立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1417
原帖由 silly_potato 於 09-8-29 11:24 發表 我都係囉... 可能冇嘔啦, 有左之後個人仲要特別吸收 完全控制唔到咁肥~
積分: 1139
原帖由 Fira 於 09-8-29 11:25 發表 慢慢食..唔好急, 同埋食完隔一陣先至飲野就冇咁容易作嘔架
積分: 1540
原帖由 Wong_C_Lai 於 2009-8-29 00:04 發表 我今日好累呀!!!! 晨早去中環見醫生, 再去CBW行IKEA+食熱狗 & 瑞典肉丸. 然後, 去佐敦食印度LUNCH. 再行永安睇BB嘢. 由11點, 行到3點先返到屋企. 本來仲想行埋護協ga, 但對腳勁酸痛呀, 所以老公話 ...
原帖由 TOBYYAN 於 09-8-29 11:32 發表 你就好啦 ~~~ 我就真係樣樣都係買 ~~~ 尋晚有 FD 話比"咩" 帶我既 .... 睇下會唔會要啦 ..因為老公都睇左一條百幾蚊既 .... 佢都幾中意 ~~ 同埋我個 FD應該有 BB 衫仔既, 之但係佢個B係夏天出世既, 應該都唔係咁啱 ...
禁止訪問
積分: 2556
原帖由 TOBYYAN 於 2009-8-29 10:24 發表 我鎮間同 RACHEL 同埋另一個少現身既高比去街街呀 ~~~~ YEAH ~~~ 我地去行 BB野呀 ~~
原帖由 TOBYYAN 於 2009-8-29 10:25 發表 有邊個媽咪會去聽日文化中心~BABY OUTLET 果個講座呀 ???
積分: 2579
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 01:41 發表 冇理由你輕左仲話你有進步架 ~~ 咁得意 尋晚我老公先話我陀仔冇咩, 又食到都算訓到, 又冇嘔最多都係抽左幾次筋, 好過其他人好多架喇 ~~~
積分: 4684
原帖由 TOBYYAN 於 09-8-29 10:24 發表 我鎮間同 RACHEL 同埋另一個少現身既高比去街街呀 ~~~~ YEAH ~~~ 我地去行 BB野呀 ~~
積分: 4892
積分: 1031
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 11:56 發表 我都係得一千零一種野有人比, 其他都係買新架 ~~~
原帖由 TOBYYAN 於 09-8-29 11:59 發表 係呀, 所以今日都應該都買到幾多野下 .... 我唸住探熱針啦, 睇下 D 離項啦(咩指甲鉗呀, 吸鼻器啦, 即棄既乳墊啦等等等等 ) , 仲有D坐月既書啦, 係反豆城見過一個防BB訓覺轉身既野啦(之前有個 BK 媽咪買左嫁) .... ...
積分: 4438
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy