在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2087


3221#
發表於 04-9-22 00:48 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

早訓早起身係好習慣,返上午仲好養成好習慣,時間好洗好多呀.
heiray1 寫道:
kgpooh2:上就就要好早瞓喎 ?-( ?-(


大宅

積分: 4316


3222#
發表於 04-9-22 00:48 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

若果有時間有機會又有$都可能生多個(因為我想有個女呀hehe~)不過睇下點啦...揍仔要用好多心機同耐性~ :lol:


大宅

積分: 2368


3223#
發表於 04-9-22 00:48 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy :遲d好d,仟奇唔好令到自己咁辛苦,如果2個都咁細,會好麻煩,真係頭都痛
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


複式洋房

積分: 437


3224#
發表於 04-9-22 00:50 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2:
生多個有咩”是”都有商量!


大宅

積分: 2368


3225#
發表於 04-9-22 00:50 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :唔知做乜呀,我落街岩岩見到,有3個消防車,一個白車 ?-( ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


3226#
發表於 04-9-22 00:51 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
ChristyMammy :遲d好d,仟奇唔好令到自己咁辛苦,如果2個都咁細,會好麻煩,真係頭都痛

同意~~專家都話最好間3-5年呀....

christymammy: 你好後生wor 22...o岩o岩扑扑趣完o乍wor 我好老la....hehe


大宅

積分: 4316


3227#
發表於 04-9-22 00:52 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh:係呀生多個等佢地大左有起事都多個親人傾下麻....

heiray: 希望無咩事la...


大宅

積分: 2368


3228#
發表於 04-9-22 00:53 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai 寫道:
若果有時間有機會又有$都可能生多個(因為我想有個女呀hehe~)不過睇下點啦...揍仔要用好多心機同耐性~ :lol:


我都想有個女,但我老公就話唔好咁快生喎,等大佬7.8y先好生喎,到佢7.8y我彩佢都傻 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


複式洋房

積分: 437


3229#
發表於 04-9-22 00:55 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我生完個樣殘到,重未完全收到身!


大宅

積分: 4316


3230#
發表於 04-9-22 00:56 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
[quote]
paiwai 寫道:
若果有時間有機會又有$都可能生多個(因為我想有個女呀hehe~)不過睇下點啦...揍仔要用好多心機同耐性~ :lol:


我都想有個女,但我老公就話唔好咁快生喎,等大佬7.8y先好生喎,到佢7.8y我彩佢都傻 :mrgreen: :mrgreen:
[/quote]

咁遲........佢地會無咁o岩傾wor... :mrgreen: 3-4年我覺得就差唔多la....hehe~~


複式洋房

積分: 437


3231#
發表於 04-9-22 00:57 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:
你幾大?


大宅

積分: 4316


3232#
發表於 04-9-22 00:57 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy 寫道:
我生完個樣殘到,重未完全收到身!


都好呀...係咁後生...我咪生個樣都好老成啦....生完仲.....好鬼老tim呀 :cry:


大宅

積分: 4316


3233#
發表於 04-9-22 00:58 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy 寫道:
paiwai:
你幾大?


(大你個女個多月)19個月多d


大宅

積分: 2368


3234#
發表於 04-9-22 00:58 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :我都覺3.4年差唔多,到時再諗啦,7.8年唔好叫我再生潻 :evil: :evil:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3235#
發表於 04-9-22 00:59 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我個女有好多表哥 &表姐妹,最大果個大9ys,而最細係11個月,應該都得掛
ChristyMammy 寫道:
kgpooh2:
生多個有咩”是”都有商量!


大宅

積分: 2368


3236#
發表於 04-9-22 01:00 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :有幾老呀,時時都話老
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


複式洋房

積分: 437


3237#
發表於 04-9-22 01:01 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

雖然我細,但我”魯”公大!


大宅

積分: 2368


3238#
發表於 04-9-22 01:01 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 :嘩~~~差咁遠 我就唔會喇 :mrgreen: :mrgreen: [quote]
kgpooh2 寫道:
我個女有好多表哥 &表姐妹,最大果個大9ys,而最細係11個月,應該都得掛 [quote]
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


3239#
發表於 04-9-22 01:01 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

不過我個妹出年生bb(若果係女....hehe~我就好似多左個女咁啦....)柏維又會多個表妹或表弟la.....好心急...呀


大宅

積分: 2368


3240#
發表於 04-9-22 01:02 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy :你老公幾大呀 ?-( ?-( ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo