跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3221#
發表於 09-8-29 00:14 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-28 20:58 發表


我真係好大件事, 我邁向 160 lbs 架喇 ~~~
唸起都驚呀 !!!
我媽咪話我唔似有咁重
我老公都唔知我咁重
而醫生就話我太吸收喇
頭先偷食完雞蛋仔同珍珠奶茶, 其實仲偷 ...


咁誇張, 真係要control吓喎, 唔可以亂食嘢啦. 唔係怕生完難收身bor... d人話如果, 體重增加得太急係唔好ga, 要戒甜 & 炸嘢, 忍吓口先得.


大宅

積分: 1056


3222#
發表於 09-8-29 00:16 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-29 00:05 發表

之前我都忍左好耐,
但而家真係太熱,
所以呢個月開始飲左好多凍嘢.


凍少少唔驚la~~~
我成日都咁同自己講~haha
不過我都好乖ge~ 每淡都會含係口一陣^^
冇咁凍嘛~~~呵呵


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3223#
發表於 09-8-29 00:17 |只看該作者
原帖由 jamiek 於 09-8-28 21:48 發表


bb個樣會變,出世後,對得媽媽多,可能變似媽媽。而且,緊要係bb健康,似邊個都冇所謂啦~~


多謝你安慰我呀! 無錯, 大家的bb都一定係健健康康的, 放心放心!!!


大宅

積分: 1056


3224#
發表於 09-8-29 00:18 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 00:06 發表


咁熱, 好辛苦呀. 我今日都食咗兩條雪條呀.

你仲未瞓ge?


雪條~~~~好鬼凍個bo~不過好爽~haha
我冇咁早訓架....
不過我對得多電腦會好暈-__-""
所以晚上都好少上網~


大宅

積分: 1056


3225#
發表於 09-8-29 00:20 |只看該作者
係丫~~~今日去過荃灣jusco~
個阿姐話星期一開始bb節la~!!!
佢仲叫我2號去~ 又多個95折~haha


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3226#
發表於 09-8-29 00:26 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-29 00:06 發表

咁有冇買嘢呀?


唔知係咪行完 IKEA 太攰啦, 無乜精力睇嘢, 只係想瞓係張床度休息. 有買嘢呀.... 咪就係老公係 IKEA 試食咗佢的餅, 買咗一盒餅咁多囉...

另外, 係永安睇中咗張BB床啦, 會叫人送, 因為巳有人認投... 哈哈...


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3227#
發表於 09-8-29 00:31 |只看該作者
原帖由 nikkipang 於 09-8-29 00:18 發表


雪條~~~~好鬼凍個bo~不過好爽~haha
我冇咁早訓架....
不過我對得多電腦會好暈-__-""
所以晚上都好少上網~


我都係呀, 對得電腦太耐都會有少少暈, 會行開去做其他嘢.


男爵府

積分: 5770


3228#
發表於 09-8-29 00:31 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 00:06 發表


咁熱, 好辛苦呀. 我今日都食咗兩條雪條呀.

你仲未瞓ge?

雪條~~好正喎.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3229#
發表於 09-8-29 00:38 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-29 00:31 發表

雪條~~好正喎.


係呀... 趁老公瞓晏覺時食ga... 佢醒咗發現咗, 就唔俾我食珍寶珠呀!!


大宅

積分: 1031


3230#
發表於 09-8-29 00:46 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-29 00:31 發表

雪條~~好正喎.


我咁耐都冇食過雪條...淨係食過雪糕jar....聽日買番條食先!


大宅

積分: 4684


3231#
發表於 09-8-29 01:22 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-28 23:53 發表


我阿b重1.1kg呀. 你阿b呢?


上星期去產檢醫生話阿B重 2.5 lbs, 前日去照4D 醫生就話阿B 兩磅幾, 我同醫生傾左其他野, 唔記得再問佢係兩磅幾呢 ~~ 我尋日再睇返照 4D report 話阿B 重 1040g, 即係幾重呢


大宅

積分: 4684


3232#
發表於 09-8-29 01:25 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 00:04 發表


我今日好累呀!!!! 晨早去中環見醫生, 再去CBW行IKEA+食熱狗 & 瑞典肉丸. 然後, 去佐敦食印度LUNCH. 再行永安睇BB嘢. 由11點, 行到3點先返到屋企.

本來仲想行埋護協ga, 但對腳勁酸痛呀, 所以老公話 ...

我今日去護協買左少少野呀 ~~~


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3233#
發表於 09-8-29 01:26 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 01:22 發表


上星期去產檢醫生話阿B重 2.5 lbs, 前日去照4D 醫生就話阿B 兩磅幾, 我同醫生傾左其他野, 唔記得再問佢係兩磅幾呢 ~~ 我尋日再睇返照 4D report 話阿B 重 1040g, 即係幾重呢 ...


如果係1.04kg x 2.2, bb 即係 2.288磅.


大宅

積分: 4684


3234#
發表於 09-8-29 01:26 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 00:14 發表


咁誇張, 真係要control吓喎, 唔可以亂食嘢啦. 唔係怕生完難收身bor... d人話如果, 體重增加得太急係唔好ga, 要戒甜 & 炸嘢, 忍吓口先得.


就係咁誇張呀 ~~ 所以我第一步戒夜晚飯先 !!!


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3235#
發表於 09-8-29 01:27 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 01:25 發表

我今日去護協買左少少野呀 ~~~


係呀, 買咗咩呀?

如果, 我老公唔食言, 我聽日就可以去行一轉啦.


大宅

積分: 4684


3236#
發表於 09-8-29 01:27 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 01:26 發表


如果係1.04kg x 2.2, bb 即係 2.288磅.


上星期五又話我阿B 有 2.5 磅


大宅

積分: 4684


3237#
發表於 09-8-29 01:33 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 01:27 發表


係呀, 買咗咩呀?

如果, 我老公唔食言, 我聽日就可以去行一轉啦.


我今日係自己去同埋唸住去尖沙咀行街, 所以只係買左
兩包思c樂乾棉, 一盒濕棉, 兩包出街用濕紙巾, 一包 m 巾, 一個量水溫度計, 本來唸住買多張尿墊冇貨 ~~~


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3238#
發表於 09-8-29 01:34 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 01:26 發表

就係咁誇張呀 ~~ 所以我第一步戒夜晚飯先 !!!


今日係第二個姑娘幫我磅重, 佢話我上次23週產檢, 重咗5磅, 太多啦. 今次28週, 重咗3磅, 正常返好多.

但23週前, 我一路係drop體重ga, 因為仲成日嘔, 好唔舒服, 又唔吸收.

但好奇怪喎, 我記得上次23週見醫生時, 佢話我有gain weight有進步bor... 咁係咪代表d姑娘唔識睇呢?


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3239#
發表於 09-8-29 01:35 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 01:26 發表


就係咁誇張呀 ~~ 所以我第一步戒夜晚飯先 !!!


其實, 我唔可以食太多飯, 會反胃, 以家都係一日1/4碗jar. 你如果怕唔飽, 可以食少d飯.


大宅

積分: 4684


3240#
發表於 09-8-29 01:36 |只看該作者
我而家一共買左四包思c樂乾棉, 唔知用到幾耐呢 ?
因為我想買夠一個月份量, 我費事我老公去買, 我應該買多幾多包先夠呢 ??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo