親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 9345


3261#
發表於 09-3-24 23:12 |只看該作者
小湘,

佢地個天氣預告好準嫁,如果你已經會落雨,咁你放棄去花海喇...果度無瓦遮頭嫁,落起雨上嚟都幾弊....嘥車錢時又嘥入場費!!!

原帖由 小湘 於 09-3-24 22:53 發表
fi-fi,

真係唔該晒你呀!!! 你解答o左我好多問題呀!!!

我e個星期四出發, 星期日返, 諗住星期日回程前去埋大溪花海, 今晚至send e-mail比佢地, 唔知趕唔趕得切book車呢!!! 不過上網睇e幾日都會落雨, 真係唔開心呀! ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3262#
發表於 09-3-24 23:13 |只看該作者
hiellen,

不是每一間分店都可以提供取貨服務嫁,但就一定會有一間係你飯店附近囉!!!

原帖由 hiellen 於 09-3-24 23:03 發表
係咪邊一間便利店都可取貨?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3263#
發表於 09-3-24 23:14 |只看該作者
hiellen,

首頁有數間租車公司,你可以參考一下
而我哋以家講緊果間係"摩克動力"

原帖由 hiellen 於 09-3-24 23:04 發表
請問係邊度可以租車呀?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 3901

畀面勳章


3264#
發表於 09-3-24 23:50 |只看該作者
fi-fi,

多謝您的資料, 因為復活節我們一家4人會去台北, 而其中一天早上會去清境農場, 但清境農場都很遠, 所以想租車, 以後晚上回台中行完夜市,就乘高鐵回台北

原帖由 fi-fi 於 09-3-24 23:14 發表
hiellen,

首頁有數間租車公司,你可以參考一下
而我哋以家講緊果間係"摩克動力"




大宅

積分: 1093


3265#
發表於 09-3-25 01:02 |只看該作者
我4月11日出發喇, 想去食燒肉, 唔知樂也好定熊一好, 我帶住一個6歲, 一個1.5歲, 食燒肉唔知會唔會唔方便呢? 樂也同熊一的環境唔知會唔會好迫呢


男爵府

積分: 9345


3266#
發表於 09-3-25 08:13 |只看該作者
hiellen,

嘩....咁趕!?即日來回台北<>清境!?
如果唔住一晚,好嘥喎....嘥車錢+時間呀!

如果要租車...由台中去清境,咁應該book台中/南投果邊d租車公司喇

http://fastourbus.intaichung.com.tw/html/front/bin/home.phtml

http://nt.ito.tw/taxi/

http://www.ntbus.com.tw/

**事先聲明,我未用過嫁....只是之前計劃清境遊時搵到的資料,你自己study一下喇

原帖由 hiellen 於 09-3-24 23:50 發表
fi-fi,

多謝您的資料, 因為復活節我們一家4人會去台北, 而其中一天早上會去清境農場, 但清境農場都很遠, 所以想租車, 以後晚上回台中行完夜市,就乘高鐵回台北

...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3267#
發表於 09-3-25 08:16 |只看該作者
Woon-Woon,

西門果間樂也....大大大部份座位都是"卡位",都闊落的

但我想問...你不是一拖二?有多個大人,rigth?
我估你看住一個1.5歲就己經夠你忙喇!

如果仔想食靚牛,咁就去熊一喇...如果只係諗住試下玩下咁就樂也吧!!!


原帖由 Woon-Woon 於 09-3-25 01:02 發表
我4月11日出發喇, 想去食燒肉, 唔知樂也好定熊一好, 我帶住一個6歲, 一個1.5歲, 食燒肉唔知會唔會唔方便呢? 樂也同熊一的環境唔知會唔會好迫呢
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1216

醒目開學勳章


3268#
發表於 09-3-25 09:30 |只看該作者
fi-fi,

咁唯有改行程啦~~~

聽日去到台灣, 即刻去大溪花海, 之後再返酒店 (聽日應該冇雨) 佢覆o左我e程應該要nt2200, 如果我坐11點機, 返到酒店大約幾點呢!!? 唔知仲夠唔夠時間去埋淡水呢!!? 因為諗住襯佢冇雨去映o下日落相呀!! (4日得聽日冇雨咋!!)

另外想問o下樂也同熊一o係邊架!?

原帖由 fi-fi 於 09-3-24 23:12 發表
小湘,

佢地個天氣預告好準嫁,如果你已經會落雨,咁你放棄去花海喇...果度無瓦遮頭嫁,落起雨上嚟都幾弊....嘥車錢時又嘥入場費!!!

你快樂~~~所以我快樂~~~


伯爵府

積分: 16095


3269#
發表於 09-3-25 10:20 |只看該作者
原帖由 010 於 09-3-24 15:38 發表
helenjoe
我係4月中 去 高雄/墾丁
係仔仔考試成隊同學仔一齊去
想起都開心


hi 010,

甘好.....戥你地開心呀!


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


3270#
發表於 09-3-25 10:45 |只看該作者
Hi fifi,
朋友講台灣有隻杏仁豬肉紙好吃,請問在那裏買?


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3271#
發表於 09-3-25 11:26 |只看該作者
fi-fi,
搭下訕先, 我當年就係搵romanticlife晌大溪花海影婚紗相, 佢哋真係好pro, 不過當然係pro既價錢, 所以今次去台灣點都要帶埋阿女重遊大溪, 哈~~
原帖由 fi-fi 於 09-3-24 20:09 發表
安安,

我以前影過一間...但呢間都幾貴,如果想玩玩就無謂喇,我朋友上2年去影全家福...影咗成萬蚊返嚟,但當然好pro喇
http://www.romanticlife.com.tw/
(你click入小天使 或 全家福果度睇睇)

另外,之前abcd媽咪介紹 ...


子爵府

積分: 12441


3272#
發表於 09-3-25 12:28 |只看該作者
原帖由 GG9190 於 09-3-25 10:45 發表
Hi fifi,
朋友講台灣有隻杏仁豬肉紙好吃,請問在那裏買?


台北O個樹係江記華隆, 響迪化街一段311號, 唔近捷運站, 我見d 人多數打的去, 但hk e家永安都有得賣hk$138/340g.

http://0225528327.travel-web.com.tw/
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


3273#
發表於 09-3-25 12:39 |只看該作者
Thanks Jennie. 咁會唔會係台灣D超市有得買, 如大潤發, 家樂福等..............



原帖由 Jennie 於 09-3-25 12:28 發表


台北O個樹係江記華隆, 響迪化街一段311號, 唔近捷運站, 我見d 人多數打的去, 但hk e家永安都有得賣hk$138/340g.

http://0225528327.travel-web.com.tw/


男爵府

積分: 9345


3274#
發表於 09-3-25 12:43 |只看該作者
小湘,

如果雲厚有霧都睇唔到日落個鹹蛋黃嫁!
再埋...你應該點趕都趕唔到去淡水囉!

我估你快極都要4-5點先返到酒店囉!!!

原帖由 小湘 於 09-3-25 09:30 發表
fi-fi,

咁唯有改行程啦~~~

聽日去到台灣, 即刻去大溪花海, 之後再返酒店 (聽日應該冇雨) 佢覆o左我e程應該要nt2200, 如果我坐11點機, 返到酒店大約幾點呢!!? 唔知仲夠唔夠時間去埋淡水呢!!? 因為諗住襯佢冇雨去 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3275#
發表於 09-3-25 12:45 |只看該作者
lestat,

我果時加錢搵鎮店之寶 Apple 影嫁!!!


原帖由 lestat 於 09-3-25 11:26 發表
fi-fi,
搭下訕先, 我當年就係搵romanticlife晌大溪花海影婚紗相, 佢哋真係好pro, 不過當然係pro既價錢, 所以今次去台灣點都要帶埋阿女重遊大溪, 哈~~
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3276#
發表於 09-3-25 12:58 |只看該作者
GG9190,

如果你要指明呢隻牌子....咁超市係無的
但我曾經見過...另一牌子,但我無試過!

原帖由 GG9190 於 09-3-25 12:39 發表
Thanks Jennie. 咁會唔會係台灣D超市有得買, 如大潤發, 家樂福等..............
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1394


3277#
發表於 09-3-25 13:02 |只看該作者
Hello fi-fi

Can you let me know the address of 熊一.

Big thanks,

[ 本帖最後由 evelyn317 於 09-3-25 13:03 編輯 ]
Evelyn


男爵府

積分: 6541


3278#
發表於 09-3-25 13:17 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-24 23:10 發表
AA,

你講緊幼福?
你是自行與東龍訂房OR經旅行社訂嫁...如果你自已訂的話,東龍是有訂房編號比你嫁喎!!!

係呀~~講緊幼福
房編號應該有, 等我look look
唔該晒


男爵府

積分: 6541


3279#
發表於 09-3-25 13:18 |只看該作者
del

[ 本帖最後由 AA 於 09-3-25 13:23 編輯 ]


男爵府

積分: 9345


3280#
發表於 09-3-25 13:34 |只看該作者
evelyn317,

西門町西寧南路1552(萬年對面)

原帖由 evelyn317 於 09-3-25 13:02 發表
Hello fi-fi

Can you let me know the address of 熊一.

Big thanks,
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo