親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


伯爵府

積分: 16095


3221#
發表於 09-3-24 13:01 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-24 12:38 發表
helenjoe

有...仲好近添!


hi fi-fi,

可否比個7-11地址我呢? 如我訂書, 可以去7-11付錢.
要出發前幾時訂可以呢? THX.


男爵府

積分: 9345


3222#
發表於 09-3-24 13:07 |只看該作者
helenjoe,

你係咪喺博客來訂呀?7-11淨係for博客來

博客來 - 中午前訂的話,隔日可送到指定便利店
金石堂 - 中午前訂,18hrs可送到

你下單後要揀取貨點,你按佢指示一步一步咁進行,你可以用map去serach國聯附近的7-11

原帖由 helenjoe 於 09-3-24 13:01 發表


hi fi-fi,

可否比個7-11地址我呢? 如我訂書, 可以去7-11付錢.
要出發前幾時訂可以呢? THX.
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 6541


3223#
發表於 09-3-24 13:14 |只看該作者
fi-fi,

請問d便利店會hold幾多日架?
定出發前一晚上網book

thx


男爵府

積分: 6053

醒目開學勳章


3224#
發表於 09-3-24 13:15 |只看該作者
原帖由 Jennie 於 09-3-23 17:26 發表


台中市咩位置?

台中至台北>>1HR.
http://www.thsrc.com.tw/tw/ticketing/timetable.asp


Jennie, 唔該你


男爵府

積分: 6053

醒目開學勳章


3225#
發表於 09-3-24 13:19 |只看該作者
有冇媽媽係台中試過包的士一日?


大宅

積分: 1216

醒目開學勳章


3226#
發表於 09-3-24 13:29 |只看該作者
想問o下去大溪花海農場應該預幾多個鐘呀!?
我諗住回程果日去! 去完直接去機場!!
如果book車由台北車站果頭去, 之後坐番佢架車去機場, 要包幾多個鐘呀!? 同埋大約幾多$$左右呀!!?

thx~~
你快樂~~~所以我快樂~~~


男爵府

積分: 6541


3227#
發表於 09-3-24 13:37 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-23 19:09 發表
AA,

我的美麗日記有冇EYE MARK, 因唔係好覺有

http://www.books.com.tw/exep/prod/newprod_file.php?item=N000009925

另佢MARK都有好PRODUCT, 邊隻OK?
我自己就鍾意...保加利亞白玫瑰奈米,紅酒多酚奈米,蘆薈奈 ...


fifi,
唔該你呀, 本摺紙書真係好抵及唔錯
我仲睇中幾本書, 有本百科全書都係NT149
最哀我六月尾出發,
而家唯有睇住先, 希望到時仲有平啦.
另佢係唔係先俾錢, 後送貨??
thx


大宅

積分: 3156

好媽媽勳章


3228#
發表於 09-3-24 14:02 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-24 12:51 發表
JJ2601

東龍...我估你梗加唔洗諗喇,應該會full house,不過你都可以試吓問一問

神旺/凱撒,1千蚊晚...方便的

謝謝你Fi-fi, 我試吓啦, 真係非常感激你, 吾該晒


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3229#
發表於 09-3-24 14:03 |只看該作者
ChingChing730
你幾時去...
如果唔趕我4月中去會住近六合夜市的民宿
返來話你地知好唔好!

原帖由 ChingChing730 於 09-3-24 11:26 發表
請問高雄邊間飯店(酒店)好呀?


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3230#
發表於 09-3-24 14:12 |只看該作者
baby_chu
小小補充:如果你諗住係會係甲地(如:台北)
開車到清境...乙地(如:台中)還車...
即係車行叫的:甲地租車乙地還車
記住早3日起碼訂車,唔係佢地會另外收你一項手續費嫁

原帖由 baby_chu 於 09-3-23 17:01 發表
有個白痴問題,係咪要喺香港蓋咗國際牌,去到台灣先可以自己租車自駕遊呢??? 租車係每日去租,定係... 可以一次過租幾日呢??? 同埋... 我係咪可以同酒店講,我係自駕遊,請酒店方面為我準備車位呢??? ...


伯爵府

積分: 16095


3231#
發表於 09-3-24 14:27 |只看該作者
原帖由 小湘 於 09-3-24 13:29 發表
想問o下去大溪花海農場應該預幾多個鐘呀!?
我諗住回程果日去! 去完直接去機場!!
如果book車由台北車站果頭去, 之後坐番佢架車去機場, 要包幾多個鐘呀!? 同埋大約幾多$$左右呀!!?

thx~~ ...


我行程都係最後一日, 去左大溪花海農場, 留1.5小時, 再去機場, 我係book車去.


伯爵府

積分: 16095


3232#
發表於 09-3-24 14:28 |只看該作者
原帖由 010 於 09-3-24 14:03 發表
ChingChing730
你幾時去...
如果唔趕我4月中去會住近六合夜市的民宿
返來話你地知好唔好!


hi 010,

你4月中去台中, 係咪仔仔考完試, easter 假期?
我仔仔easter假期後test.


伯爵府

積分: 16095


3233#
發表於 09-3-24 14:31 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-24 13:07 發表
helenjoe,

你係咪喺博客來訂呀?7-11淨係for博客來

博客來 - 中午前訂的話,隔日可送到指定便利店
金石堂 - 中午前訂,18hrs可送到

你下單後要揀取貨點,你按佢指示一步一步咁進行,你可以用map去serach國聯附近的7-11 ...


hi fi-fi,

我應該訂博客來.....我臨出前1-2天訂可以嗎?
謝謝你的解答呀~


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3234#
發表於 09-3-24 14:34 |只看該作者
原帖由 010 於 09-3-24 14:03 發表
ChingChing730
你幾時去...
如果唔趕我4月中去會住近六合夜市的民宿
返來話你地知好唔好!

我都係4月中呀,我會17號去!不過唔該晒你先呀!另外,間民宿叫咩名呀?


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3235#
發表於 09-3-24 15:23 |只看該作者
Jennie
暑假去墾丁...要快d做功課.
佢地暑假好full,好d既民宿好鬼搶手嫁
有d要預早成個月訂先得.

今次我去墾丁會住三晚分別訂左3間民宿

1.南灣渡假飯店 (近南灣沙灘)
www.nanwan.com.tw
http://uukt.idv.tw/inn/nw.htm

2.戀戀白砂Villa(近白砂沙灘/關山/半浮潛)
http://www.hotkt.com/inn/3043.htm
http://www.lavilla-kenting.com/2-rooms_1.html

3.瑪雅之家 (近墾丁大街)
http://www.hotkt.com/inn/6003.htm


另外呢幾間都係我心水:
卡米克
http://uukt.idv.tw/inn/kmk.htm
http://tw.myblog.yahoo.com/kenti ... 680&page=1#2093

香蕉灣
http://www.hotkt.com/inn/9030.htm

極緻天嵐
http://ut.uukt.idv.tw/

墨風
http://www.hotkt.com/inn/10008.htm

小徑(船屋海景二人房)
http://www.hotkt.com/inn/9018.htm
(呢間拍過台劇嫁)

牧場旅棧(好多公仔好得意嫁)
http://www.hotkt.com/inn/6008.htm

白砂15(超浪漫之選)
http://www.hotkt.com/inn/3060.htm


四人以上包幢選擇:

慕夏-呢間係我至心推介...
有埋私人泳池/可以自己BBQ,價錢合理
但佢full左啦
(我一定要揾次再去先會心息)
http://www.mymotel.com.tw/livio/mus/index.html

船帆石600海景別墅:
http://www.hotkt.com/inn/9005.htm

船帆石658-1海景別墅:
http://www.hotkt.com/inn/9004.htm

埔頂631別墅:
http://www.hotkt.com/inn/10013.htm

埔頂641海景庭園別墅:
http://www.hotkt.com/inn/10016.htm

東棧六人別墅:
http://www.hotkt.com/inn/2020.htm


我去完返來再報料

原帖由 Jennie 於 09-3-23 11:16 發表


010>>我summer 會去墾丁呀! 有冇民宿好介紹?? 同埋唔識點訂房....請指教. thx.

[ 本帖最後由 010 於 09-3-24 15:26 編輯 ]


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3236#
發表於 09-3-24 15:36 |只看該作者
ChingChing730

我早你少少4月7日出發,
4月11日返來可以報料比你啦

高雄我地住”夢想小屋”
http://www.5658.com.tw/angel/c01.htm

本來想住85大樓”小蝶”,望海景超正
但d仔一見到d樓中樓就無得走啦

原帖由 ChingChing730 於 09-3-24 14:34 發表

我都係4月中呀,我會17號去!不過唔該晒你先呀!另外,間民宿叫咩名呀?


原帖由 ChingChing730 於 09-3-24 14:34 發表

我都係4月中呀,我會17號去!不過唔該晒你先呀!另外,間民宿叫咩名呀?


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3237#
發表於 09-3-24 15:38 |只看該作者
helenjoe
我係4月中 去 高雄/墾丁
係仔仔考試成隊同學仔一齊去
想起都開心
原帖由 helenjoe 於 09-3-24 14:28 發表


hi 010,

你4月中去台中, 係咪仔仔考完試, easter 假期?
我仔仔easter假期後test.


大宅

積分: 2889

好媽媽勳章


3238#
發表於 09-3-24 15:58 |只看該作者
fi-fi,

我11:00a.m. 機台灣走, 有無物野建議我上午可以做d物呢?
如果去大溪花海有無可能呢?

[ 本帖最後由 0茶少甜 於 09-3-24 16:38 編輯 ]


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3239#
發表於 09-3-24 16:03 |只看該作者
原帖由 010 於 09-3-24 15:36 發表
ChingChing730

我早你少少4月7日出發,
4月11日返來可以報料比你啦

高雄我地住”夢想小屋”
http://www.5658.com.tw/angel/c01.htm

本來想住85大樓”小蝶”,望海景超正
但d仔一見到d樓中樓就無得走啦




...

yeah,好呀,麻煩你報料啦!

嘩,”夢想小屋”好正呀!另外,85大樓”小蝶”又有冇website 可以比我去望望呀?因我未 book 酒店!

million thanks~~~~~


子爵府

積分: 12441


3240#
發表於 09-3-24 16:17 |只看該作者
原帖由 010 於 09-3-24 15:38 發表
helenjoe
我係4月中 去 高雄/墾丁
係仔仔考試成隊同學仔一齊去
想起都開心


010>>你夾埋去幾多日?? 我等你回來呀!!!

我暫時高雄睇緊呢2間hotel:

高雄商旅: http://www.han-hsien.com.tw/urban/intro_2.php

沐戀商旅: http://www.moonlake.tidi.tw/index.php

同埋墾丁想訂上好, send e-mail 問佢野又唔覆!!! 唔知係咪7月太耐o既事. 牧場旅棧係夠新, 但好似去大街又一段路. 等你返來話我知邊間民宿無咁舊同埋個廁所同沐浴地方有隔開(ie 有玻璃推門or 有浴缸)至好.

[ 本帖最後由 Jennie 於 09-3-24 16:19 編輯 ]
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo