跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24274


3261#
發表於 05-12-27 01:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

我係長老
我更係比蟲咬死添啦!!!!!
stellacay 寫道:
2日無上BK, 好似俾蟲咬
[quote]
carmenw 寫道:
搞乜今晚咁多人
[/quote]


伯爵府

積分: 18644


3262#
發表於 05-12-27 01:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

carol, my hb same same still睇波now


伯爵府

積分: 17618


3263#
發表於 05-12-27 01:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

卡野
所以你都唔便點溫書,個個都係等同你傾
該用戶已被刪除

3264#
發表於 05-12-27 01:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18644


3265#
發表於 05-12-27 01:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

66, are u hungry???
ritaor66 寫道:
我會食咗落肚算 [quote]
carmenw 寫道:
留番比你 [quote]
ritaor66 寫道:
珍珍or粟一燒 [quote]


侯爵府

積分: 24274


3266#
發表於 05-12-27 01:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

妖...
比你地講得兩講
都有d餓意
好!!!
沖完涼,洗完樽
食個出前一丁豬骨濃湯味碗麵先!!


子爵府

積分: 10053


3267#
發表於 05-12-27 01:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

卡嘢


伯爵府

積分: 17618


3268#
發表於 05-12-27 01:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

wendy
harry仔會好快好番ga la
該用戶已被刪除

3269#
發表於 05-12-27 01:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10053


3270#
發表於 05-12-27 01:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

肥c你, 咁夜仲食
kyleung 寫道:
妖...
比你地講得兩講
都有d餓意
好!!!
沖完涼,洗完樽
食個出前一丁豬骨濃湯味碗麵先!!
卡嘢


侯爵府

積分: 24274


3271#
發表於 05-12-27 01:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

Liverpool win左
好似佢有$$收咁!!!
佢like LP如命!!
所以佢仲好excited
要continue睇第二場
Hin.com 寫道:
carol, my hb same same still睇波now


伯爵府

積分: 17618


3272#
發表於 05-12-27 01:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

個個都肚餓
一齊搵d野食la
我都係dup個福面加罐0樂


伯爵府

積分: 18644


3273#
發表於 05-12-27 01:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

carol, tonight no mood go outside dinner so, I also eat 出前一丁豬骨濃湯味碗麵
+ vegetable...yummy yummy
kyleung 寫道:
妖...
比你地講得兩講
都有d餓意
好!!!
沖完涼,洗完樽
食個出前一丁豬骨濃湯味碗麵先!!


侯爵府

積分: 24274


3274#
發表於 05-12-27 01:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

好,就去食先
小心d呀!!
我都係上黎食薑醋先黎探你喇!!
唔阻你休息先
carmenw 寫道:
肥c你, 咁夜仲食 [quote]
kyleung 寫道:
妖...
比你地講得兩講
都有d餓意
好!!!
沖完涼,洗完樽
食個出前一丁豬骨濃湯味碗麵先!!
[/quote]


侯爵府

積分: 24274


3275#
發表於 05-12-27 01:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

offline喇
good night and sweet dream everybody...


伯爵府

積分: 18644


3276#
發表於 05-12-27 01:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

66....thank you....I hope so
ritaor66 寫道:
wendy
harry仔會好快好番ga la


伯爵府

積分: 17618


3277#
發表於 05-12-27 01:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)


可能佢真係有$收唔話你知wor
快d摷吓佢地底底la [quote]
kyleung 寫道:
Liverpool win左
好似佢有$$收咁!!!
佢like LP如命!!
所以佢仲好excited
要continue睇第二場


大宅

積分: 3092


3278#
發表於 05-12-27 01:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

66
我正是
ritaor66 寫道:
個個都肚餓
一齊搵d野食la
我都係dup個福面加罐0樂
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


伯爵府

積分: 18644


3279#
發表於 05-12-27 01:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

wah....sbb gain money....carol... ask him to share with you or give you all
kyleung 寫道:
Liverpool win左
好似佢有$$收咁!!!
佢like LP如命!!
所以佢仲好excited
要continue睇第二場 [quote]
Hin.com 寫道:
carol, my hb same same still睇波now
[/quote]


伯爵府

積分: 17618


3280#
發表於 05-12-27 01:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

waywaybb 寫道:
66
我正是
[quote]
ritaor66 寫道:
個個都肚餓
一齊搵d野食la
我都係dup個福面加罐0樂
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo