))))))))) 地址係 lockhart 道 114-120 9/f mtr exit c. 呵呵呵.


用戶要求終止服務

積分: 6954


3213#
發表於 04-3-23 16:35 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CPY, sheeta,

聽人講"D"爐有風扇,熱力均勻d,焗包包至正呀!我係嫌而家用緊個部容量唔夠大,早知一開始就買26L啦 :-P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


3214#
發表於 04-3-23 16:41 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

mau

早兩日cookfamily有人講左啦
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3215#
發表於 04-3-23 16:46 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3399


3216#
發表於 04-3-23 16:49 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Zen 寫道:
mau

早兩日cookfamily有人講左啦


oh! 遲左發現tim. 不過真係好開心, 唔洗走過海. 哈哈. 我下一站會買紅豆蓉整紅豆包包.


用戶要求終止服務

積分: 6954


3217#
發表於 04-3-23 16:52 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia

妳想買日本爐,right?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3218#
發表於 04-3-23 17:06 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9191


3219#
發表於 04-3-23 17:08 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Zen 寫道:
CPY, sheeta,

聽人講"D"爐有風扇,熱力均勻d,焗包包至正呀!我係嫌而家用緊個部容量唔夠大,早知一開始就買26L啦 :-P


特福有部26l有風扇呀, Sogo價... $19XX。


男爵府

積分: 9191


3220#
發表於 04-3-23 17:11 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Claudia,
妳部dream oven到左啦, 上個月我喺油麻地永安見過, 樂聲牌... 可以steam, 有熱風對流... 不過係天價呀... $4XXX。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo