想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3221#
發表於 11-8-19 23:34 |只看該作者
aprilharu 發表於 11-8-19 23:11
我想問下呢,因為我老公係返通宵,做完iui,我地無補飛,咁成功機會係咪會大打折扣架?好擔心呀… ...
今晚你老公通宵嗎? 如無, 就"哪哪淋", 今晚趕得切.

昨天幾點放精?


複式洋房

積分: 311


3222#
發表於 11-8-19 23:43 |只看該作者
回覆 rabbit2010 的帖子

昨天早上十點之前,我老公今晚就係要返工呀﹗激死﹗


男爵府

積分: 9634


3223#
發表於 11-8-19 23:45 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-19 23:32
你指IUI? 還是由準備生至今?
由想生b到現在


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3224#
發表於 11-8-19 23:51 |只看該作者
aprilharu 發表於 11-8-19 23:43
回覆 rabbit2010 的帖子

昨天早上十點之前,我老公今晚就係要返工呀﹗激死﹗ ...
唔緊要啦! 今晚補飛當然好. 但其實你己經做咗最重要嗰part. 而放精D丁丁質數好就得. 總好過丁丁質數唔好, 但每樣都做齊晒嘛.


複式洋房

積分: 311


3225#
發表於 11-8-19 23:54 |只看該作者
回覆 rabbit2010 的帖子

多謝你﹗我而家唯有都係咁諗…


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3226#
發表於 11-8-19 23:57 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-19 23:45
由想生b到現在

想有B至今雖然一年多. 但我本身年紀唔細, 時間越過得耐, 越擔心我成功既機會率. 而且第一次IUI放精時, 醫生見我老公形態太差唔想我做第2次做IUI, 改做IVF. 個一吓真係好難接受.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3227#
發表於 11-8-19 23:58 |只看該作者
aprilharu 發表於 11-8-19 23:54
回覆 rabbit2010 的帖子

多謝你﹗我而家唯有都係咁諗…
我哋會為你打氣! 加油!

點評

aprilharu  多謝你﹗大家都加油﹗  發表於 11-8-20 00:20


男爵府

積分: 9634


3228#
發表於 11-8-20 00:00 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-19 23:57
想有B至今雖然一年多. 但我本身年紀唔細, 時間越過得耐, 越擔心我成功既機會率. 而且第一次IUI放精時, 醫 ...
而家總算苦盡廿來


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3229#
發表於 11-8-20 00:03 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-20 00:00
而家總算苦盡廿來
希望過埋呢12weeks個心會定D.

咁你打算幾時再做IUI呀?

你都係! 我會為你打氣! 加油!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3230#
發表於 11-8-20 00:04 |只看該作者

我要瞓啦! 明日再傾!


男爵府

積分: 9634


3231#
發表於 11-8-20 00:11 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-20 00:03
希望過埋呢12weeks個心會定D.

咁你打算幾時再做IUI呀?
想跟住做啦,睇下醫生點講


男爵府

積分: 9634


3232#
發表於 11-8-20 00:12 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-20 00:04
我要瞓啦! 明日再傾!
早抖


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3233#
發表於 11-8-22 11:18 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-20 00:11
想跟住做啦,睇下醫生點講

咁你宜家咪開始僅?


男爵府

積分: 9634


3234#
發表於 11-8-22 11:19 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-22 11:18
咁你宜家咪開始僅?

冇得接住做,醫生放假


別墅

積分: 915


3235#
發表於 11-8-22 18:50 |只看該作者
回覆 rabbit2010 的帖子

dr chan應該會跟到我生為止, 但我會去政府醫院生, 因為我諗住留番d$$$請陪月&買補品, 私家醫院既環境應該會好d, 但我諗住都係住幾日者, 加上我大b出世時有d黃, 要留院照燈, 如果住私家, 又會多一筆支出, 我覺得上次晌公立生b既經驗都幾好, 所以呢次都唔會去私家生!

我個女都鍾意照顧人, 成日鍾意餵c6食雪糕&jelly, 我已經同佢講第時要餵細b食奶, 仲要換尿片, hehe! 總之要幫手湊細b!

你有無害喜既反應呀?

26/8第一次超聲波?


別墅

積分: 915


3236#
發表於 11-8-22 18:55 |只看該作者
aprilharu 發表於 11-8-19 23:11
我想問下呢,因為我老公係返通宵,做完iui,我地無補飛,咁成功機會係咪會大打折扣架?好擔心呀… ...

我都無補飛! 但都bingo到, 唔駛擔心!


複式洋房

積分: 311


3237#
發表於 11-8-22 21:53 |只看該作者
回覆 mcdulldullbaby 的帖子

真的嗎?太好了﹗


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3238#
發表於 11-8-23 08:06 |只看該作者

引用:Quote:rabbit2010+發表於+11-8-20+00:03+希

原帖由 lovekenken 於 11-08-20 發表
想跟住做啦,睇下醫生點講
我醫生都話連續做成功率會高D架, 我地一齊努力!



感恩


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3239#
發表於 11-8-23 08:13 |只看該作者

引用:Chu,My+doc+is+dr+Tse+^^.+My+whole+proces

原帖由 Charliesnoopy1 於 11-08-19 發表
Chu,

My doc is dr Tse ^^. My whole process of ivf only up to eggs extract n frozen part, d cost is ...
Charlie~~多謝你嘅資料呀! :

好彩六萬幾都係預算內, 不過原來會因為反應過度而冇得同一個cycle放胎 @@

好彩你分享經驗咋, D人成日話要半身麻醉, 可能因為我D fd生仔用無痛分免都係打尾龍骨做麻醉, 所以一路都最驚依part ^^"

你睇謝醫生, 咁可能我地9月會相遇喎

Anyway, 祝大家一切順利!



感恩


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3240#
發表於 11-8-23 08:16 |只看該作者

引用:Quote:chu.c9+發表於+11-8-19+21:10+只要簡

原帖由 rabbit2010 於 11-08-19 發表
講到緊張, 我都發覺自己緊張好多. 行樓梯又驚自己卜親, 見到小童或亂衝亂撞既人又驚被佢哋撞親, 好像一步一 ...
嘻嘻, 話晒得來不易, 雖然我未去到你個step, 但我覺得畀著我都一樣會, 總知就穩陣D好!



感恩

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo