立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2579
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-28 20:58 發表 我真係好大件事, 我邁向 160 lbs 架喇 ~~~ 唸起都驚呀 !!! 我媽咪話我唔似有咁重 我老公都唔知我咁重 而醫生就話我太吸收喇 頭先偷食完雞蛋仔同珍珠奶茶, 其實仲偷 ...
積分: 1056
原帖由 gobby926 於 09-8-29 00:05 發表 之前我都忍左好耐, 但而家真係太熱, 所以呢個月開始飲左好多凍嘢.
原帖由 jamiek 於 09-8-28 21:48 發表 bb個樣會變,出世後,對得媽媽多,可能變似媽媽。而且,緊要係bb健康,似邊個都冇所謂啦~~
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 00:06 發表 咁熱, 好辛苦呀. 我今日都食咗兩條雪條呀. 你仲未瞓ge?
原帖由 gobby926 於 09-8-29 00:06 發表 咁有冇買嘢呀?
原帖由 nikkipang 於 09-8-29 00:18 發表 雪條~~~~好鬼凍個bo~不過好爽~haha 我冇咁早訓架.... 不過我對得多電腦會好暈-__-"" 所以晚上都好少上網~
男爵府
積分: 5770
原帖由 gobby926 於 09-8-29 00:31 發表 雪條~~好正喎.
積分: 1031
積分: 4684
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-28 23:53 發表 我阿b重1.1kg呀. 你阿b呢?
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 00:04 發表 我今日好累呀!!!! 晨早去中環見醫生, 再去CBW行IKEA+食熱狗 & 瑞典肉丸. 然後, 去佐敦食印度LUNCH. 再行永安睇BB嘢. 由11點, 行到3點先返到屋企. 本來仲想行埋護協ga, 但對腳勁酸痛呀, 所以老公話 ...
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 01:22 發表 上星期去產檢醫生話阿B重 2.5 lbs, 前日去照4D 醫生就話阿B 兩磅幾, 我同醫生傾左其他野, 唔記得再問佢係兩磅幾呢 ~~ 我尋日再睇返照 4D report 話阿B 重 1040g, 即係幾重呢 ...
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 00:14 發表 咁誇張, 真係要control吓喎, 唔可以亂食嘢啦. 唔係怕生完難收身bor... d人話如果, 體重增加得太急係唔好ga, 要戒甜 & 炸嘢, 忍吓口先得.
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 01:25 發表 我今日去護協買左少少野呀 ~~~
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 01:26 發表 如果係1.04kg x 2.2, bb 即係 2.288磅.
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 01:27 發表 係呀, 買咗咩呀? 如果, 我老公唔食言, 我聽日就可以去行一轉啦.
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 01:26 發表 就係咁誇張呀 ~~ 所以我第一步戒夜晚飯先 !!!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy