親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


子爵府

積分: 12441


3241#
發表於 09-3-24 16:20 |只看該作者
helenjoe>>我女家陣考緊試, 考到星期四就可以happy啦!!! 學校7/4 放easter, 變o左我有平ticket 去咋. 但14/4 返學啦.
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3242#
發表於 09-3-24 16:45 |只看該作者
ChingChing730
酒店跟民宿始終是不同!
我只住過清境尚未住過其他不能妄下判斷.
只能選較合眼緣的.

試過回來再給大家好好作滙報!

小蝶的窩
http://xiaodie.kusoway.com/index.do


原帖由 ChingChing730 於 09-3-24 16:03 發表

yeah,好呀,麻煩你報料啦!

嘩,”夢想小屋”好正呀!另外,85大樓”小蝶”又有冇website 可以比我去望望呀?因我未 book 酒店!

million thanks~~~~~ ...


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3243#
發表於 09-3-24 16:49 |只看該作者
Jennie
我去5日4晚-3晚住墾丁1晚住高雄
計劃落去先覺得應該住多日高雄
咁去旗津會無咁趕!

上好位主人係”悠遊墾丁Kenting”好活躍嫁喎
無理由唔覆你嫁
你試下係”悠遊墾丁 Kenting”個到留言呢.

原帖由 Jennie 於 09-3-24 16:17 發表


010>>你夾埋去幾多日?? 我等你回來呀!!!

我暫時高雄睇緊呢2間hotel:

高雄商旅: http://www.han-hsien.com.tw/urban/intro_2.php

沐戀商旅: http://www.moonlake.tidi.tw/index.php

同埋 ...


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3244#
發表於 09-3-24 16:50 |只看該作者
原帖由 010 於 09-3-24 15:36 發表
ChingChing730

我早你少少4月7日出發,
4月11日返來可以報料比你啦

高雄我地住”夢想小屋”
http://www.5658.com.tw/angel/c01.htm

本來想住85大樓”小蝶”,望海景超正
但d仔一見到d樓中樓就無得走啦




...


sorry, 想問下,佢4人房2800一晚係新台幣定港幣架?

另外,如果我想 book,係咪響個web度 book 之後比$$就得?因我未咁樣 book 過酒店!

[ 本帖最後由 ChingChing730 於 09-3-24 16:54 編輯 ]


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3245#
發表於 09-3-24 17:22 |只看該作者
ChingChing730
傻豬...緊係新台幣啦!
HK$2800唔使book呢間啦!

我都好少咁訂房,我會揾佢個email直接同佢地聯絡嫁
你上去呢個留言板同佢講係,
話你係4月7日訂左7間房的網友
應該有9折嫁!(唔得話我知,因為要個網名...但我要揾返先得.佢唔比你我再幫你揾返d資料)
”夢想小屋”
http://tw.myblog.yahoo.com/angel ... 2958&page=#4452

原帖由 ChingChing730 於 09-3-24 16:50 發表


sorry, 想問下,佢4人房2800一晚係新台幣定港幣架?

另外,如果我想 book,係咪響個web度 book 之後比$$就得?因我未咁樣 book 過酒店!

[ 本帖最後由 010 於 09-3-24 17:26 編輯 ]


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3246#
發表於 09-3-24 17:34 |只看該作者
原帖由 010 於 09-3-24 17:22 發表
ChingChing730
傻豬...緊係新台幣啦!
HK$2800唔使book呢間啦!

我都好少咁訂房,我會揾佢個email直接同佢地聯絡嫁
你上去呢個留言板同佢講係,
話你係4月7日訂左7間房的網友
應該有9折嫁!(唔得話我知,因為要個網名...但我要揾返先得.佢 ...

比多幾個咀咀你先得!

你真好人呀!


伯爵府

積分: 15067


3247#
發表於 09-3-24 18:12 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-24 08:39 發表
Jennie / 安安,

你哋2個咪咁喇....叻我就一定唔係嫁喇,只係答下問題幫下手啫,咪客氣喇~


阿女明天開始考試, 真係忙到不得了...

台北有無咩攝影師介紹? 我想幫2 個O靚妹影戶外相呀


男爵府

積分: 9345


3248#
發表於 09-3-24 19:18 |只看該作者
AA

到店後keep 7日
如果博客來/金石堂,我會出發前3天下單(避開星期六/日)
要留意有無缺貨喎,如果其中有某item缺貨,記得要揀"先取有貨的商品",咁佢就會先送出有貨的商品,缺貨的會待有貨後先再出貨往超商的...但通常都是等不到貨到你已回港了!!!

http://www.books.com.tw/activity/24hr/24hr.htm

http://www.kingstone.com.tw/event/0809_aorder18/order18.asp?actid=MainTop


原帖由 AA 於 09-3-24 13:14 發表
fi-fi,

請問d便利店會hold幾多日架?
定出發前一晚上網book

thx

[ 本帖最後由 fi-fi 於 09-3-24 19:21 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3249#
發表於 09-3-24 19:47 |只看該作者
小湘,

我上次問過...由台北->大溪花海(2hrs)->機場
如果我無記錯...nt2700

原帖由 小湘 於 09-3-24 13:29 發表
想問o下去大溪花海農場應該預幾多個鐘呀!?
我諗住回程果日去! 去完直接去機場!!
如果book車由台北車站果頭去, 之後坐番佢架車去機場, 要包幾多個鐘呀!? 同埋大約幾多$$左右呀!!?

thx~~ ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3250#
發表於 09-3-24 19:51 |只看該作者
AA,

幼福(童書168),佢係貨到付款嫁
你執好個list之後,就send e-mail比jason,咁佢會幫你pack及安排送貨去你飯店,但你必須提供訂房編號或房號比佢囉!!!

原帖由 AA 於 09-3-24 13:37 發表


fifi,
唔該你呀, 本摺紙書真係好抵及唔錯
我仲睇中幾本書, 有本百科全書都係NT149
最哀我六月尾出發,
而家唯有睇住先, 希望到時仲有平啦.
另佢係唔係先俾錢, 後送貨??
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3251#
發表於 09-3-24 19:53 |只看該作者
0茶少甜,

11點早機....嘩~咁你真係乜都唔洗做喇,食飽早餐後就要出發往桃園機場喇!
11點起飛,那麼要9點到達機場,如果book車就8點上車往機場,否則要7點半上機場巴士喇

原帖由 0茶少甜 於 09-3-24 15:58 發表
fi-fi,

我11:00a.m. 機台灣走, 有無物野建議我上午可以做d物呢?
如果去大溪花海有無可能呢?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3252#
發表於 09-3-24 20:09 |只看該作者
安安,

我以前影過一間...但呢間都幾貴,如果想玩玩就無謂喇,我朋友上2年去影全家福...影咗成萬蚊返嚟,但當然好pro喇
http://www.romanticlife.com.tw/
(你click入小天使 或 全家福果度睇睇)

另外,之前abcd媽咪介紹咗另一間....白色階梯
http://www.whiteladder.com.tw

另西門町有一間...花漾新概念寫真,你可以walk-in去昅昅
http://www.flower-waves.com.tw/personal/location.asp

原帖由 安安 於 09-3-24 18:12 發表


阿女明天開始考試, 真係忙到不得了...

台北有無咩攝影師介紹? 我想幫2 個O靚妹影戶外相呀
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 2889

好媽媽勳章


3253#
發表於 09-3-24 21:27 |只看該作者
唉! 免費機票係咁上下啦. 想買下手信都唔得tim. 仲想話去大溪.

原帖由 fi-fi 於 09-3-24 19:53 發表
0茶少甜,

11點早機....嘩~咁你真係乜都唔洗做喇,食飽早餐後就要出發往桃園機場喇!
11點起飛,那麼要9點到達機場,如果book車就8點上車往機場,否則要7點半上機場巴士喇

...


子爵府

積分: 12441


3254#
發表於 09-3-24 21:53 |只看該作者
010>>你又係7/4 出發!! 唔知會唔會響機場會見面呢?? 我搭1120 起飛O既BR.
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


男爵府

積分: 6541


3255#
發表於 09-3-24 22:27 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-24 19:51 發表
AA,

幼福(童書168),佢係貨到付款嫁
你執好個list之後,就send e-mail比jason,咁佢會幫你pack及安排送貨去你飯店,但你必須提供訂房編號或房號比佢囉!!!

fi-fi,
我住東龍, 星期六至二, 即係星期三or四book書,
佢地唔會禁早比到房no.我
咪唔駛訂書.

唔該晒你fi-fi, 我問左禁多問題, 你都好好心機解答我

[ 本帖最後由 AA 於 09-3-24 22:30 編輯 ]


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3256#
發表於 09-3-24 22:51 |只看該作者
我搭KA 9:00...相遇唔到啦
原帖由 Jennie 於 09-3-24 21:53 發表
010>>你又係7/4 出發!! 唔知會唔會響機場會見面呢?? 我搭1120 起飛O既BR.


大宅

積分: 1216

醒目開學勳章


3257#
發表於 09-3-24 22:53 |只看該作者
fi-fi,

真係唔該晒你呀!!! 你解答o左我好多問題呀!!!

我e個星期四出發, 星期日返, 諗住星期日回程前去埋大溪花海, 今晚至send e-mail比佢地, 唔知趕唔趕得切book車呢!!! 不過上網睇e幾日都會落雨, 真係唔開心呀!!!

原帖由 fi-fi 於 09-3-24 19:47 發表
小湘,

我上次問過...由台北->大溪花海(2hrs)->機場
如果我無記錯...nt2700

你快樂~~~所以我快樂~~~


大宅

積分: 3901

畀面勳章


3258#
發表於 09-3-24 23:03 |只看該作者
係咪邊一間便利店都可取貨?

原帖由 fi-fi 於 09-3-24 08:38 發表
hiellen,

咁你會訂邊間?
博客來 - 便利店(7-11)
金石堂 / 誠品 - 門市/便利店
小天下 - 便利店
以上幾間用的便利店都有不同,7-11/ok/全家...

幼福 - 送到飯店

...


大宅

積分: 3901

畀面勳章


3259#
發表於 09-3-24 23:04 |只看該作者
請問係邊度可以租車呀?


原帖由 小湘 於 09-3-24 22:53 發表
fi-fi,

真係唔該晒你呀!!! 你解答o左我好多問題呀!!!

我e個星期四出發, 星期日返, 諗住星期日回程前去埋大溪花海, 今晚至send e-mail比佢地, 唔知趕唔趕得切book車呢!!! 不過上網睇e幾日都會落雨, 真係唔開心呀! ...


男爵府

積分: 9345


3260#
發表於 09-3-24 23:10 |只看該作者
AA,

你講緊幼福?
你是自行與東龍訂房OR經旅行社訂嫁...如果你自已訂的話,東龍是有訂房編號比你嫁喎!!!

原帖由 AA 於 09-3-24 22:27 發表

fi-fi,
我住東龍, 星期六至二, 即係星期三or四book書,
佢地唔會禁早比到房no.我
咪唔駛訂書.

唔該晒你fi-fi, 我問左禁多問題, 你都好好心機解答我
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo