在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4316


3241#
發表於 04-9-22 01:02 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
paiwai :有幾老呀,時時都話老


大你幾年夠老未..............


複式洋房

積分: 437


3242#
發表於 04-9-22 01:03 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:

你白己幾大?


大宅

積分: 2087


3243#
發表於 04-9-22 01:04 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy 寫道:
我生完個樣殘到,重未完全收到身!

ChristyMammy: 唔使急,我都係咁生咗成2年幾,個肚真係有成7個月bb咁


大宅

積分: 2368


3244#
發表於 04-9-22 01:05 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :有無幾年呀

希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


複式洋房

積分: 437


3245#
發表於 04-9-22 01:05 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray:
34


大宅

積分: 4316


3246#
發表於 04-9-22 01:05 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai 寫道:
[quote]
ChristyMammy 寫道:
paiwai:
你幾大?


(大你個女個多月)19個月多d[/quote]

sorry 答左我個仔tim 我29 la :lol:


大宅

積分: 2368


3247#
發表於 04-9-22 01:06 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 寫道:
[quote]
ChristyMammy 寫道:
我生完個樣殘到,重未完全收到身!

ChristyMammy: 唔使急,我都係咁生咗成2年幾,個肚真係有成7個月bb咁 [/quote]

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


3248#
發表於 04-9-22 01:06 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 寫道:
[quote]
ChristyMammy 寫道:
我生完個樣殘到,重未完全收到身!

ChristyMammy: 唔使急,我都係咁生咗成2年幾,個肚真係有成7個月bb咁 [/quote]

[size=medium]你好似有誇張成份wor


複式洋房

積分: 437


3249#
發表於 04-9-22 01:07 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:
唔係好大呀!我d朋友三十幾先生!


大宅

積分: 2368


3250#
發表於 04-9-22 01:07 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy :都唔係好大,咁你地點識架 ?-( ?-( ?-(
我比較8卦 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1124

好媽媽勳章


3251#
發表於 04-9-22 01:07 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy 寫道:
heiray:
34

年紀唔係問題,最緊要心境唔老~


大宅

積分: 2368


3252#
發表於 04-9-22 01:08 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai 寫道:
[quote]
kgpooh2 寫道:
[quote]
ChristyMammy 寫道:
我生完個樣殘到,重未完全收到身!

ChristyMammy: 唔使急,我都係咁生咗成2年幾,個肚真係有成7個月bb咁 [/quote]

[size=medium]你好似有誇張成份wor [/quote]

[size=large]我都覺得 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


3253#
發表於 04-9-22 01:08 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

小靜 寫道:
[quote]
ChristyMammy 寫道:
heiray:
34

年紀唔係問題,最緊要心境唔老~ [/quote]

大d仲好la....好似我老公大得我1年好似大細路咁...激死 :evil:


大宅

積分: 2087


3254#
發表於 04-9-22 01:09 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
kgpooh2 :嘩~~~差咁遠 我就唔會喇 :mrgreen: :mrgreen: [quote]
kgpooh2 寫道:
我個女有好多表哥 &表姐妹,最大果個大9ys,而最細係11個月,應該都得掛 [quote]

heiray1: 誤會咗,我寫得唔清楚 :mrgreen: 我講最大個表哥(我家姐個仔 )係11歲,而最細(我阿哥個女)19個月大 :lol:


大宅

積分: 2368


3255#
發表於 04-9-22 01:10 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :我都鍾意大d,但係我識唔到 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


複式洋房

積分: 437


3256#
發表於 04-9-22 01:11 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray:

我怕收唔返?身體右保唔好,中醫話保品唔吸收!


大宅

積分: 4316


3257#
發表於 04-9-22 01:12 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
paiwai :我都鍾意大d,但係我識唔到 :mrgreen: :mrgreen:


我又係wor....識親都係差得唔遠law :mrgreen:


大宅

積分: 2087


3258#
發表於 04-9-22 01:14 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai 寫道:
[quote]
kgpooh2 寫道:
[quote]
ChristyMammy 寫道:
我生完個樣殘到,重未完全收到身!

ChristyMammy: 唔使急,我都係咁生咗成2年幾,個肚真係有成7個月bb咁 [/quote]

[size=medium]你好似有誇張成份wor [/quote]
paiwai:
梗係無誇大啦,下次出嚟我整高衫比你睇吓 :lol: :lol:


複式洋房

積分: 437


3259#
發表於 04-9-22 01:14 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray:
同公司做


大宅

積分: 2368


3260#
發表於 04-9-22 01:15 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy:唔好心急啦,慢慢嚟,我都用咗7.8個月嘅時間先叫做好好多,可以叫你mama整d嘢俾你食.
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo