興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1366


3221#
發表於 08-1-21 16:40 |只看該作者
有乜丫?公司花紅只係分兩期俾,第一期係聖誕節出,得個丁屎咁多,叫做水塘落下一陣雨就收檔,但來得快也去得快,一個平安夜買下野食就清哂。

第二期咪就係出黎俾你辦年貨,派利事俾人用囉!有幾多丫?過左年咪又係清哂?

話時話,近期好似比較少見邦民妹,反而「精甩匙文」就見多左。無他,呢期興鬥大。


男爵府

積分: 8421


3222#
發表於 08-1-22 00:44 |只看該作者
C.C.D & 小p


無計啦, 年尾...係咁架啦, 你地都好過我丫, 又雙糧又花紅, 我乜都冇呀...

行過game舖我又唔會流口水喎, 話哂ps3都仲未有破解, 如果遲o下有"新技術"出現, 有得改機玩老x就唔同講法喇, 可能唔止流口水, 直情眼淚鼻涕都出埋都似


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3223#
發表於 08-1-22 11:41 |只看該作者
就黎...午安... :lol

原文章由 嘿嘿 於 08-1-22 00:44 發表
無計啦, 年尾...係咁架啦, 你地都好過我丫, 又雙糧又花紅, 我乜都冇呀...

行過game舖我又唔會流口水喎, 話哂ps3都仲未有破解, 如果遲o下有"新技術"出現, 有得改機玩老x就唔同講法喇, 可能唔止流口水, 直情眼淚鼻涕都出埋都似



d"" "fa"......
ps3...... ( news...)
.....""....

$orry


男爵府

積分: 8421


3224#
發表於 08-1-23 01:22 |只看該作者
原文章由 ChunChun_Daddy 於 08-1-22 11:41 發表
就黎...午安... :lol



嘿嘿,
你搵到丫嘛!典會志在呢d"傷諒" "fa虹"......
ps3...破解...都好耐無留意 ( 可能news較少...)
唔理貢多喇.....敗到返黎既話都要即刻還神!真"鑫龔"....

$orry http://www. ...

唔慌唔搵到...搵到我就唔駛咁頭痕啦, 唉! 呢個年關...我仲煩緊點過呀...話時話CCD你有冇好路數? 關照o下等我搵番多小外快過年, 唔駛咁惆悵好喎

ps3真係通街都冇貨咁大鑊? 唔似sony作風喎, 乜呢期咁架...


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3225#
發表於 08-1-23 11:12 |只看該作者
魔0...

原文章由 嘿嘿 於 08-1-23 01:22 發表
唔慌唔搵到...搵到我就唔駛咁頭痕啦, 唉! 呢個年關...我仲煩緊點過呀...話時話CCD你有冇好路數? 關照o下等我搵番多小外快過年, 唔駛咁惆悵好喎

ps3真係通街都冇貨咁大鑊? 唔似sony作風喎, 乜呢期咁架......


嘿嘿,
路數?兵鼠有丫... (禾都貧能緊...)

咪係囉!都唔知$orry搞兵科...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

係呢?你 update 左D80未?有 new firmware1.10

[ 本文章最後由 ChunChun_Daddy 於 08-1-23 17:13 編輯 ]


男爵府

積分: 8421


3226#
發表於 08-1-24 01:11 |只看該作者
C.C.D

D80又有新firmware? 唔知更新左d乜野呢, 呢排冇上dchome, 陣間過去及及先, 睇o下d師兄點講再決定, 係呢, 你update左未?


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3227#
發表於 08-1-24 10:16 |只看該作者
麼零...

原文章由 嘿嘿 於 08-1-24 01:11 發表
D80又有新firmware? 唔知更新左d乜野呢, 呢排冇上dchome, 陣間過去及及先, 睇o下d師兄點講再決定, 係呢, 你update左未?


嘿嘿,

未啊!{似係d小改善之類}
但見到d C-hing up完都 no problem...可以一試既!
呢排...晚晚搞裝OS...煩vista...:;pppp:
未知呢度d 高手可否拔刀相助....
ccd


男爵府

積分: 7819

好媽媽勳章


3228#
發表於 08-1-24 11:47 |只看該作者
我訂左DMC4,1月31有得玩~

PSP都岩岩出左WE2008,你地玩左未?
PSP隻GOLF我都有玩呀,拎晒D人就無玩LU,都算爆左機喇~

WII都就出隻大亂鬥,睇GAME書話日本GAME評滿分,睇黎又要買多隻GAME了~

CCD...我睇返11月隻GAME書講LOGITECH真係話12月31出一隻新版G25 RACING WHEEL,不過就真係唔知出左街未,亦都唔見有人提呢~


男爵府

積分: 7819

好媽媽勳章


3229#
發表於 08-1-24 11:48 |只看該作者
原文章由 ChunChun_Daddy 於 08-1-24 10:16 發表
麼零...



嘿嘿,

未啊!{似係d小改善之類}
但見到d C-hing up完都 no problem...可以一試既!
呢排...晚晚搞裝OS...煩vista...:;pppp:
未知呢度d 高手可否拔刀相助....
ccd ...


我NOTEBOOK有用VISTA呀,不過就未裝過,你應該都係高手喎,點會有問題呢?


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3230#
發表於 08-1-24 13:42 |只看該作者
迪迪仔,

原文章由 迪迪仔 發表
我訂左DMC4,1月31有得玩~
恭喜晒啦!就快又有新野玩!dmc4禾都想買啊...

PSP都岩岩出左WE2008,你地玩左未?
PSP隻GOLF我都有玩呀,拎晒D人就無玩LU,都算爆左機喇~
無psp / ndsl.....:cry:

WII都就出隻大亂鬥,睇GAME書話日本GAME評滿分,睇黎又要買多隻GAME了~
梗+無wii...
通常凡出大亂鬥...都有不俗銷路

CCD...我睇返11月隻GAME書講LOGITECH真係話12月31出一隻新版G25 RACING WHEEL,不過就真係唔知出左街未,亦都唔見有人提呢~
game書...有時真係吹多過乜...


ccd


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3231#
發表於 08-1-24 13:56 |只看該作者
原文章由 迪迪仔 於 08-1-24 11:48 發表
我NOTEBOOK有用VISTA呀,不過就未裝過,你應該都係高手喎,點會有問題呢?


禾兵鼠係高手啊?
裝完轉唔到locale已經好頭痕!
仲要煩"撞埋"9方呢下野先R爆頭...
:evil: :evil: :evil:


別墅

積分: 862


3232#
發表於 08-1-24 14:09 |只看該作者
heello

迪兄.... dm4 game 鋪有得訂?? SSP?

OH PSP 出左 we 2008. 今晚睇睇先....
史上最強冗員 + 後天錢財缺乏症患者  My BLOG


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3233#
發表於 08-1-24 14:23 |只看該作者
原文章由 Riverwind 於 08-1-24 14:09 發表
heello
迪兄.... dm4 game 鋪有得訂?? SSP?
OH PSP 出左 we 2008. 今晚睇睇先....


Hi Riverwind兄,

好久不見喇....

if Vista有問題問你,唔知方唔方便呢??

CCD


別墅

積分: 862


3234#
發表於 08-1-24 14:39 |只看該作者
CCD 兄,

大家研究研究啦, 我都係玩左一排咋....

呢排玩 facebook 多左....
史上最強冗員 + 後天錢財缺乏症患者  My BLOG


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3235#
發表於 08-1-24 15:10 |只看該作者
原文章由 Riverwind 於 08-1-24 14:39 發表
CCD 兄,
大家研究研究啦, 我都係玩左一排咋....
呢排玩 facebook 多左....


Thx Riverwind兄大大!!
貢就唔嚇棄喇 !(廢事另出post問 lu...:mrgreen:)

隻vista ult.係eng門OEM版!
裝完晒...(只欠sound driver,好正常!update可搞啦,唔理住)
去windows update,話有3X個要做!去馬!當中我想轉埋locale from u.s. > hk sar (要裝lang pack by update) 行中文9方輸入法;但要輪到最後先會做....
做妥果乍updates, boot機都正常 (有restore point update時自動built埋)
到update lang.pack,install到一半唔夠(0.8Gb野要裝落機!痴線)就話fail to install!{心諗唔通要轉左locale先行得?}
ok, 去system locale轉啦!通常例牌要restart system...
出事喇!load唔到vista > NLS missing data or corrupt....
解決話一係行返之前good condition既vista;一係用碟試圖以repair the system修服...(唔知衰乜?)
兩個都試過,前者一時入到;揀修服果個,佢會去返出事前既restore point...但就典整都係轉唔倒locale...& 做唔到果個lang pack update!

上google摷過,苦無結果!
...有d要比$入會先會show d 類似答覆出黎...

Riverwind大大,有咩suggestion?
請多多指教!!
ccd


別墅

積分: 862


3236#
發表於 08-1-24 15:20 |只看該作者
CCD

如果我無記錯, 某些英文oem 係 cut 左 double code 唔可以行 lang pack ...

你可以試下唔行其他UPDATE, 只行LANG PACK, 國家地區野全部SET 去台灣 ...
史上最強冗員 + 後天錢財缺乏症患者  My BLOG


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3237#
發表於 08-1-24 15:28 |只看該作者
原文章由 Riverwind 於 08-1-24 15:20 發表
CCD
如果我無記錯, 某些英文oem 係 cut 左 double code 唔可以行 lang pack ...
你可以試下唔行其他UPDATE, 只行LANG PACK, 國家地區野全部SET 去台灣 ...


但已經做左果乍updates,有d無得剷返喎...?-(
試過一開波只update果個lang pack,唔比!要行果乍野先:tongue:
(台灣區...好d咩?)


別墅

積分: 862


3238#
發表於 08-1-24 15:33 |只看該作者
CCD,

番唔到轉頭就算啦...

只因中文WINDOW 係源於台灣
史上最強冗員 + 後天錢財缺乏症患者  My BLOG


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3239#
發表於 08-1-24 15:37 |只看該作者
原文章由 Riverwind 於 08-1-24 15:33 發表
CCD,
番唔到轉頭就算啦...
只因中文WINDOW 係源於台灣


貢即係仲有無計?
係真的無得轉locale嗎???-(
......好難得先搵到一個....bootable vista...

ccd


別墅

積分: 862


3240#
發表於 08-1-24 15:48 |只看該作者
地區幾大都轉左台灣先, d 野settle down 先轉番 hk

你試下條 link 直接 download 左再 install 啦...


http://support.microsoft.com/kb/942903
史上最強冗員 + 後天錢財缺乏症患者  My BLOG

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo