原帖由 Jennie 於 09-3-24 16:17 發表
010>>你夾埋去幾多日?? 我等你回來呀!!!![]()
![]()
我暫時高雄睇緊呢2間hotel:
高雄商旅: http://www.han-hsien.com.tw/urban/intro_2.php
沐戀商旅: http://www.moonlake.tidi.tw/index.php
同埋 ...
原帖由 010 於 09-3-24 15:36 發表
ChingChing730
我早你少少4月7日出發,
4月11日返來可以報料比你啦
高雄我地住”夢想小屋”
http://www.5658.com.tw/angel/c01.htm
本來想住85大樓”小蝶”,望海景超正
但d仔一見到d樓中樓就無得走啦
...
想問下,佢4人房2800一晚係新台幣定港幣架?原帖由 ChingChing730 於 09-3-24 16:50 發表
sorry,想問下,佢4人房2800一晚係新台幣定港幣架?
另外,如果我想 book,係咪響個web度 book 之後比$$就得?因我未咁樣 book 過酒店!