跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16171


3221#
發表於 05-10-17 15:04 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

大咩呀?? 又話我呢個襯家吾重要??? 搵我屋企做咩呀??? :tongue:


好煩呀....唔識講啦~~ :-( :-( 唔開心呀!! :-( :-( BYE-BYE


伯爵府

積分: 15050


3222#
發表於 05-10-17 15:04 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
嘜同亞豆個樣一模一樣既 嘜你有孖生姊妹架.


直頭係我黎架!! :evil: :evil: [/quote]
oh sorry喎, 失敬 失敬 你做咩連skin都做color啫. 


伯爵府

積分: 15050


3223#
發表於 05-10-17 15:05 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
我點會厭cheap喎, 不過我要有cake先到架


整cake無問題,不過都只係得朱古力mousse cake啱你食咋,因為其他個d會有生蛋 or mango。 [/quote]
ok啦, 好過無


伯爵府

積分: 15050


3224#
發表於 05-10-17 15:05 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
未滿月係可以拎走架, 不如到時你叫你老公一同上黎啦. 等beyond各成員有機會見面


咁咪會見 [/quote]
咩意思呢 到時你老公都要出現架, 你知啦你老公都係成員之一


侯爵府

積分: 21322


3225#
發表於 05-10-17 15:06 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
period到


幾時呀? 依傢呀?? 等我去睇下先!!


伯爵府

積分: 15050


3226#
發表於 05-10-17 15:06 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:

大咩呀?? 又話我呢個襯家吾重要??? 搵我屋企做咩呀??? :tongue:


好煩呀....唔識講啦~~ :-( :-( 唔開心呀!! :-( :-( BYE-BYE [/quote]
+wai你唔好理佢啦, 你都知佢period到啦


伯爵府

積分: 15050


3227#
發表於 05-10-17 15:07 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
period到


幾時呀? 依傢呀?? 等我去睇下先!! [/quote]
係囉去睇下啦, 今日又咁多


侯爵府

積分: 21322


3228#
發表於 05-10-17 15:07 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
豆你唔好咁啦 咪咁小氣啦


我好小氣架!


伯爵府

積分: 15050


3229#
發表於 05-10-17 15:07 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
豆你唔好咁啦 咪咁小氣啦


我好小氣架! [/quote]
小氣咪易肥口囉, 你食幾小都無用


侯爵府

積分: 21322


3230#
發表於 05-10-17 15:07 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
好煩呀....唔識講啦~~ :-( :-( 唔開心呀!! :-( :-( BYE-BYE


呢句野應該係我講至真呀!! :tongue: :tongue: 好叻咩?? :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:


侯爵府

積分: 21322


3231#
發表於 05-10-17 15:08 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
oh sorry喎, 失敬 失敬 你做咩連skin都做color啫. 


最IN架! 有無興趣試下??


伯爵府

積分: 15050


3232#
發表於 05-10-17 15:09 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
Ka_wai 寫道:
好煩呀....唔識講啦~~ :-( :-( 唔開心呀!! :-( :-( BYE-BYE


呢句野應該係我講至真呀!! :tongue: :tongue: 好叻咩?? :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: [/quote]
你又攪咩呀 唉真係比你地兩個激屎, 咁你地無時先call我上黎啦.  我都無氣啦


侯爵府

積分: 21322


3233#
發表於 05-10-17 15:09 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
咩意思呢 到時你老公都要出現架, 你知啦你老公都係成員之一


我知!! 不過我吾記得邊個做家x啫!


侯爵府

積分: 21322


3234#
發表於 05-10-17 15:13 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
你又攪咩呀 唉真係比你地兩個激屎, 咁你地無時先call我上黎啦.  我都無氣啦


咁我以後收聲咪得囉! 費事得罪人呀! 口臭!!


大宅

積分: 4515


3235#
發表於 05-10-17 15:43 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

係,咁真係要試真 D 先得嘞!我以前未生之前唔好架,生完坐月食過又覺得幾好味喎!

sabina_bb 寫道:
[quote]
cherly 寫道:
唔係嘛,就算呢輪唔出住,到你亞細 B出世我哋實行殺上你屋企喎!驚你到時保唔住你煲 "豬腳姜" 喎!

呵原來你鍾意食"豬腳姜" 咁你真係有口褔啦, 我99整既"豬腳姜"係好好味架. [/quote]
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3236#
發表於 05-10-17 15:49 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
係,咁真係要試真 D 先得嘞!我以前未生之前唔好架,生完坐月食過又覺得幾好味喎!

[quote]
sabina_bb 寫道:
[quote]
cherly 寫道:
唔係嘛,就算呢輪唔出住,到你亞細 B出世我哋實行殺上你屋企喎!驚你到時保唔住你煲 "豬腳姜" 喎!

呵原來你鍾意食"豬腳姜" 咁你真係有口褔啦, 我99整既"豬腳姜"係好好味架. [/quote][/quote]

我都好鐘意食豬腳 yummy yummy


大宅

積分: 4515


3237#
發表於 05-10-17 17:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3238#
發表於 05-10-17 17:33 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)


大宅

積分: 4710


3239#
發表於 05-10-17 20:04 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

hi all,
睇下我明天會唔會出城shopping啦,如果唔出,我就會上黎陪下大家呀!我明天off呀!
我今早去左豆家附近,有間丹華執笠野,有好野,我買左super warm底衫2件都只係$40,winnie the pooh拖拉背囊$20一個呀! 仲有白色細路底衫$2件,細路恤衫$10件。正呀!


大宅

積分: 4710


3240#
發表於 05-10-17 21:56 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

[size=xx-large]靚豆,
[size=xx-large]恭喜你呀!但我唔會叫你長老!我會叫你長靚呀!
我唔會好似o個d人咁just copy and paste呀!

+wai,
jeffrey in祟真in成點呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo