在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4316


3261#
發表於 04-9-22 01:16 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 寫道:
[quote]
paiwai 寫道:
[quote]
kgpooh2 寫道:
[quote]
ChristyMammy 寫道:
我生完個樣殘到,重未完全收到身!



ChristyMammy: 唔使急,我都係咁生咗成2年幾,個肚真係有成7個月bb咁 [/quote]

[size=medium]你好似有誇張成份wor [/quote]
paiwai:
梗係無誇大啦,下次出嚟我整高衫比你睇吓 :lol: :lol: [/quote]

[size=medium]嘩~~~~發達la


大宅

積分: 2368


3262#
發表於 04-9-22 01:16 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 :記得下次整俾我睇喎 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


3263#
發表於 04-9-22 01:17 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :下次我地有嘢睇喇 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


複式洋房

積分: 437


3264#
發表於 04-9-22 01:18 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

d肚紋多到傻!


大宅

積分: 1124

好媽媽勳章


3265#
發表於 04-9-22 01:18 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
kgpooh2 :記得下次整俾我睇喎 :mrgreen: :mrgreen:

我又要睇 ~~


大宅

積分: 4316


3266#
發表於 04-9-22 01:19 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray & christymammy: 我生完坐月叫做保過下之後就揍仔自然瘦返la....可能我未夠保呀...因為無阿媽理...都係睇書叫我個妹煲d野飲下咁o乍....可能我本身唔吸收呀 :-( 食左都係無咩用


複式洋房

積分: 437


3267#
發表於 04-9-22 01:19 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

小靜:
hello!小朋友幾大?


大宅

積分: 2368


3268#
發表於 04-9-22 01:21 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy:肚紋我有無喎 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3269#
發表於 04-9-22 01:21 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

小靜 寫道:
[quote]
heiray1 寫道:
kgpooh2 :記得下次整俾我睇喎 :mrgreen: :mrgreen:

我又要睇 ~~ [/quote]
你地是但一個要帯定張table出嚟,如果唔係我唔整比你地睇 嫁 :lol: :lol:


大宅

積分: 4316


3270#
發表於 04-9-22 01:22 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy 寫道:
d肚紋多到傻!


我個肚細所以無咩肚紋wor....不過中間果條就仲有d色淡左d....點先可以整到佢"無呢"????? ?-(


大宅

積分: 1124

好媽媽勳章


3271#
發表於 04-9-22 01:24 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy 寫道:
小靜:
hello!小朋友幾大?

Hi~~第一次同妳傾計~~我仔仔就嚟10歲,囡囡就嚟9歲喇~


複式洋房

積分: 437


3272#
發表於 04-9-22 01:24 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:
我生完第十一朝已經出去搵呀中醫調理都唔掂!我媽咪日日燉雞,食雞,都唔掂!無計!


大宅

積分: 4316


3273#
發表於 04-9-22 01:25 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 寫道:
[quote]
小靜 寫道:
[quote]
heiray1 寫道:
kgpooh2 :記得下次整俾我睇喎 :mrgreen: :mrgreen:

我又要睇 ~~ [/quote]
你地是但一個要帯定張table出嚟,如果唔係我唔整比你地睇 嫁 :lol: :lol: [/quote]

table dance~~~~~wo wo wo~~~"正" 同小甜豬起跳呀......實好cute


別墅

積分: 663


3274#
發表於 04-9-22 01:25 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

hello.
各位媽咪,我都係天水圍住,我囡囡14個月大,希望你地歡迎.


大宅

積分: 2368


3275#
發表於 04-9-22 01:26 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :個時都係阿mama整嘢過我食,但係我好衰,有時唔想食就唔鬼食,而家先知道做阿ma唔係咁易 :cry: :cry:
個時我仲有d叫咩產後xx呀 :cry: :cry:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3276#
發表於 04-9-22 01:26 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy 寫道:
paiwai:
我生完第十一朝已經出去搵呀中醫調理都唔掂!我媽咪日日燉雞,食雞,都唔掂!無計!

你依家好多病痛呀 是否開刀嗎 ?


大宅

積分: 2368


3277#
發表於 04-9-22 01:27 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

hi evawong216:有時間多d嚟傾下啦 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


複式洋房

積分: 437


3278#
發表於 04-9-22 01:27 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我由三個月起晚晚查肚紋膏都無效


大宅

積分: 4316


3279#
發表於 04-9-22 01:27 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy 寫道:
paiwai:
我生完第十一朝已經出去搵呀中醫調理都唔掂!我媽咪日日燉雞,食雞,都唔掂!無計!


食左保品....我會失眠同好燥架.....食蛇都會眼光光架...(我坐月因為唔夠訓見到d野都唔想食...我唔夠訓咩都唔想食架...hehe你係咩問題呀...


大宅

積分: 2368


3280#
發表於 04-9-22 01:28 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 :你開刀生架
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo