跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18281


3241#
發表於 08-12-28 09:40 |只看該作者
你大b 咁醒既, 咁有嘜節日攪 party ,你就有個好幫手啦



原文章由 dindonbelle 於 08-12-27 11:17 發表
尋日da b 喺ok攪jor 個大食會party比我地一家人玩, 有晒rundown 好攪笑, 安排食物、遊戲一脚踢, 仲自己洗埋杯"jump" 埋飲品 ,不過我驚d 杯洗得5乾淨, 出貓用滾水沖一沖佢 ...


伯爵府

積分: 16212


3242#
發表於 08-12-28 18:58 |只看該作者
今日小b個生日會總算順利進行左, 多謝大家姐, kour & momo你地咁賞面 , 不過真係實在太忙啦, 無乜時間招呼你地, 希望你地玩得開心啦, 其實小b今日係有d唔舒服 , 上左樓拆完禮物就訓左 , 但係就好鐘意d禮物 , 件件都係豪華版 , 開心到嘩嘩聲 , 最得意係有套donut機, 佢地即刻玩, 仲話自己係cooking mama tim


伯爵府

積分: 18281


3243#
發表於 08-12-28 20:09 |只看該作者
gg,

多謝你既邀請, 阿b 話今日好happy


原文章由 菇芝bebi 於 08-12-28 18:58 發表
今日小b個生日會總算順利進行左, 多謝大家姐, kour & momo你地咁賞面 , 不過真係實在太忙啦, 無乜時間招呼你地, 希望你地玩得開心啦, 其實小b今日係有d唔舒服 , 上左樓 ...


伯爵府

積分: 18281


3244#
發表於 08-12-28 20:21 |只看該作者
momo,

阿b幫你問左啦, 不過hb 話只可以係電腦睇到咋, 唔知你個電腦好番未, 要你就出聲啦.


伯爵府

積分: 18281


3245#
發表於 08-12-28 20:23 |只看該作者
唔怪得小b今日好似有d 吽吽地啦.

原文章由 菇芝bebi 於 08-12-28 18:58 發表
今日小b個生日會總算順利進行左, 多謝大家姐, kour & momo你地咁賞面 , 不過真係實在太忙啦, 無乜時間招呼你地, 希望你地玩得開心啦, 其實小b今日係有d唔舒服 , 上左樓 ...


男爵府

積分: 5101


3246#
發表於 08-12-29 01:54 |只看該作者
多謝妳嘅邀請,大、小b今日dao 玩得好happy, 妳整d食物又好好味, 個蛋糕同沙律超正 ,又食又攞真係多謝晒

原文章由 菇芝bebi 於 08-12-28 18:58 發表
今日小b個生日會總算順利進行左, 多謝大家姐, kour & momo你地咁賞面 , 不過真係實在太忙啦, 無乜時間招呼你地, 希望你地玩得開心啦, 其實小b今日係有d唔舒服 , 上左樓 ...


男爵府

積分: 5101


3247#
發表於 08-12-29 01:55 |只看該作者
如果出到外面dao gum 醒就好law

原文章由 korumi-08 於 08-12-28 09:40 發表
你大b 咁醒既, 咁有嘜節日攪 party ,你就有個好幫手啦


男爵府

積分: 5101


3248#
發表於 08-12-29 01:59 |只看該作者
我去jor 一日書城ja, hb 同大、小b dao 好滿足,買jor 好多disk & books, 不過da b 好想再去冰雪世界

原文章由 korumi-08 於 08-12-28 09:37 發表
我都啱啱去完兩天遊返嚟, 去左三水,不過阿b話冇野玩,都係中意去番禺多d 喎


你一家玩得開心d la


男爵府

積分: 6097


3249#
發表於 08-12-29 02:20 |只看該作者


男爵府

積分: 6097


3250#
發表於 08-12-29 02:21 |只看該作者
係呀!!都幾好用!!

原文章由 dindonbelle 於 08-12-27 11:09 發表
e 係5係買jor notebook/netbook 喺酒店上網ah


男爵府

積分: 6097


3251#
發表於 08-12-29 02:29 |只看該作者
今日終於返番屋企喇!!我就覺得唔夠喉,因為都唔係好relax 咁,而且兩個 B 又成日爭呢爭路!!不過 hb 終於明白點解我唔鍾意自己一家去旅行,佢開始認同多幾個小朋友等佢地可以有自己圈子,咁我地先唔駛理佢地咁多!!
要崖幾日無工人日子喇!!!


男爵府

積分: 6097


3252#
發表於 08-12-29 02:37 |只看該作者
噚日我家姐打電話比我,佢明知我去左旅行都要 side 我長途電話$,打比我數我舊工人!!原來佢話頂我舊工人唔順,要炒佢!!!嘩!!咁快!!我家姐話佢唔聽教,又唔醒目,仲對佢黑面!!其實我覺得呢 D 野都要兩面睇,我家姐係好染尖!!而我諗今次我個舊工人都好麻煩囉!!!mouth: mouth:


大宅

積分: 3829


3253#
發表於 08-12-29 17:34 |只看該作者
原文章由 菇芝bebi 於 08-12-28 18:58 發表
今日小b個生日會總算順利進行左, 多謝大家姐, kour & momo你地咁賞面 , 不過真係實在太忙啦, 無乜時間招呼你地, 希望你地玩得開心啦, 其實小b今日係有d唔舒服 , 上左樓 ...


唔好客氣啦 啊b都不g反得幾happy 佢不g幾好精力, 由朝早9點開始攪到夜晚11點幾至瞓 我就真係頂5順


大宅

積分: 3829


3254#
發表於 08-12-29 17:39 |只看該作者
原文章由 korumi-08 於 08-12-28 20:21 發表
momo,

阿b幫你問左啦, 不過hb 話只可以係電腦睇到咋, 唔知你個電腦好番未, 要你就出聲啦.


舊個部一早就定左c刑啦 e+一直都係向tv道用咋嘛, 所以你話向電腦睇, 對我黎講就=向tv道睇囉 如果你便就幫我燒隻啦, 唔該


大宅

積分: 3829


3255#
發表於 08-12-29 17:41 |只看該作者
原文章由 basbyy 於 08-12-29 02:37 發表
噚日我家姐打電話比我,佢明知我去左旅行都要 side 我長途電話$,打比我數我舊工人!!原來佢話頂我舊工人唔順,要炒佢!!!嘩!!咁快!!我家姐話佢唔聽教,又唔醒目,仲對佢黑面!!其實我覺得呢 D 野都要兩面睇,我家姐係好染尖!!而我諗今次我個舊工 ...


咁快, 幾日咋喎


大宅

積分: 3829


3256#
發表於 08-12-29 17:49 |只看該作者
我見ok會所今年有攪整年糕班, 有d想去試下, 5g好5好反呢 大家有冇興趣 可以一齊喎


大宅

積分: 3829


3257#
發表於 08-12-29 17:59 |只看該作者
攪完個pb之後ok多左好多野 e幾日向ok執執下野, 毛o拿o拿多左一盒鹿茸 問hb g5g點解 原來佢話係個fd叫佢幫佢攞返公司睇下係咪真貨喎 睇左係真, 拔就係近頂部, 即係5係好靚個d 咁佢個fd就話5要囉喎 所以就留左向我ok 都5g有咩用, 點食好呢


伯爵府

積分: 18281


3258#
發表於 08-12-29 19:20 |只看該作者
你個工人係咪博抄呀? 咁唔醒目既! 黑面已經係大罪啦 !


原文章由 basbyy 於 08-12-29 02:37 發表
噚日我家姐打電話比我,佢明知我去左旅行都要 side 我長途電話$,打比我數我舊工人!!原來佢話頂我舊工人唔順,要炒佢!!!嘩!!咁快!!我家姐話佢唔聽教,又唔醒目,仲對佢黑面!!其實我覺得呢 D 野都要兩面睇,我家姐係好染尖!!而我諗今次我個舊工 ...


伯爵府

積分: 18281


3259#
發表於 08-12-29 19:23 |只看該作者
Yes, 個沙律真係好好味 而個蛋糕外型又掂又好味


原文章由 dindonbelle 於 08-12-29 01:54 發表
多謝妳嘅邀請,大、小b今日dao 玩得好happy, 妳整d食物又好好味, 個蛋糕同沙律超正 ,又食又攞真係多謝晒


伯爵府

積分: 18281


3260#
發表於 08-12-29 19:28 |只看該作者
冰雪世界係邊架 ? 好好反架? 咁搵日齊齊去反 lu

原文章由 dindonbelle 於 08-12-29 01:59 發表
我去jor 一日書城ja, hb 同大、小b dao 好滿足,買jor 好多disk & books, 不過da b 好想再去冰雪世界

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo