跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3241#
發表於 09-8-29 01:37 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 01:27 發表


上星期五又話我阿B 有 2.5 磅


阿b縮咗水??? 可能係d機器問題, 部部輸入的data唔同, 令d分析數據有少少出入.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3242#
發表於 09-8-29 01:39 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 01:36 發表
我而家一共買左四包思c樂乾棉, 唔知用到幾耐呢 ?
因為我想買夠一個月份量, 我費事我老公去買, 我應該買多幾多包先夠呢 ??


係咪for bb 用架? welcome好似都有, 到時無貨, 咪叫你老公落去買囉, 咁近好方便. 唔好擔心咁多啦.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3243#
發表於 09-8-29 01:41 |只看該作者
夜啦, 我同bb要瞓覺豬啦. 明天見.


大宅

積分: 4684


3244#
發表於 09-8-29 01:41 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 01:34 發表


今日係第二個姑娘幫我磅重, 佢話我上次23週產檢, 重咗5磅, 太多啦. 今次28週, 重咗3磅, 正常返好多.

但23週前, 我一路係drop體重ga, 因為仲成日嘔, 好唔舒服, 又唔吸收.

但好奇怪喎, 我記得上次23週見醫生 ...


冇理由你輕左仲話你有進步架 ~~ 咁得意
尋晚我老公先話我陀仔冇咩, 又食到都算訓到, 又冇嘔最多都係抽左幾次筋, 好過其他人好多架喇 ~~~


大宅

積分: 4684


3245#
發表於 09-8-29 01:44 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 01:35 發表


其實, 我唔可以食太多飯, 會反胃, 以家都係一日1/4碗jar. 你如果怕唔飽, 可以食少d飯.


我有左之後都係食一碗飯, 我唸住夜晚食少半碗或者食多d菜同肉 ~~


大宅

積分: 4684


3246#
發表於 09-8-29 01:44 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 01:41 發表
夜啦, 我同bb要瞓覺豬啦. 明天見.

我都訓喇 ~~~


禁止訪問

積分: 2556


3247#
發表於 09-8-29 09:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4684


3248#
發表於 09-8-29 10:15 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-8-29 09:53 發表



我上次去 bb 展一次過買左10包呀 ... ... 唔知夠唔夠1個月用呢 .... 不過 e d 等老公買都得啦 ... 好易買嫁咋 cc 樂 ... 好多地方都有呀~~~


wellcome 有咩 ? 唔覺既 ~~
我唸住我而家得閒又有時間咪買定多d囉 ~~ 我唸住唔夠再買十包八包, 再唔夠就叫老公或媽咪買 ~~~


大宅

積分: 4684


3249#
發表於 09-8-29 10:16 |只看該作者
你地今日有咩節目呢 ?
一陣唸住同老公去行下 & 食 lunch ~~


禁止訪問

積分: 2556


3250#
發表於 09-8-29 10:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2556


3251#
發表於 09-8-29 10:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2556


3252#
發表於 09-8-29 10:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2049


3253#
發表於 09-8-29 10:41 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 01:41 發表
冇理由你輕左仲話你有進步架 ~~ 咁得意
尋晚我老公先話我陀仔冇咩, 又食到都算訓到, 又冇嘔最多都係抽左幾次筋, 好過其他人好多架喇 ~~~


我老公都成日話我好彩,
冇嘔, 冇唔舒服, 食得訓得~


大宅

積分: 4892


3254#
發表於 09-8-29 10:46 |只看該作者
hehe, 今朝食咗肉丁麵+凍ot, 好正 ... 因為不日老公係度係唔俾食

跟住仲去mannings shopping, 2包高潔絲有85折, 仲買咗其他個人護理products, over $99又送mannings 10 卷紙, 仲有$8現金券, 下次買任何product 都用得, 好似好抵, 最緊要係近, 因為有特價, 仲平過藥房, 大家得閒都睇吓啦


大宅

積分: 4892


3255#
發表於 09-8-29 10:48 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-8-29 10:25 發表
有邊個媽咪會去聽日文化中心~BABY OUTLET 果個講座呀 ???


我唔會去呀,不過會同mami飲茶, 跟住去睇wing on / jusco, 好可能會係感謝日出擊


大宅

積分: 1858

好媽媽勳章 畀面勳章


3256#
發表於 09-8-29 10:49 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-8-28 18:28 發表
今日去咗豬豬島。。買咗好多小B野! 買單1XXX TT嘅野仲有20%off。。。好開心啊。。哈哈。

小B,媽咪今次真系有買野俾你啦~ 哈哈


早晨...琴晚我都去o左豬豬島大shopping...差不多買齊小B d o野...D姐姐話BB展只係多o左d套裝消毒奶煲會平d!


大宅

積分: 4892


3257#
發表於 09-8-29 10:52 |只看該作者
仲有, 早幾日去過toonsland, 啲bb衫有4折呀, 買咗3件50cm短身, 1 件60cm長身, 因為都唔知bb出世個size, 所以都唔敢買太多50cm


大宅

積分: 1139


3258#
發表於 09-8-29 10:54 |只看該作者
尋晚1點幾起咗身嘔, 係我懷孕後第一次嘔咋
事緣我老公臨瞓前飲咗罐啤酒, 我瞓咗先都俾陣酒味臭醒咗, 跟住好想嘔...... 我仲以為我老公飲完好多酒番黎..... 响度發脾氣話: 你個身d酒味搞到我好想嘔呀!
話口未完就沖咗入廁所嘔, 嘔完個擦埋牙個口連喉嚨都勁辛苦.....
今朝起身我又話佢, 佢話佢只係番黎飲咗1罐啤酒咁多, 好無辜喎......
唉.... 跟住我响度諗唔知係咪關我臨瞓前食咗小半盒雪糕事


禁止訪問

積分: 2556


3259#
發表於 09-8-29 10:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1031


3260#
發表於 09-8-29 10:59 |只看該作者
早晨呀......今日下晝會去聽BB講座呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo