跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1417


3281#
發表於 09-8-29 11:38 |只看該作者
我又係touch wood冇嘔,又係幾吸收下,所以都漲左好多呀。

原帖由 silly_potato 於 09-8-29 11:24 發表


我都係囉...
可能冇嘔啦, 有左之後個人仲要特別吸收
完全控制唔到咁肥~


大宅

積分: 1139


3282#
發表於 09-8-29 11:46 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-8-29 11:25 發表


慢慢食..唔好急, 同埋食完隔一陣先至飲野就冇咁容易作嘔架


thanks, 我會試下..... 好驚嘔出條引來....


大宅

積分: 1540


3283#
發表於 09-8-29 11:46 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 2009-8-29 00:04 發表


我今日好累呀!!!! 晨早去中環見醫生, 再去CBW行IKEA+食熱狗 & 瑞典肉丸. 然後, 去佐敦食印度LUNCH. 再行永安睇BB嘢. 由11點, 行到3點先返到屋企.

本來仲想行埋護協ga, 但對腳勁酸痛呀, 所以老公話 ...


我地宜家已經唔同以前, 行完一日街就要抖番幾日先可以recover, 加上出面千個太陽咁熱, 唔好去到咁盡係我宜家shopping的格言, 仲要行下坐下...


大宅

積分: 1139


3284#
發表於 09-8-29 11:49 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-8-29 11:32 發表



你就好啦 ~~~ 我就真係樣樣都係買 ~~~ 尋晚有 FD 話比"咩" 帶我既 .... 睇下會唔會要啦 ..因為老公都睇左一條百幾蚊既 .... 佢都幾中意 ~~ 同埋我個 FD應該有 BB 衫仔既, 之但係佢個B係夏天出世既, 應該都唔係咁啱 ...


我老公個friend都話俾bb車我地, 佢個仔未夠1歲, 佢話要到時都要換車, 就話俾架車我地......
但我睇中咗2部車呀...... 好煩惱, 如果我先斬後奏, 老公實詐型........


禁止訪問

積分: 2556


3285#
發表於 09-8-29 11:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1540


3286#
發表於 09-8-29 11:51 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 2009-8-29 10:24 發表



我鎮間同 RACHEL 同埋另一個少現身既高比去街街呀 ~~~~ YEAH ~~~ 我地去行 BB野呀 ~~


有伴行街, 正喎...


大宅

積分: 1540


3287#
發表於 09-8-29 11:52 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 2009-8-29 10:25 發表
有邊個媽咪會去聽日文化中心~BABY OUTLET 果個講座呀 ???


我冇報...


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3288#
發表於 09-8-29 11:54 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 01:41 發表


冇理由你輕左仲話你有進步架 ~~ 咁得意
尋晚我老公先話我陀仔冇咩, 又食到都算訓到, 又冇嘔最多都係抽左幾次筋, 好過其他人好多架喇 ~~~


咁又係, 我有時都仲會嘔, 真係好辛苦ga. 你算好幸福.


大宅

積分: 4684


3289#
發表於 09-8-29 11:56 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-8-29 11:32 發表



你就好啦 ~~~ 我就真係樣樣都係買 ~~~ 尋晚有 FD 話比"咩" 帶我既 .... 睇下會唔會要啦 ..因為老公都睇左一條百幾蚊既 .... 佢都幾中意 ~~ 同埋我個 FD應該有 BB 衫仔既, 之但係佢個B係夏天出世既, 應該都唔係咁啱 ...


我都係得一千零一種野有人比, 其他都係買新架 ~~~


禁止訪問

積分: 2556


3290#
發表於 09-8-29 11:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3291#
發表於 09-8-29 12:00 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-8-29 10:24 發表



我鎮間同 RACHEL 同埋另一個少現身既高比去街街呀 ~~~~ YEAH ~~~ 我地去行 BB野呀 ~~


咁好, 你哋個大肚婆去行邊呀?


大宅

積分: 4892


3292#
發表於 09-8-29 12:02 |只看該作者
啱啱打掃完, 條腰真係好咁 ... 依家又要換衫同阿媽飲茶, 真係好tired ... 好想搭taxi呀... 但係太貴lu, 搭bus又要轉車又要等車, 要差唔多一個鐘 ... 希望唔好太熱啦, bye la


大宅

積分: 4684


3293#
發表於 09-8-29 12:03 |只看該作者
我準備同老公出街喇, 返黎再傾啦 ~~ 聽講又一城同置地 Polo 50 % off, 我唸住順便去睇下有冇野買, 好似最後聽日如果你地呢兩日會出街或路過可以去睇下 ~~
或者等我今晚同大家報告下聽日先出發
我唸住睇童裝


大宅

積分: 1031


3294#
發表於 09-8-29 12:04 |只看該作者
依家出去食野...跟住去聽產前講座.


大宅

積分: 1417


3295#
發表於 09-8-29 12:07 |只看該作者
奶奶話俾老公細個瞓個張搖床過我地喎。可以瞓到bb四至六個月大架喎。我都係得呢樣有人俾,其餘咩都要買。


原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 11:56 發表


我都係得一千零一種野有人比, 其他都係買新架 ~~~


大宅

積分: 4684


3296#
發表於 09-8-29 12:07 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-8-29 11:59 發表



係呀, 所以今日都應該都買到幾多野下 .... 我唸住探熱針啦, 睇下 D 離項啦(咩指甲鉗呀, 吸鼻器啦, 即棄既乳墊啦等等等等 ) , 仲有D坐月既書啦, 係反豆城見過一個防BB訓覺轉身既野啦(之前有個 BK 媽咪買左嫁) .... ...


我買左本書叫 "靚靚媽咪全攻略" 係仁安醫院出, 有坐月食譜, 我覺得唔錯, 你地可以睇下岩唔岩你地買 ~~~
指甲鉗, 吸鼻器, 即棄乳墊 呢三樣野我買左我差 BB床, 奶樽, BB 車未買 ~~


禁止訪問

積分: 2556


3297#
發表於 09-8-29 12:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2556


3298#
發表於 09-8-29 12:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2556


3299#
發表於 09-8-29 12:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4438


3300#
發表於 09-8-29 12:23 |只看該作者
今日會去黃埔jusco睇下 買牀
老公話星期一唔去啦
因為怕多人 又要放假 晒假囉
同埋平少少 唔好同人擠
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo