烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


用戶要求終止服務

積分: 6954


3261#
發表於 04-3-25 10:53 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia

好靚呀∼∼∼∼妳個扭紋包包都好正呀!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 9191


3262#
發表於 04-3-25 11:08 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia,
好靚呀。


大宅

積分: 4015


3263#
發表於 04-3-25 11:25 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Sheeta,Zen, CPY,
如果錯誤使用可以令部機早日榮休, 可以諗諗佢, 不過焗爐難d, 可以話佢唔安全. 話新出d 無咁熱, 舊的因電線舊, 會容易短路.

Claudia,
好靚呀!不愧是我們的模範生.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


用戶要求終止服務

積分: 6954


3264#
發表於 04-3-25 11:34 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

蒙妮卡,

似乎有d難度,我買左一年度咋 :-P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 2106


3265#
發表於 04-3-25 11:44 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia,
睇完你d相........好肚餓呀! 靚靚靚靚x靚


大宅

積分: 3282


3266#
發表於 04-3-25 12:06 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia,
個蛋糕好靚呀, 雖然唔係你整, 但有你係隔離從旁協助, 就掂好多啦﹏

zen, sheeta,
換屋兼換爐?? 我都想丫, 發功預埋我丫﹏


男爵府

積分: 8857


3267#
發表於 04-3-25 12:19 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Sheeta
我老公話係d面粉kick住個motor.跟住我又再用.所以整蝕再....個motor 係膠架.所以快殘d喎

花花
多謝你呀!! 咁你駛唔駛我同你祈禱呀? :-P

claudia
你好叻呀!!!!!!!!!! 超靚呀!! 係咪整左成日呀?

蒙妮卡
"焗爐難d, 可以話佢唔安全. 話新出d 無咁熱, 舊的因電線舊, 會容易短路." <=== 我個爐符合你既要求喎

dear all
咁我地一於互相祈禱..換大屋,換大爐,同換大機~~~


大宅

積分: 1013


3268#
發表於 04-3-25 12:24 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia :

靚到好交關呀! 就咁睇桌上的圓形咭紙加上蛋糕,好似一頂紳士帽。d手指餅係唔係自己焗ga?

我遲d都打算整手指餅圍邊蛋糕,唔知要注意d乜呢?


男爵府

積分: 9191


3269#
發表於 04-3-25 12:38 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CPY 寫道:

蒙妮卡
"焗爐難d, 可以話佢唔安全. 話新出d 無咁熱, 舊的因電線舊, 會容易短路." <=== 我個爐符合你既要求喎


我個爐都附合晒呢啲條件喎.... 不過短路... 會唔會火燭呀。


用戶要求終止服務

積分: 6954


3270#
發表於 04-3-25 12:40 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

cottontail

黎啦,黎啦,一齊發功啦∼∼∼∼∼∼∼
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 4334


3271#
發表於 04-3-25 13:00 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

cpy/各位焗友 :

好呀! 一齊發發發發發發.........功! 再為我祈禱, 求神指引.

claudia :

請代我同亞 kat 講, 個蛋糕好靚, 好正, 佢好叻女. 不過,亦要讚下你, 你一定指導有方

:-P


大宅

積分: 3282


3272#
發表於 04-3-25 13:19 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

有冇人可以話我知之前你地整既下面既blueberry cheese cake 係濕焗定係乾焗呀?

餅底 (6")
1) 消化餅 80g
2) 牛油 40g


1) cream cheese 250g
2) 糖 75g
3) 蛋黃 1.5隻
4) 藍苺醬 90g
5) 淡忌廉 60g
6) 低粉 6g
7) 蛋白 1.5隻

做法:
餅底
1) 溶牛油.
2) 消化餅整碎成沙粒狀,混和牛油. 鋪於焗盆中壓實.
3) 放雪櫃待用.

芝士饀
預熱焗爐180度.
1) cream cheese置室溫回暖
2) cream cheese加35g沙糖用打蛋器打至奶白牛油狀. 加蛋黃打勻. 落藍苺醬混和.
3) 低粉過篩,加淡忌廉攪至滑. 混合2).
4) 打蛋白,分三次加餘下的糖至打起. 混合3).
5) 將4)倒入焗盆,180度焗20分鐘,轉150度焗15分鐘. 熄火留蛋糕於爐內40分鐘. (這三個時間只供參考)
6) 塗藍苺醬於蛋糕凹位.
7) 放雪櫃雪實.


大宅

積分: 4015


3273#
發表於 04-3-25 13:35 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

sheeta 寫道:
[quote]
CPY 寫道:

蒙妮卡
"焗爐難d, 可以話佢唔安全. 話新出d 無咁熱, 舊的因電線舊, 會容易短路." <=== 我個爐符合你既要求喎


我個爐都附合晒呢啲條件喎.... 不過短路... 會唔會火燭呀。 [/quote]

短路是會火燭的, 我當年都係咁換咗個爐. 我本來諗18L定26L, 價錢平一半, 是我老公話橫掂買, 就要最好, 費是第日心思思換, 仲浪費金錢. 現在証明佢是對的.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


大宅

積分: 4015


3274#
發表於 04-3-25 13:38 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Zen 寫道:
蒙妮卡,

似乎有d難度,我買左一年度咋 :-P


你先生有電器常識,難搞d, 不過可以二手放咗佢,換過部新.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


大宅

積分: 1823


3275#
發表於 04-3-25 13:48 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

想換爐, 而爐又未壞既各位:

我同事部焗爐剛剛壞左, 事緣佢將條發熱線"蚊"左出o黎, 再清潔個爐內部, 點知, 安裝番入爐時整斷左, 咁我同事就叫我千赫唔好"蚊"發熱線出來。

報告完畢 :-P
希望相信 "快樂不是因為擁有的多,而是因為計較的少。"


大宅

積分: 4015


3276#
發表於 04-3-25 14:01 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

康仔媽咪 寫道:
想換爐, 而爐又未壞既各位:

我同事部焗爐剛剛壞左, 事緣佢將條發熱線"蚊"左出o黎, 再清潔個爐內部, 點知, 安裝番入爐時整斷左, 咁我同事就叫我千赫唔好"蚊"發熱線出來。

報告完畢 :-P


家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


用戶要求終止服務

積分: 6954


3277#
發表於 04-3-25 14:08 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

蒙妮卡 寫道:

短路是會火燭的, 我當年都係咁換咗個爐. 我本來諗18L定26L, 價錢平一半, 是我老公話橫掂買, 就要最好, 費是第日心思思換, 仲浪費金錢. 現在証明佢是對的.


真係講中晒我而家既心情,早知買26L啦,攪到我日日心思思換大爐 :-(  二手放左佢,唔識出價呀,而且俾我老公知道,實行有排哦. :-x
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


3278#
發表於 04-3-25 14:10 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

康仔媽咪 寫道:
想換爐, 而爐又未壞既各位:

我同事部焗爐剛剛壞左, 事緣佢將條發熱線"蚊"左出o黎, 再清潔個爐內部, 點知, 安裝番入爐時整斷左, 咁我同事就叫我千赫唔好"蚊"發熱線出來。

報告完畢 :-P


我怕換爐成功既代價係俾老公哦足一年 :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 8857


3279#
發表於 04-3-25 14:19 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

哈.乜大家咁有心,比咁多tips我地想換焗爐既焗友呀~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


3280#
發表於 04-3-25 14:21 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CPY

一於一不做,二不休,換部最大既
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo