烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


用戶要求終止服務

積分: 6954


3221#
發表於 04-3-23 17:12 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

sheeta 寫道:
[quote]
Zen 寫道:
CPY, sheeta,

聽人講"D"爐有風扇,熱力均勻d,焗包包至正呀!我係嫌而家用緊個部容量唔夠大,早知一開始就買26L啦 :-P


特福有部26l有風扇呀, Sogo價... $19XX。 [/quote]

1) $19XX ,無得分期,無得諗 :-P
2)我部爐年資尚淺,未到退休年齡

所以都係熄左條心把啦
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


3222#
發表於 04-3-23 17:13 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia

係咪sheeta講個部呀,係就快d買啦,等我又做魔鬼先 :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3223#
發表於 04-3-23 17:16 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9191


3224#
發表於 04-3-23 17:17 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Zen 寫道:
1) $19XX ,無得分期,無得諗 :-P
2)我部爐年資尚淺,未到退休年齡

所以都係熄左條心把啦


我個爐過10年啦, 不過佢一日唔死, 我都郁唔到佢。 :-x


男爵府

積分: 9191


3225#
發表於 04-3-23 17:19 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Claudia,
見妳咁講我就安落晒喇, 等我唔駛成日咀咒我部microwave同老年焗爐。:-P


用戶要求終止服務

積分: 6954


3226#
發表於 04-3-23 17:20 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

sheeta 寫道:
[quote]
Zen 寫道:
1) $19XX ,無得分期,無得諗 :-P
2)我部爐年資尚淺,未到退休年齡

所以都係熄左條心把啦


我個爐過10年啦, 不過佢一日唔死, 我都郁唔到佢。 :-x [/quote]

一於晚晚祈禱,叫佢早d退休 :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


子爵府

積分: 10369


3227#
發表於 04-3-23 18:11 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Blythemia
Hi! 昨晚整左個Cheese Cake, 個面有d烈痕, 食落去有d酸味。請問是否正常呢 ? 謝謝!


男爵府

積分: 5948


3228#
發表於 04-3-23 20:08 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

今日好開心呀, 我終於做到個海綿cake啦, 我係做左4次啦,
今晚俾老公試下, 睇下佢俾幾多分先 :-P


大宅

積分: 4462


3229#
發表於 04-3-23 22:23 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

小琪:

我整個個都有裂開,有高人話可能係溫度高左D做成,下次你試下較低少少度數啦。至於酸味我都唔清楚,會唔會係d奶或者芝士變左?定係檸檬汁落多左?


大宅

積分: 1159


3230#
發表於 04-3-24 00:02 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

小琪,
芝士蛋糕有酸咪,係因為你係坐溶芝士果陣坐得太耐

cpy,
今日去左 sogo 啦,佢地有 2 部kenwood, km800要3800蚊,呢部機有好多配件可以加落去,km300要2500蚊,細過km800,冇得加配件,同埋部機幾似玩具,如果真係決定買,我就一定會買km800,而家我叫左人幫我問 kenwood 既 sales 睇下同佢地買可以平幾多


子爵府

積分: 10369


3231#
發表於 04-3-24 00:10 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

唔該哂兩位 !


大宅

積分: 3928


3232#
發表於 04-3-24 07:11 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

邊隻牌子朱古力會甜d呀?事關個仔唔鐘意苦味!


用戶要求終止服務

積分: 6954


3233#
發表於 04-3-24 08:54 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

gemini 寫道:
今日好開心呀, 我終於做到個海綿cake啦, 我係做左4次啦,
今晚俾老公試下, 睇下佢俾幾多分先 :-P


好叻喎!!!海綿cake好難做的,4次成功真係唔錯!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


3234#
發表於 04-3-24 08:55 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

crystal & CPY,

其實如果唔使分期,點解唔諗諗KitchenAid 6L $2,900?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3235#
發表於 04-3-24 10:32 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5948


3236#
發表於 04-3-24 11:49 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

ZEN

尋日俾我老公試左, 佢俾我有80分呀, 今朝起身, 佢已經食晒, 真係好開心

我想知KitchenAid 有咩用呀, 八掛問下 :-P


用戶要求終止服務

積分: 6954


3237#
發表於 04-3-24 11:51 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

gemini 寫道:
ZEN

尋日俾我老公試左, 佢俾我有80分呀, 今朝起身, 佢已經食晒, 真係好開心

我想知KitchenAid 有咩用呀, 八掛問下 :-P


KitchenAid

http://www.thechef.com.hk/kitchenaid.htm
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 5948


3238#
發表於 04-3-24 12:02 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

KitchenAid

http://www.thechef.com.hk/kitchenaid.htm[/quote]


thanks


大宅

積分: 3282


3239#
發表於 04-3-24 16:29 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

我係建宏都見一部類似既, 價錢好似係$22xx, 冇得分期。

http://ypt.com.hk/trad/list.asp?itemids=M-KA-005-000-0&classid=7&Nclassid=78


用戶要求終止服務

積分: 6954


3240#
發表於 04-3-24 16:48 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

cottontail 寫道:
我係建宏都見一部類似既, 價錢好似係$22xx, 冇得分期。

http://ypt.com.hk/trad/list.asp?itemids=M-KA-005-000-0&classid=7&Nclassid=78


cottontail,

$22xx個部好似係4.5L,有人話唔夠力的,機身會好快熱,最好買6L.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo