烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3282


3241#
發表於 04-3-24 16:53 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

ZEN,
我問過啦, $22xx真係for 4.5L, 都係你醒D。


用戶要求終止服務

積分: 6954


3242#
發表於 04-3-24 17:03 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

cottontail 寫道:
ZEN,
我問過啦, $22xx真係for 4.5L, 都係你醒D。


咁妳買邊部呀?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 3282


3243#
發表於 04-3-24 17:07 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

ZEN,
我仲唸緊丫, 我老公話還掂我生完有排都唔會用部機, 佢話不如等KENWOOD 開倉先買...


用戶要求終止服務

積分: 6954


3244#
發表於 04-3-24 17:23 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

cottontail 寫道:
ZEN,
我仲唸緊丫, 我老公話還掂我生完有排都唔會用部機, 佢話不如等KENWOOD 開倉先買...


咁又係,妳生完都唔得閒整野食架啦.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 1159


3245#
發表於 04-3-24 17:26 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

cottontail,
你咁快就問左價錢啦,我岩岩仲想打電話去建宏問4.5L 幾多錢添,KENWOOD 係咪真係會問倉?如果係我就等開倉先買啦,到時會抵好多 :-P

zen,
我都係見個朋友做緊賣電器,叫佢幫我問 kenwood D sales叫佢地羅要幾錢一部,其實我自己都仲心大心細,都唔知買唔買好

dear all,
呢 2 日你地上 bk 有冇問題呀?我好多時都上唔到 bk 呀,成日都話選擇模組不存在,上到我好鬼憫 :-x


用戶要求終止服務

積分: 6954


3246#
發表於 04-3-24 17:28 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

crystal

買啦,買啦∼∼∼∼∼∼ 一定唔會後悔既
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3247#
發表於 04-3-24 21:25 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8857


3248#
發表於 04-3-25 00:19 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen,sheeta
都唔知係咪你地祈錯禱.我今日放假係屋企整包時,部手提攪拌機居然壞左!!!! 我買左都未夠3個月..................果陣時心諗.蝦....好野..可以有藉口買km800啦!!! 立即打比老公話佢知部野壞左,冇得整野賢賢食..~~~哈~~~佢話叫我買部新喎!!!!好野.今次仲唔比我有藉口買!!!

crystal
喂,你問左你個friend如果有discount既話......可唔可以搭單呀? :-P

係呢,究竟你地講kitchenxxx同km800除左$$唔同外,仲有乜大分別呀? 我同事話係豐x見到有km800買喎..話時話啦....我都未望過佢地既真身 :-P


大宅

積分: 1159


3249#
發表於 04-3-25 00:45 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

cpy,
我個朋友叫我唔好咁心急,佢尋日話 kenwood 個 sales 唔係到,話過 2 日覆我,不過我朋友都有講話唔知個 sales 羅唔羅到 km800 架,你都唔好咁心急買住,等我朋友覆左我睇下平到幾多錢,你先決定係邊度買啦,如果個 sales 可以羅到貨,我幫你買埋一定冇問題,我諗個 sales 求之不得添呀,佢又可以多一單生意

我個人覺得 km800除左價錢唔同之外,仲有個樣靚仔過kitchenxxx 好多,我都係尋日去到 sogo 先知原來我之前係豐x 度睇果部就係 km800,我記得豐x 平 sogo 幾十蚊


用戶要求終止服務

積分: 6954


3250#
發表於 04-3-25 08:52 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CPY,

妳早兩日係咪用過手提攪拌揉麵糰?可能燒左fuse,我部手提都試過,但當我話俾老公知時,佢即拆開插頭睇下,換埋fuse就攪返掂,當時我幾失望呀


crystal,

哪!妳話KM800靚過KitchenAid咋,其實我都係咁覺得,佢大部得黎好似無咁頓,不過我唔敢講呀,太多KitchenAid既fans啦 :-P

其實兩部既功能都無乜分別,大同小異,不過如果想買埋配件的話,就KM800方便d,因為佢有香港代理,KitchenAid既配件或者要上網訂.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 9191


3251#
發表於 04-3-25 08:54 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CPY,
咁咪好囉, 好快有就機用。 嗱... 今次我都有出過下力架... 雖然係話唔覺意祈錯禱, 妳都要'知恩圖報', 買左新機就整啲靚包靚糕益下大家... 最重要嘅係... 得閒都幫我祈下禱, 等我都可以早日買新爐。:lol: :lol: :lol:

Crystal,
係架, 豐澤標個價係平啲架, 不過當日sogo個promoter俾左5% discount我, 豐澤嗰個唔肯俾 :-x, 所以結果我都係喺sogo買, 成交價係$3610。


用戶要求終止服務

積分: 6954


3252#
發表於 04-3-25 08:57 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

sheeta,

我幫妳祈禱,求妳個爐早日榮休 :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 8857


3253#
發表於 04-3-25 09:21 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Crystal
我一定等你...但我好心急呀,你幾時知記住第一時間通知我呀

zen
我本來諗住話


用戶要求終止服務

積分: 6954


3254#
發表於 04-3-25 09:43 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CPY,

教協個部呀?我都係呀,部機壞左我不知幾開心,因為當時我想換部普通既座枱攪拌機,因為打蛋白真係好累呀.

當我老公見到部KM時,已心知我遲早想換埋個爐,所以警告左我,叫我打消尼個念頭 :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 8857


3255#
發表於 04-3-25 09:58 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen
我係實x買架....=.= 我老公話100蚊係咁架啦...... :-(


男爵府

積分: 9191


3256#
發表於 04-3-25 10:07 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

cpy,
會唔會係因為部手提機個power細, 頂唔住打麵團咁heavy嘅工作, 所以會蝕呀? 我成日覺得機仔比較易過熱, 用嚟打麵團係會縮短佢地嘅壽命。


大宅

積分: 4334


3257#
發表於 04-3-25 10:09 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

呀! 呢排真係興買機, 我地真係越來越 prof, 可惜我還未找到地方放機. :-x

cpy,

我都會為你祈禱, 祝你部機早日榮休. 當年我買樓時, 同老公都有想過買"一座" 焗爐放响廚房, 但後來d $$$ 緊得滯, 所以冇買, 而家有d 後悔. 買啦! 我以前讀書時, 學校係用一座座焗爐, 好好用, 焗d 蛋糕咁, 好似好d, 香d. :-P

claudia/abc :

請收pm.


男爵府

積分: 9191


3258#
發表於 04-3-25 10:44 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

成座嗰啲爐我都鐘意呀, 不過如果要買, 就唔止要買爐, 連間屋都要買過間大啲嘅至得。噢... 妳地又幫下我... 發下功, 望我早日發達啦。


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3259#
發表於 04-3-25 10:45 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 6954


3260#
發表於 04-3-25 10:52 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

sheeta 寫道:
成座嗰啲爐我都鐘意呀, 不過如果要買, 就唔止要買爐, 連間屋都要買過間大啲嘅至得。噢... 妳地又幫下我... 發下功, 望我早日發達啦。


唔該幫我發埋功啦∼∼∼∼∼∼∼
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo