母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


3221#
發表於 07-8-22 13:29 |只看該作者
我撞過啦﹗生完晴晴第一次M就係去沙巴個日﹐激死我﹐唯有用tampon,無理由去沙巴而唔去游水。

原文章由 fsy 於 07-8-22 12:48 發表


係囉, 遲得黎又個個月都唔一樣, 都唔知幾時先黎. 人哋諗住十月中去旅行, 又預唔到幾時黎, 好驚撞期呀!


男爵府

積分: 7768


3222#
發表於 07-8-22 13:31 |只看該作者
Tummy is very full after lunch...


VIP Diaperb:

I'm also a very stressful & high-expected guy!

However, when becoming the mother of Hayes, my world & life is changing a lot. I often remind myself, sit back & relax, Hayes would be fine.

Before this time pregnancy, I was curious to be a Market Researcher to ask over 20 colleaques whom have only one kid. Hahahaha....All of them replied me that if time back, they would choose to have 2 kids!
Because most Single Children's development are not so balanced & comprehensive.

You still have a chance!
Also, Santa loves kids very much, you're so lucky.:lol


原文章由 diaperb 於 07-8-22 13:02 發表
特然覺得自己好lonely,most of you 都2nd one ,其他mami又開始考慮 2nd one. 但我自己真吾想再黎第二次,因太stress了.
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


3223#
發表於 07-8-22 13:36 |只看該作者
星期日唔得阿﹗星期一(10/1)得唔得。

原文章由 Hellocandy 於 07-8-22 13:14 發表


我地09/29, 30 & 10/01 要去長"龍"呀!


公爵府

積分: 28816

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


3224#
發表於 07-8-22 13:41 |只看該作者
Diaperb,

You are not the only one to be lonely. I am also the one NOT yet determined to have another baby or not.

或者由天去決定吧! 因我年紀都唔細囉!

原文章由 diaperb 於 07-8-22 13:02 發表


特然覺得自己好lonely,most of you 都2nd one ,其他mami又開始考慮 2nd one. 但我自己真吾想再黎第二次,因太stress了.

親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


公爵府

積分: 28816

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


3225#
發表於 07-8-22 13:47 |只看該作者
暫時9, 10月份以下日子, 下列人仕未能出席"迪欣湖"活動:

22/9 wckmay & strawberrys
29/9 wckmay & candy
30/9 ivyscyip & candy
1/10 candy

如在19/10(重陽節)舉行, 又會否成事?
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 6628


3226#
發表於 07-8-22 13:49 |只看該作者
呢度個個都話自己唔細, 未到高齡卦 , 仲可以考慮下o既!

diaperb, 生仔好大壓力咩? 我好enjoy大肚的時候喎, 因為好多特權, 坐位, 食野(任食), 食飽就訓, 唔駛做粗重野.....


男爵府

積分: 6628


3227#
發表於 07-8-22 13:50 |只看該作者
想問下迪茵湖有咩玩o架


男爵府

積分: 8470


3228#
發表於 07-8-22 13:51 |只看該作者
原文章由 ivyscyip 於 07-8-22 13:29 發表
我撞過啦﹗生完晴晴第一次M就係去沙巴個日﹐激死我﹐唯有用tampon,無理由去沙巴而唔去游水。


咪係囉, 我諗住去海南島同子進游水架嘛, 如果撞正又麻鬼煩, 我唔識用 tampon 架.


公爵府

積分: 28816

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


3229#
發表於 07-8-22 13:53 |只看該作者
要問Hayes mama先知, 我未去過答你唔到.

原文章由 Hellocandy 於 07-8-22 13:50 發表
想問下迪茵湖有咩玩o架
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


公爵府

積分: 28816

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


3230#
發表於 07-8-22 13:55 |只看該作者
咁講係唔係到左高齡就唔好想生第二個?

原文章由 Hellocandy 於 07-8-22 13:49 發表
呢度個個都話自己唔細, 未到高齡卦 , 仲可以考慮下o既!

親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 6628


3231#
發表於 07-8-22 13:56 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-22 13:31 發表

VIP Diaperb:

I'm also a very stressful & high-expected guy!

However, when becoming the mother of Hayes, my world & life is changing a lot. I o ...


係啦, 兩個冇咁悶嘛! 我結婚時(12年前)已經決定生兩個(最少) , 生豆豆前曾經有個瘤o向"輪"巢(fsy,點寫?) 因為急性, 好快就要割, 做完手術至知割o左, 以為冇得生, 喊o左出黎, 後來doctor同我講仲有一邊o架, 我至放心, 真係冇常識


男爵府

積分: 9395


3232#
發表於 07-8-22 14:01 |只看該作者
原文章由 Strawberrys 於 07-8-22 13:55 發表
咁講係唔係到左高齡就唔好想生第二個?


點會呢?高0都可以生咖!HAYES MAMA都係高0啦.哈哈.篤暴佢添!

你老板!頭先去食BUSINESS LUCH,又食蝦又食蟹添!希望無事啦.(係希望我唔好再痕).因為食完蟹就覺得有點唔惦!


男爵府

積分: 6628


3233#
發表於 07-8-22 14:01 |只看該作者
原文章由 Strawberrys 於 07-8-22 13:55 發表
咁講係唔係到左高齡就唔好想生第二個?


當然唔係啦! 不過多o的問題要顧慮o者! 又或者冇咁好氣力, 會辛苦o的, 我家姐生第三個時(好似34), 成日話好累, 決定提早"吹"生, 早出世都9.x lbs, 再遲o的又10.x lbs喇


男爵府

積分: 6628


3234#
發表於 07-8-22 14:02 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-22 14:01 發表


點會呢?高0都可以生咖!HAYES MAMA都係高0啦.哈哈.篤暴佢添!

你老板!頭先去食BUSINESS LUCH,又食蝦又食蟹添!希望無事啦.(係希望我唔好再痕).因為食完蟹就覺得有點唔惦!


你咪"羅"黎衰呀?


男爵府

積分: 8470


3235#
發表於 07-8-22 14:04 |只看該作者
hellocandy,

卵.

strawberry,

我識好多人都過咗 35 歲先生, 第一第二胎都有, 唔係唔得吖, 不過可能顧慮多少少囉.


男爵府

積分: 7768


3236#
發表於 07-8-22 14:04 |只看該作者
答傘:

卵巢

原文章由 Hellocandy 於 07-8-22 13:56 發表
, 生豆豆前曾經有個瘤o向"輪"巢(fsy,點寫?) 因為急性, 好快就要割, 做完手術至知割o左, 以為冇得生, 喊o左出黎, 後來doctor同我講仲有一邊o架 ...
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


3237#
發表於 07-8-22 14:04 |只看該作者
19/10 我飛去美國啦。

原文章由 Strawberrys 於 07-8-22 13:47 發表
暫時9, 10月份以下日子, 下列人仕未能出席"迪欣湖"活動:

22/9 wckmay & strawberrys
29/9 wckmay & candy
30/9 ivyscyip & candy
1/10 candy

如在19/10(重陽節)舉行, 又會否成事?


公爵府

積分: 28816

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


3238#
發表於 07-8-22 14:06 |只看該作者
風險呢家野, 我有點驚喎! 因我都同Hayes mama一樣囉!

原文章由 bbpooh 於 07-8-22 14:01 發表

點會呢?高0都可以生咖!HAYES MAMA都係高0啦.哈哈.篤暴佢添!
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 8470


3239#
發表於 07-8-22 14:06 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-22 14:01 發表


你老板!頭先去食BUSINESS LUCH,又食蝦又食蟹添!希望無事啦.(係希望我唔好再痕).因為食完蟹就覺得有點唔惦!


喂, 你可以唔食架嘛!

今日係儀態日, 你講 "你老板" 時有無用手掩住個咀呀?!


男爵府

積分: 7768


3240#
發表於 07-8-22 14:06 |只看該作者
代噹噹 貪食丁媽!!


原文章由 bbpooh 於 07-8-22 14:01 發表
你老板!頭先去食BUSINESS LUCH,又食蝦又食蟹添!希望無事啦.(係希望我唔好再痕).因為食完蟹就覺得有點唔惦!
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo