跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18644


3241#
發表於 05-12-27 00:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

66...... c
ritaor66 寫道:
我自己都識幾個鳳儀
我係[size=medium]李門柯氏(第日瓜咗老襯時寫ge)
你們痾屎


侯爵府

積分: 24553


3242#
發表於 05-12-27 00:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

好out丫..
kyleung 寫道:
係咩呢?
薯片囉!!
仲問? [quote]
rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
野,恭喜晒!

卡樂b熱浪之後會係咩呢?
[/quote]


子爵府

積分: 10053


3243#
發表於 05-12-27 00:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

我係書房, 無風架
waywaybb 寫道:
卡卡
好大風,著多件衫
卡嘢


侯爵府

積分: 24553


3244#
發表於 05-12-27 00:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

真係


子爵府

積分: 10053


3245#
發表於 05-12-27 00:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

搞乜今晚咁多人
卡嘢


伯爵府

積分: 17618


3246#
發表於 05-12-27 00:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

珍珍or粟一燒
rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
野,恭喜晒!

卡樂b熱浪之後會係咩呢?


子爵府

積分: 10053


3247#
發表於 05-12-27 00:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

Pumpkin_mama 寫道:
真係
卡嘢


伯爵府

積分: 18644


3248#
發表於 05-12-27 00:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

rita老公(^_^)梓希爸爸,

'suk 1 siu'
carmenw 寫道:
收工la[quote]
rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
野,恭喜晒!

卡樂b熱浪之後會係咩呢?
[/quote]


伯爵府

積分: 17947


3249#
發表於 05-12-27 00:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

2日無上BK, 好似俾蟲咬
carmenw 寫道:
搞乜今晚咁多人
該用戶已被刪除

3250#
發表於 05-12-27 00:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17618


3251#
發表於 05-12-27 00:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

but係[size=medium]你們
Pumpkin_mama 寫道:
都話你係"痾屎"啦... (柯氏) [quote]
ritaor66 寫道:
我自己都識幾個鳳儀
我係[size=medium]李門柯氏(第日瓜咗老襯時寫ge)
你們痾屎
[/quote]


子爵府

積分: 10053


3252#
發表於 05-12-27 00:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

留番比你
ritaor66 寫道:
珍珍or粟一燒 [quote]
rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
野,恭喜晒!

卡樂b熱浪之後會係咩呢?
[/quote]
卡嘢


伯爵府

積分: 18644


3253#
發表於 05-12-27 00:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

yeah...yes! So many fans here tonight but you may miss my story....Harry has fever :-( :-( :-( :-(
carmenw 寫道:
搞乜今晚咁多人


大宅

積分: 3092


3254#
發表於 05-12-27 00:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

我食野先
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


伯爵府

積分: 17618


3255#
發表於 05-12-27 00:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

卡野
熱浪食乜9......人


子爵府

積分: 10053


3256#
發表於 05-12-27 00:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

咪係
stellacay 寫道:
2日無上BK, 好似俾蟲咬
[quote]
carmenw 寫道:
搞乜今晚咁多人
[/quote]
卡嘢


侯爵府

積分: 24274


3257#
發表於 05-12-27 00:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

好!!
but SBB先生now仲要睇波
聽朝睇黎係我單拖帶亞仔去人地屋企
佢continue訓
聽日call 你
不過你有節目就去
唔好stand by等我喎!!!
rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
歡迎歡迎!聽日call我!



[quote]
kyleung 寫道:
下午有可能free
因為未知聽朝玩到幾點
你TKO open for me or not?
if open,可以玩幾個鐘喎!!!
[quote]
rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
聽日放假我仲未諗到節目,有冇人可以侵埋?

:-( :-( :-(
[/quote][/quote]


伯爵府

積分: 17618


3258#
發表於 05-12-27 01:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

我會食咗落肚算 [quote]
carmenw 寫道:
留番比你 [quote]
ritaor66 寫道:
珍珍or粟一燒 [quote]


子爵府

積分: 10053


3259#
發表於 05-12-27 01:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

yes, 我無溫書
Hin.com 寫道:
yeah...yes! So many fans here tonight but you may miss my story....Harry has fever :-( :-( :-( :-( [quote]
carmenw 寫道:
搞乜今晚咁多人
[/quote]
卡嘢


子爵府

積分: 10053


3260#
發表於 05-12-27 01:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

:tongue: :tongue:
ritaor66 寫道:
卡野
熱浪食乜9......人
卡嘢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo