:lol原文章由 嘿嘿 於 08-1-22 00:44 發表
無計啦, 年尾...係咁架啦, 你地都好過我丫, 又雙糧又花紅, 我乜都冇呀...![]()
行過game舖我又唔會流口水喎, 話哂ps3都仲未有破解, 如果遲o下有"新技術"出現, 有得改機玩老x就唔同講法喇, 可能唔止流口水, 直情眼淚鼻涕都出埋都似


$orry 
原文章由 嘿嘿 於 08-1-23 01:22 發表
唔慌唔搵到...搵到我就唔駛咁頭痕啦, 唉! 呢個年關...我仲煩緊點過呀...話時話CCD你有冇好路數? 關照o下等我搵番多小外快過年, 唔駛咁惆悵好喎![]()
ps3真係通街都冇貨咁大鑊? 唔似sony作風喎, 乜呢期咁架......
(禾都貧能緊...
)

原文章由 迪迪仔 發表
我訂左DMC4,1月31有得玩~
恭喜晒啦!就快又有新野玩!dmc4禾都想買啊...
PSP都岩岩出左WE2008,你地玩左未?
PSP隻GOLF我都有玩呀,拎晒D人就無玩LU,都算爆左機喇~
無psp / ndsl.....:cry:
WII都就出隻大亂鬥,睇GAME書話日本GAME評滿分,睇黎又要買多隻GAME了~
梗+無wii...
通常凡出大亂鬥...都有不俗銷路
CCD...我睇返11月隻GAME書講LOGITECH真係話12月31出一隻新版G25 RACING WHEEL,不過就真係唔知出左街未,亦都唔見有人提呢~
game書...有時真係吹多過乜...![]()


