影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   26


珍珠宮

積分: 31027


3281#
發表於 16-10-18 01:31 |只看該作者

引用:剛睇完16集

原帖由 LLTT 於 16-10-17 發表
剛睇完16集
咁明天仲有17集嗎?


子爵府

積分: 11994


3282#
發表於 16-10-18 01:58 |只看該作者

回覆樓主:

周圍都冇16集


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


3283#
發表於 16-10-18 02:13 |只看該作者

引用:周圍都冇16集

原帖由 白玫瑰 於 16-10-18 發表
周圍都冇16集
我剛睇完


子爵府

積分: 11994


3284#
發表於 16-10-18 02:15 |只看該作者
tp168 發表於 16-10-18 02:13
我剛睇完

pm我邊到有


大宅

積分: 1706


3285#
發表於 16-10-18 02:29 |只看該作者
chickenwing2006 發表於 16-10-18 00:56
Funtube 仲有

謝謝,睇完喇!


侯爵府

積分: 21711


3286#
發表於 16-10-18 07:18 |只看該作者

回覆樓主:

我等今晚樂視做先有得睇,但係YouTube就睇咗17集預告。


大宅

積分: 3577


3287#
發表於 16-10-18 08:22 |只看該作者
千X 已經有16集
~ 歌地亞 ~


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3288#
發表於 16-10-18 08:52 |只看該作者
chickenwing2006 發表於 16-10-18 00:56
Funtube 仲有

大家睇完16覺得點? 17preview 4成光宗, 樹亦入左宮.

我覺得16相當虐, 4係咪變? 係咪對應之前吳尚宮說過嘅在王位面前就會拋棄其他?


伯爵府

積分: 17996

陪月勳章


3289#
發表於 16-10-18 09:10 |只看該作者
htts 發表於 16-10-18 08:52
大家睇完16覺得點? 17preview 4成光宗, 樹亦入左宮.

我覺得16相當虐, 4係咪變? 係咪對應之前吳尚宮說過 ...

我無睇哂16集. 我只係睇左最後果PART. 詳細今晚樂視再睇一次

我覺得樹好快會變成吳尚宮.

四要保住皇位, 如果樹呢段情另佢常常受到阻礙, 咁樣對佢同樹都無好處

同時佢已經話左比樹知, 佢唔可以放棄皇位.............................

之後係點.. 大家都估到啦


伯爵府

積分: 17996

陪月勳章


3290#
發表於 16-10-18 09:16 |只看該作者
同理韓版得果廿集真係太短, 如果拍得詳細D . 我覺得韓版好過國版的, 浪費左成班演員

國版拍得細膩好多.. 諗番起. 當時我傷心左好耐


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3291#
發表於 16-10-18 09:28 |只看該作者
寶貝GG 發表於 16-10-18 09:10
我無睇哂16集. 我只係睇左最後果PART. 詳細今晚樂視再睇一次

我覺得樹好快會變成吳尚宮.

我覺得4同8真係一樣, 但如樹唔接受8, 點解能接受4呢?

我就唔太喜歡4嘅改變


伯爵府

積分: 17996

陪月勳章


3292#
發表於 16-10-18 09:41 |只看該作者
htts 發表於 16-10-18 09:28
我覺得4同8真係一樣, 但如樹唔接受8, 點解能接受4呢?

我就唔太喜歡4嘅改變

主因拍攝唔夠仔細, 好彩李準基演技精湛

如果唔係套劇就變成..........................................

我諗17集 四 已經會有所變.... 唉.. 去十四度都好啦, 呢個男人都睇得出好愛樹而且和善

點評

htts    發表於 16-10-18 11:18


侯爵府

積分: 21711


3293#
發表於 16-10-18 09:47 |只看該作者
寶貝GG 發表於 16-10-18 09:16
同理韓版得果廿集真係太短, 如果拍得詳細D . 我覺得韓版好過國版的, 浪費左成班演員

國版拍得細膩好多.. ...

講得好啱,韓版其實仲好睇,多d粉紅劇情,人又靚、衫又靚、景又靚,原版硬係好難覺得清裝嘅男人好型。

上網睇咗16集,十兩公婆死個陣我都,今晚再睇一次樂視睇吓有冇唔同。


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3294#
發表於 16-10-18 09:49 |只看該作者
本帖最後由 kk80400 於 16-10-18 09:53 編輯
htts 發表於 16-10-18 09:28
我覺得4同8真係一樣, 但如樹唔接受8, 點解能接受4呢?

我就唔太喜歡4嘅改變

17集預告8咪話囉
你其實心同皇要一齊有係貪心, 但而家就變成皇的女人....

我都睇咗16集係iphone 有得睇

app 叫韓劇迷之家

其實同大陸版都係一樣, 若c都係甘

當時8想做皇, 佢就唔嫌阿8貪心, 但最後又鍾意咗都係貪心既4

只能夠講.............若c係怕死, 初初唔選8係因為了解歷史, 8唔放棄當皇

係只有死路一條, 但....如果真係愛一個人的話, 又點解唔同佢講呢?

點評

htts    發表於 16-10-18 11:19
日本の平安を祈ります


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3295#
發表於 16-10-18 09:55 |只看該作者
寶貝GG 發表於 16-10-18 09:41
主因拍攝唔夠仔細, 好彩李準基演技精湛

如果唔係套劇就變成.......................................... ...
16集 14立咗功, 3問14想要d乜
我唸3已經寫咗封聖旨, 係將樹賜婚比14

點評

htts    發表於 16-10-18 11:19
日本の平安を祈ります


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


3296#
發表於 16-10-18 09:55 |只看該作者
Lulu0820 發表於 16-10-18 09:47
講得好啱,韓版其實仲好睇,多d粉紅劇情,人又靚、衫又靚、景又靚,原版硬係好難覺得清裝嘅男人好型。

上 ...
十比我感覺, 有男人責任感, 果part都令我好傷感.

點評

chamomile    發表於 16-10-18 15:23
Lulu0820    發表於 16-10-18 10:10
[


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


3297#
發表於 16-10-18 09:58 |只看該作者
kk80400 發表於 16-10-18 09:55
16集 14立咗功, 3問14想要d乜
我唸3已經寫咗封聖旨, 係將樹賜婚比14
我都你咁估, 14一去完皇度, 就即刻去搵阿榭.

點評

kk80400    發表於 16-10-18 10:00
[


伯爵府

積分: 17996

陪月勳章


3298#
發表於 16-10-18 10:03 |只看該作者
本帖最後由 寶貝GG 於 16-10-18 10:06 編輯
kk80400 發表於 16-10-18 09:55
16集 14立咗功, 3問14想要d乜
我唸3已經寫咗封聖旨, 係將樹賜婚比14

其實我會覺得睇國版係會傷心D .. 因為我知道雍正身邊唔多女人

但韓版. 知道要對住蓮花.. 一諗起要同蓮花分享老公......
我都係選擇跟十四........起碼開心D


侯爵府

積分: 21711


3299#
發表於 16-10-18 10:09 |只看該作者
kk80400 發表於 16-10-18 09:49
17集預告8咪話囉
你其實心同皇要一齊有係貪心, 但而家就變成皇的女人....
中版係一開始個個王子有野心爭王,只係野心大小既問題,咁當時睇就覺得若曦知道最後勝利者係邊個所以選四,心態上有D功利。
但樹同四就唔同,當初四講過愛樹多過皇位,所以樹先咁一條心鐘意佢,咁就算後尾四個人變咗都好難話唔愛就唔愛。

同埋我想問佢地係咪滾咗床單?如果係,樹就更加難唔會捨得離開四。


大宅

積分: 1348


3300#
發表於 16-10-18 10:12 |只看該作者
htts 發表於 16-10-18 09:28
我覺得4同8真係一樣, 但如樹唔接受8, 點解能接受4呢?

我就唔太喜歡4嘅改變
我認為不能把8和4想做皇相提並論吧,4是被3當作狗那樣差使, (他也是王子啊!), 最後才想到要做王才能改變不公義, 而且他不像某人騙人, 没有説是為了樹才做王,。説真的, 做得王子爭做皇帝也正常, 唔爭(10)或是企錯邊(9)都除時無命。
只能説4樹註定是苦戀, 我只能期待他們现代可重逢啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo