立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6541
伯爵府
積分: 16095
原帖由 Jennie 於 09-3-25 12:28 發表 台北O個樹係江記華隆, 響迪化街一段311號, 唔近捷運站, 我見d 人多數打的去, 但hk e家永安都有得賣hk$138/340g. http://0225528327.travel-web.com.tw/
大宅
積分: 1333
積分: 9345
原帖由 AA 於 09-3-25 14:19 發表 fi-fi, 請問向幼福訂貨, 係唔係先要上幼福果網做左booking 或是執好個list之後,就直接send e-mail比jason (我見你前之post過呢名稱) 請有沒有jason e-mail thx
子爵府
積分: 12441
原帖由 helenjoe 於 09-3-25 15:30 發表 江記華隆 - 我都想買返hk送比我爸媽吃.
積分: 1216
原帖由 fi-fi 於 09-3-25 12:43 發表 小湘, 如果雲厚有霧都睇唔到日落個鹹蛋黃嫁! 再埋...你應該點趕都趕唔到去淡水囉! 我估你快極都要4-5點先返到酒店囉!!!
珍珠宮
積分: 31623
原帖由 GG9190 於 09-3-25 23:01 發表 請問知唔知江記華隆大約係邊頭, 可以打的都有個預算. 唔該晒.
積分: 3901
原帖由 fi-fi 於 09-3-25 08:13 發表 hiellen, 嘩....咁趕!?即日來回台北清境!? 如果唔住一晚,好嘥喎....嘥車錢+時間呀! 如果要租車...由台中去清境,咁應該book台中/南投果邊d租車公司喇 http://fastourbus.intaichung.com.tw/html/front/bin/home.ph ...
積分: 3156
積分: 1093
原帖由 fi-fi 於 09-3-25 08:16 發表 Woon-Woon, 西門果間樂也....大大大部份座位都是"卡位",都闊落的 但我想問...你不是一拖二?有多個大人,rigth? 我估你看住一個1.5歲就己經夠你忙喇! 如果仔想食靚牛,咁就去熊一喇...如果只係諗住試下玩下咁就樂也 ...
積分: 4123
積分: 15067
原帖由 JJ2601 於 09-3-25 23:23 發表 fifi , 安安.各位 我終於confirm 機票, 酒店啦....真係唔該晒你地的幫忙... 我有兩個問題 1) fifi 我睇番以前啲post, 你介紹過.北投水美溫泉, 我想問只得3-4個鐘夠唔夠, 我一家大細四口, 可以Book私人房嗎? 洗唔洗 ...
原帖由 fi-fi 於 09-3-25 19:35 發表 AA, 我就自己用個excel file打好個book list,跟住就send比jason...等佢回覆ok與否!!!
原帖由 Woon-Woon 於 09-3-25 23:34 發表 fi-fi, 我係三拖二, 我帶埋阿媽, 聽朋友講熊一都好迫吓, 但係又有好多人話好, 我個妹都話正, 真係唔知點選, 請問樂也的卡位夠坐五個人嗎?
原帖由 carmenng17 於 09-3-26 00:33 發表 我想問吓 如果經博客來買書, 7-11取貨 通常幾耐有得攞???
原帖由 AA 於 09-3-26 08:36 發表 fi-fi, 即唔駛直接去果網頁訂 有沒有jason e-mail thx
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy