跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15050


3261#
發表於 05-12-20 17:34 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

monmantong 寫道:
5-6 mins ?? can i place a order at 3000pcs?? so you only need 12 days.. so efficient !

okay. okay, i won't pay you money.. but let me treat me a lunch..when will you go to TST? we can have lunch with ka wai also.

喂唔係5-6分鐘呀, 係5-6hrs


伯爵府

積分: 15050


3262#
發表於 05-12-20 17:35 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

monmantong 寫道:
before is 事業型女性呀, now is " nine ma ".

[quote]哈哈~~你係事業型女性呀~~ a
[/quote]

0520好like你架 :mrgreen:


伯爵府

積分: 15050


3263#
發表於 05-12-20 17:36 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:
如花未收工咩

你知我等咩架 我又要做望夫石


男爵府

積分: 7995


3264#
發表於 05-12-20 17:36 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

.. hehe.. i am called " nine ma", of course breasfed la


我呢兩樣野都ok喎. 咁你最叻係咩呀 吾...我估係做research


伯爵府

積分: 15050


3265#
發表於 05-12-20 17:37 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:

0520不如織條蝴蝶巾比.....moses好過啦. 我下一條就係織蝴蝶巾比collins啦


我唔識織蝴蝶巾,妳可否教我 [/quote]
我上網搵左個pattern我諗住自學, 睇落好似唔難. 你要唔要我pm條link比你呀


伯爵府

積分: 15050


3266#
發表於 05-12-20 17:38 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

monmantong 寫道:
.. hehe.. i am called " nine ma", of course breasfed la


[quote]我呢兩樣野都ok喎. 咁你最叻係咩呀 吾...我估係做research
[/quote]
唔該feed d nine nine比0520呀 佢上次話要飲mon既 nine nine


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3267#
發表於 05-12-20 17:39 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
我上網搵左個pattern我諗住自學, 睇落好似唔難. 你要唔要我pm條link比你呀


妳pm俾我..thanks


伯爵府

積分: 15050


3268#
發表於 05-12-20 17:43 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
我上網搵左個pattern我諗住自學, 睇落好似唔難. 你要唔要我pm條link比你呀


妳pm俾我..thanks[/quote]
收pm啦 個網好正架, 仲有好多野學架 我有一日就睇左成朝所以無入黎呢度:lol:


男爵府

積分: 7995


3269#
發表於 05-12-20 17:46 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

eventhough i am okay, 0520 is not okay..

唔該feed d nine nine比0520呀 佢上次話要飲mon既 nine nine


伯爵府

積分: 15050


3270#
發表於 05-12-20 17:47 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

我又肚餓啦, 我又要出去買野食同行下街等老公


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3271#
發表於 05-12-20 17:48 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:

妳pm俾我..thanks

收pm啦 個網好正架, 仲有好多野學架 我有一日就睇左成朝所以無入黎呢度:lol: [/quote]

收了..我會慢慢睇


伯爵府

積分: 15050


3272#
發表於 05-12-20 17:48 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

monmantong 寫道:
eventhough i am okay, 0520 is not okay..

[quote]
唔該feed d nine nine比0520呀 佢上次話要飲mon既 nine nine
[/quote]
0520你有褔啦 mon話肯餵你呀 :lol: :lol: :lol: 唔好開心到今晚瞓唔著喎


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3273#
發表於 05-12-20 17:49 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

monmantong 寫道:
eventhough i am okay, 0520 is not okay..

[quote]
唔該feed d nine nine比0520呀 佢上次話要飲mon既 nine nine
[/quote]

上次唔記得講開甚麼,都係講笑啫


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3274#
發表於 05-12-20 17:50 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
我又肚餓啦, 我又要出去買野食同行下街等老公


goodbye 


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3275#
發表於 05-12-20 17:51 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
0520你有褔啦 mon話肯餵你呀 :lol: :lol: :lol: 唔好開心到今晚瞓唔著喎


今晚無飯開喎


男爵府

積分: 7995


3276#
發表於 05-12-20 17:57 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina,
maybe 0520 waits for you , after your 2nd baby born, you will have breast milk ..


伯爵府

積分: 15050


3277#
發表於 05-12-21 09:07 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

[size=medium]早晨
如風, 如火, 豆, +wai你地今日好返d未呀


伯爵府

積分: 15050


3278#
發表於 05-12-21 09:08 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
0520你有褔啦 mon話肯餵你呀 :lol: :lol: :lol: 唔好開心到今晚瞓唔著喎


今晚無飯開喎 [/quote]
咁你即係要飲奶奶呀


伯爵府

積分: 15050


3279#
發表於 05-12-21 09:09 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

monmantong 寫道:
sabina,
maybe 0520 waits for you , after your 2nd baby born, you will have breast milk ..

no problem, 不過要等好耐架bor. 而且0520好似唔係好like我d nine nine. 佢上次話要飲mon mon nine nine架


侯爵府

積分: 21322


3280#
發表於 05-12-21 09:26 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既


[size=large]~~Morning~~

Ka_wai 寫道:
唔可以咁孤寒架~~


:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo