立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 73497
jk923 發表於 11-7-5 14:17 唔見左?
翡翠宮
積分: 75533
laamling 發表於 11-7-5 14:25 冇人有大合唱,係子華佢地大合唱呀~~~
laamling 發表於 11-7-5 14:25 你講我呀,我頭先睇緊戲呀,見你冇回未走去睇睇囉~~~
jk923 發表於 11-7-5 14:39 我就以為你話叫我睇呢個post裏面有特別野,我知佢地係台上面唱。
jk923 發表於 11-7-5 14:40 睇咩戲呀?子華?我頭先同佢地食飯同送佢地去訓覺。而家耳根清淨,你姨甥派位ok嗎? ...
laamling 發表於 11-7-5 14:44 唔係呀,係劉華既新少林寺~~~唔會有人嘈到你......我報左直資架,所以唔關佢事~~~ ...
jk923 發表於 11-7-5 14:53 原來係咁。
laamling 發表於 11-7-5 15:01 係呀,我由9月開始由丄讀起~~~
jk923 發表於 11-7-5 15:05 咁我知你報邊間---棟篤笑教黃子華"直知"(直接知到消息)學校!請問點申請? ...
laamling 發表於 11-7-5 15:11 你點知架,要伸講既話,首先要買學校既債券先~~~
jk923 發表於 11-7-5 15:46 會唔會貴過"哈羅"果間架,太貴買唔起! 唔同你講住,我細佬過緊黎,阿妹地訓醒喇,夜d傾過! ...
laamling 發表於 11-7-5 15:49 咁幾錢先買得起呀,就你..........~~~ OK,老公都响到整緊新既冷氣~~
象牙宮
積分: 206249
laamling 發表於 11-7-5 10:32 信我啦,我幾時呃過你~~~
laamling 發表於 11-7-5 10:33 呢樣梗係睇完SHOW先食啦,可能會肚餓架嗎~~~
jk923 發表於 11-7-5 10:33 你係咪要問下你女女先呢?
laamling 發表於 11-7-5 10:34 咁仲C,啲頭髮都唔知變左乜樣囉,子華見到一定笑死~~~
laamling 發表於 11-7-5 10:36 佢上中學就可以開始架啦,我果個都係咁,由其是學校有家政堂~~~
laamling 發表於 11-7-5 10:38 我都係,鑽石好似冇咁老土咁~~~
laamling 發表於 11-7-5 10:39 講得啱,唔知我地第二日會變成點~~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy