想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 1778


3281#
發表於 11-9-30 15:07 |只看該作者
回覆 rcbaby 的帖子

我今朝做左iui啦
想請問要注意乜野架?
生冷野,汔水﹐茶﹑咖啡係咪要介食呢?

我好緊張呀


男爵府

積分: 7674


3282#
發表於 11-9-30 17:14 |只看該作者
STWHO 發表於 11-9-30 15:07
回覆 rcbaby 的帖子

我今朝做左iui啦

會肚痌既野都唔好食 , 奶都唔得, 生既一定唔得, 要徹底煮熟
食飯, 食多d 蛋白質, 瘦肉 花膠
唔好ling 重野 唔好跑, 訓下覺 都無咩喇, 交比上帝啦


大宅

積分: 1778


3283#
發表於 11-9-30 17:53 |只看該作者
回覆 rcbaby 的帖子

聽完你講完個人放心哂
交比上帝啦...自己都做野做到

咁你呢個cycle做左iui未呀?
我16oct check呀


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo