影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 73497


3221#
發表於 11-7-5 11:46 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 11:41
我會,我唔係d衰姑奶黎。
咁就好啦,大家有個照應~~~


翡翠宮

積分: 75533


3222#
發表於 11-7-5 12:07 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 11:45
咁你果時係講緊小明個角色,咁就一定要提到點解架啦,但你會講兩個我都嚇一跳,不過唔緊要啦,咁樣比佢既印 ...

我無係度提過咩?果時有個同事帶左2個果仔一齊出黎玩,點知果2個同同我玩得好夾,佢地都知我拍緊拖,成日話要做我後備男友1、2號,我同事重叫我唔玩得唔好玩(我重同其中1個男仔講可能個同事鐘意佢),但我對果2個男仔無意思的,只係岩玩,我老公都識果2個男仔,都有一齊出過街架,我唔知佢唔信我定佢真係覺得2個男仔不懷好意,都嘈過1次(劇就係Nadia送禮比子華),但現實就係老公送野比我。最後我無同果2個男仔聯絡,咁果2個男仔都知所以無搵我,(我諗果2個果仔真係要追我唔會話唔搵就唔搵囉)


水晶宮

積分: 73497


3223#
發表於 11-7-5 12:27 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 12:07
我無係度提過咩?果時有個同事帶左2個果仔一齊出黎玩,點知果2個同同我玩得好夾,佢地都知我拍緊拖,成日 ...
你有講過,所以我咪知,講真男人係咁架,冇可能佢地就會放手,劇入面既阿峰係生活响80年代,依家仲邊有啲咁架~~


翡翠宮

積分: 75533


3224#
發表於 11-7-5 12:33 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 12:27
你有講過,所以我咪知,講真男人係咁架,冇可能佢地就會放手,劇入面既阿峰係生活响80年代,依家仲邊有啲咁 ...

死啦,我果刻講事實,唔知果日去睇d後生女會唔會覺得我果時咁'攬'?


水晶宮

積分: 73497


3225#
發表於 11-7-5 12:35 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 12:33
死啦,我果刻講事實,唔知果日去睇d後生女會唔會覺得我果時咁'攬'? ...
點會呀,你果啲碎枓啦,依家果啲勁你唔知幾多陪~~~


水晶宮

積分: 73497


3226#
發表於 11-7-5 12:43 |只看該作者
7月3號晚,真係好失控,仲有人打爛左隻杯,有人問係咪開棟篤神探2,子華話冇收到消息~~~

http://v.youku.com/v_show/id_XMjgyMTE4MDAw.html


翡翠宮

積分: 75533


3227#
發表於 11-7-5 12:53 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 12:43
7月3號晚,真係好失控,仲有人打爛左隻杯,有人問係咪開棟篤神探2,子華話冇收到消息~~~

http://v.youku.c ...

真係好亂喎?點解會打爛杯?想送比佢?


水晶宮

積分: 73497


3228#
發表於 11-7-5 12:57 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 12:53
真係好亂喎?點解會打爛杯?想送比佢?
應該係送比佢,我諗係後面既人太迫啦,所以攞唔穩~~~


水晶宮

積分: 73497


3229#
發表於 11-7-5 13:04 |只看該作者
有FANS响網上見到既一段文字~~

「回歸前的黃子華做棟篤笑,在台上問有冇人知道Schizophrenia點解?台下即時有人舉手答:精神分裂症。因為他的觀眾是大學教授、專業人士。 到2011年的舞台劇, 看他的竟然是一味陳腔濫調讚好的"fans" ................. (在wb看到的... 纯粹分享,no comment)


別墅

積分: 546


3230#
發表於 11-7-5 13:12 |只看該作者

引用:Quote:jk923+發表於+11-7-4+23:04+無錯,痛

原帖由 laamling 於 11-07-05 發表
其實人一生一定經歷大大小小,無數咁多既痛,就好睇自己用乜嘢既態度去面對~~~ ...
宜家會用積極正面態度去面對,只係有時當成個人靜落黎,就會不停喊




別墅

積分: 546


3231#
發表於 11-7-5 13:20 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+laamling+於+11-7-5+10:5

原帖由 laamling 於 11-07-05 發表
本帖最後由 laamling 於 11-7-5 10:53 編輯
可以啊,不過我心急返屋企,所以冇咁做,臭到唔緊要,有d好污糟既人我就最怕,好迫果時,痴左落我度,我好想鬧佢




水晶宮

積分: 73497


3232#
發表於 11-7-5 13:23 |只看該作者
carol789 發表於 11-7-5 13:12
宜家會用積極正面態度去面對,只係有時當成個人靜落黎,就會不停喊
好明,所以有人會唔比自己停落黎,但我覺得唔係咁,有時想喊就喊啦,喊都係一種發洩,但一定要記住點都好唔好比自己"冧"~~~
送子華呢個MV比你~~~



翡翠宮

積分: 75533


3233#
發表於 11-7-5 13:23 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 13:04
有FANS响網上見到既一段文字~~

「回歸前的黃子華做棟篤笑,在台上問有冇人知道Schizophrenia點解?台下即 ...

原來你講呢段,我睇返晒所有招呼度,原來有2個send完後skip左我睇唔到。


水晶宮

積分: 73497


3234#
發表於 11-7-5 13:25 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 13:23
原來你講呢段,我睇返晒所有招呼度,原來有2個send完後skip左我睇唔到。
好似有啲short,我諗緊好唔好開新既~~
你覺得佢講既你認唔認同~~~


翡翠宮

積分: 75533


3235#
發表於 11-7-5 13:26 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 13:23
原來你講呢段,我睇返晒所有招呼度,原來有2個send完後skip左我睇唔到。

我重係咁搵"今日完場大合唱",所以唔知你講叫我搵搵"回歸前"


水晶宮

積分: 73497


3236#
發表於 11-7-5 13:27 |只看該作者
carol789 發表於 11-7-5 13:20
可以啊,不過我心急返屋企,所以冇咁做,臭到唔緊要,有d好污糟既人我就最怕,好迫果時,痴左落我度,我好 ...
有時迫真係冇計,咁你盡量睇下可唔可以咁做啦~~~


翡翠宮

積分: 75533


3237#
發表於 11-7-5 13:39 |只看該作者
carol789 發表於 11-7-5 13:12
宜家會用積極正面態度去面對,只係有時當成個人靜落黎,就會不停喊

加油呀!我一時好難向你講晒,我而家做野好積極,你都可以!!!


翡翠宮

積分: 75533


3238#
發表於 11-7-5 14:17 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 13:27
有時迫真係冇計,咁你盡量睇下可唔可以咁做啦~~~

唔見左?


水晶宮

積分: 73497


3239#
發表於 11-7-5 14:24 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 13:23
原來你講呢段,我睇返晒所有招呼度,原來有2個send完後skip左我睇唔到。
係呀,我仲以為BK又short添~~


水晶宮

積分: 73497


3240#
發表於 11-7-5 14:25 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 13:26
我重係咁搵"今日完場大合唱",所以唔知你講叫我搵搵"回歸前"
冇人有大合唱,係子華佢地大合唱呀~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo