跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16171


3221#
發表於 05-12-20 14:41 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
really 咁我地以後洗唔洗改返用英文呀


ng....up to you la~~


伯爵府

積分: 16171


3222#
發表於 05-12-20 14:41 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

我要出街呀~~頭先等客到搞到我無得出去~~


大宅

積分: 2090


3223#
發表於 05-12-20 14:46 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既


he... no one un !!

sabina_bb 寫道:
he....如風係都唔明 :lol:
我拿甚麼報答耶和華向我所賜的一切厚恩 。(詩篇)


大宅

積分: 2090


3224#
發表於 05-12-20 14:48 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既


very sleepy after ate medicine, i go to sleep la!

我拿甚麼報答耶和華向我所賜的一切厚恩 。(詩篇)


伯爵府

積分: 16171


3225#
發表於 05-12-20 14:55 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

mon,

睇到啦~~頭先唱歌係st. joseph呀~
諗番起,jason間學校上個week都係港島區某大商場唱x'mas歌~~


男爵府

積分: 7995


3226#
發表於 05-12-20 15:05 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

St.Joseph-- is it the one in HK side? it is famous school also..
I will have Moses apply k2 next year,as it only has k2-3, and direct to its primary school .


mon,

睇到啦~~頭先唱歌係st. joseph呀~
諗番起,jason間學校上個week都係港島區某大商場唱x'mas歌~~


伯爵府

積分: 16171


3227#
發表於 05-12-20 15:06 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

monmantong 寫道:
St.Joseph-- is it the one in HK side? it is famous school also..
I will have Moses apply k2 next year,as it only has k2-3, and direct to its primary school .


yes~~係 wanchai~名校嚟架~~


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3228#
發表於 05-12-20 15:13 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

[size=large]我回來啦


伯爵府

積分: 16171


3229#
發表於 05-12-20 15:43 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:
[size=large]我回來啦


HI~~ 買唔買到嘢呀?
我喉嚨超痛呀~~~我想去睇醫生~~ :cry:


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3230#
發表於 05-12-20 15:55 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:

HI~~ 買唔買到嘢呀?
我喉嚨超痛呀~~~我想去睇醫生~~ :cry:


我個friend個度無晒d靚既色 ,我去了女人街找,又俾我找到買了兩條pink(有深色同淺色),佢開價要$35,我話花園街賣$20咋,最終都賣了俾我,另外係我個friend度買了另1條(有幾隻唔同既紅色,可能auntie會喜歡依條多d.


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3231#
發表於 05-12-20 15:57 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:

我喉嚨超痛呀~~~我想去睇醫生~~ :cry:


睇咗會好d,嘻嘻!!我忘記食藥,依家去食先


伯爵府

積分: 16171


3232#
發表於 05-12-20 15:59 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:

我個friend個度無晒d靚既色 ,我去了女人街找,又俾我找到買了兩條pink(有深色同淺色),佢開價要$35,我話花園街賣$20咋,最終都賣了俾我,另外係我個friend度買了另1條(有幾隻唔同既紅色,可能auntie會喜歡依條多d.


我代auntie多謝你先~~你真係好有佢心~


伯爵府

積分: 16171


3233#
發表於 05-12-20 16:01 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:

睇咗會好d,嘻嘻!!我忘記食藥,依家去食先


我諗我會聽朝返工前先去睇~~我而家唔想行出去呀~~ 唉....今晚得我同兩個囝咋,我噖晚批準咗我老公今晚去踢波~~ :cry: 如果我知我會唔妥我一定唔會俾佢去~~


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3234#
發表於 05-12-20 16:05 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:

我諗我會聽朝返工前先去睇~~我而家唔想行出去呀~~ 唉....今晚得我同兩個囝咋,我噖晚批準咗我老公今晚去踢波~~ :cry: 如果我知我會唔妥我一定唔會俾佢去~~


我bf今晚要ot,我會一人在家做織女


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3235#
發表於 05-12-20 16:09 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:

我代auntie多謝你先~~你真係好有佢心~


上妳屋企就要打擾佢,我唔好意思就真,d禮物又唔係貴,小小心意啦,佢唔覺得cheap就得,我公司d同事都好喜歡依份gift


伯爵府

積分: 16171


3236#
發表於 05-12-20 16:10 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:

我bf今晚要ot,我會一人在家做織女


又織頸巾呀? 我都好想織番嘢不過真係無時間~~


伯爵府

積分: 16171


3237#
發表於 05-12-20 16:11 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:

上妳屋企就要打擾佢,我唔好意思就真,d禮物又唔係貴,小小心意啦,佢唔覺得cheap就得,我公司d同事都好喜歡依份gift


佢點會話cheap喎,我諗開心屎佢就真呀~~
唉....我都未諗到買咩俾佢~


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3238#
發表於 05-12-20 16:15 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:

又織頸巾呀? 我都好想織番嘢不過真係無時間~~


今次織俾我部門個女仔,佢好有錢架住係清水灣,因唔知買甚麼好,所以親自織一條俾佢.


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3239#
發表於 05-12-20 16:17 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:

佢點會話cheap喎,我諗開心屎佢就真呀~~
唉....我都未諗到買咩俾佢~


唔好講俾auntie知,想俾佢一個surprise


男爵府

積分: 7995


3240#
發表於 05-12-20 16:20 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既


0520,
you are so kind ! can you knit one for me??( just kidding).. I regret that i don't know how to knit,, maybe i am not qualifed to be a housewife or traditional woman--- I am poor at cooking too.


今次織俾我部門個女仔,佢好有錢架住係清水灣,因唔知買甚麼好,所以親自織一條俾佢.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo