想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 9634


3261#
發表於 11-8-25 11:37 |只看該作者
chu.c9 發表於 11-8-25 08:05
咁今日仲有冇痛呀? 如果真係keep住痛就唔好等啦, 去睇睇醫生, 因為我同你一樣都係平時痛一日, 做3次iui之後 ...

今日都仲有少少,但忍到,我覺得係個膀胱位痛,唔似係平時m呢下腹咁痛


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3262#
發表於 11-8-25 23:32 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-25 11:37
今日都仲有少少,但忍到,我覺得係個膀胱位痛,唔似係平時m呢下腹咁痛
Mm... 我之前幾次都係唔似平時m痛, 我都唔識分, 總知係個下腹痛 @@" 不過你痛咁多日又誇d呀. 話晒你之後都要再做, 如果有咩唔妥就睇清楚好d呀
感恩


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3263#
發表於 11-8-27 11:54 |只看該作者
回覆 chu.c9 的帖子


昨日見咗醫生, 見到有個胎安嚢, 佢話兩星期後再覆診, 到時應該有閃閃. 唉! 都唔明點解呢段時間感覺得好漫長, 可能係要等既關係啦!


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3264#
發表於 11-8-27 20:30 |只看該作者

引用:回覆+chu.c9+的帖子 昨日見咗醫生,+見到有

原帖由 rabbit2010 於 11-08-27 發表
回覆 chu.c9 的帖子
相比之前等依份緣份黎臨, 其實2星期好快過. 我明白懷孕就開始有好多關要過, 但你都唔好憂慮太多啦, 我地一齊祈禱, 你安心等住生個健康靚B啦




感恩


別墅

積分: 788


3265#
發表於 11-8-30 17:44 |只看該作者

正式踏入IUI

仲有無JM BINGO 咗呢?




男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3266#
發表於 11-8-30 20:41 |只看該作者
chu.c9 發表於 11-8-27 20:30
相比之前等依份緣份黎臨, 其實2星期好快過. 我明白懷孕就開始有好多關要過, 但你都唔好憂慮太多啦, 我地一 ...
咁都啱既, 都過咗咁多關. 一定過埋呢一關.

不過我病咗 lu , 搞到起都起唔到身. 剛剛先好番D D. 昨日同今日食咗D中藥. 睇吓明日如何. 希望明日唔洗去睇中醫啦.


男爵府

積分: 7674


3267#
發表於 11-8-31 15:34 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-30 20:41
咁都啱既, 都過咗咁多關. 一定過埋呢一關.

不過我病咗 lu , 搞到起都起唔到身. 剛剛先好番D D. ...

e排好多人病, take care~~ drink more water


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3268#
發表於 11-8-31 17:24 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-8-31 15:34
e排好多人病, take care~~ drink more water

唉! 今次感冒全因食咗一片" 薑 " , 因為嗰日搭車好想嘔, 落車之後立刻去買D薑諗住對作嘔有幫助, 點知嗰晚就喉嚨痛. 之後又咳又攰添! EC話薑可以止嘔, 但孕婦比較燥唔啱食薑. 所以大家你哋 bingo 後要小心呀!

今日比昨日好番少少, 但仲有D咳. EC話要睇到好先好停藥, 佢話D藥唔會影響個胎, 仲有安始成份. 希望如此啦!


民房

積分: 10


3269#
發表於 11-8-31 19:43 |只看該作者
今早剛做IUI現在正等待2星期後的結果﹗


大宅

積分: 2243


3270#
發表於 11-9-23 11:26 |只看該作者
大家好呀!
我係7月做完個子宮息肉刮除,
呢個cycle終於bingo喇!!
我地努力左兩年以上....


大宅

積分: 2377


3271#
發表於 11-9-23 12:16 |只看該作者

回覆:bobo1101 的帖子

Congratulations!
我都係7月做左呢個手術呀!今個月打了排卵針,老公話鍾意natural dodo 唔想iui住,要努力的已努力了,等派彩,10月頭才知結果,很漫長呢!
你是iui bingo 嗎?第一次?
Congratulations again!




別墅

積分: 741


3272#
發表於 11-9-23 12:39 |只看該作者
bobo1101!

我都試左OVER2年, 下星期做3RD IUI, 希望成功!

點評

bobo1101  希望你成功!  發表於 11-9-23 15:40


男爵府

積分: 7674


3273#
發表於 11-9-23 14:54 |只看該作者
bobo1101 發表於 11-9-23 11:26
大家好呀!
我係7月做完個子宮息肉刮除,
呢個cycle終於bingo喇!!

恭喜晒


大宅

積分: 2243


3274#
發表於 11-9-23 15:38 |只看該作者
YY_2011 發表於 11-9-23 12:16
Congratulations!
我都係7月做左呢個手術呀!今個月打了排卵針,老公話鍾意natural dodo 唔想iui住,要努 ...

我五月做左一次iui, failed, 醫生就同我照清楚個子宮,
我係做完個手術之後既下一個cycle自然試,
諗住如果唔得都會做iui喇.

你都好有機會!!



大宅

積分: 2243


3275#
發表於 11-9-23 15:47 |只看該作者
回覆 rcbaby 的帖子

大家唔好放棄呀!
我同老公經歷左好多失敗, 流左好多眼淚,
但係趁年紀仲可以生bb, 就唔放棄..
起碼第時唔會後悔~


大宅

積分: 2377


3276#
發表於 11-9-23 16:22 |只看該作者

回覆:bobo1101 的帖子

Thanks! 我都希望快d bingo,因為我都高0了!你的story 令我很鼓舞呢!Thanks! 祝你萬事順利,小bb健康成長啊!




大宅

積分: 1778


3277#
發表於 11-9-28 12:24 |只看該作者
各位jm好
我今個cycle第一次做iui
應該星期五放精

好緊張
做iui有咩事情要注意架?


男爵府

積分: 7674


3278#
發表於 11-9-28 14:06 |只看該作者
STWHO 發表於 11-9-28 12:24
各位jm好
我今個cycle第一次做iui
應該星期五放精

食多d生果 飲多d水
唔好凍親, 做iui 唔好傷風感冒
早d訓覺


男爵府

積分: 5839


3279#
發表於 11-9-29 16:37 |只看該作者
Hi 我都想加入呀!!
個仔都27個月大啦, 都仲未有第二胎, 今年年頭DR Chan幫我試了3次natural iui 都failed, 唔想等啦, 我C6年紀大啦,我自己都唔細 ,我想下個月返去開iui cycle, 想問問係咪要返去見好多次醫生架? 覆診時間長嗎? 因要中午返去接放學, 怕就唔到時間呀!


男爵府

積分: 6718


3280#
發表於 11-9-30 13:51 |只看該作者
你地好! 想指教, TOUCH WOOD, 如果IUI多數幾多次就會升級TRY IVF!因我下個月開始IUI, 我想有心理準備!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo