立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21322
Ka_wai 寫道: 點解會放假既?使唔使扣錢呀?
sabina_bb 寫道: 你好煩呀, 成日都講"踏"爭
珍珠宮
積分: 31156
sabina_bb 寫道: [size=medium]早晨 如風, 如火, 豆, +wai你地今日好返d未呀
伯爵府
積分: 16171
積分: 15050
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 你好煩呀, 成日都講"踏"爭
kwan0520 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: [size=medium]早晨 如風, 如火, 豆, +wai你地今日好返d未呀
男爵府
積分: 7995
sabina_bb 寫道: 做咩咁大意唔帶藥呀 都無所謂啦, 老細唔係樹
sabina_bb 寫道: 好野呀 我遲d有機會就話你知係咩黎 :mrgreen:
Ka_wai 寫道: 我噖日終於去咗睇醫生,醫生話我喉嚨有舊大痰,係因為鼻敏感發作引致鼻水倒流搞成咁,我噖日睇完醫生後返到屋企即刻食藥瞓覺,一瞓仲瞓到12點幾先起身食嘢,食飽再食多次藥又瞓,到今朝個喉嚨已經無咁痛但把聲就變得好正~~ :mrgreen: 另外, 我想問我哋咁大個人食抗生素係唔係ok無問題架,噖日個醫生開咗5日抗生素要我食,仲話一定要食哂喎~
Ka_wai 寫道: 總之就齊齊睇齊齊驚啦~~
sabina_bb 寫道: 好呀, 我比呢張相你睇你比你d相我地睇
sabina_bb 寫道: 豆你方唔方便收fax架 我有野益你呀, pm我fax我比d 奶粉form 你呀. 我係用郵票同人地換d copy返黎架
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 豆你方唔方便收fax架 我有野益你呀, pm我fax我比d 奶粉form 你呀. 我係用郵票同人地換d copy返黎架
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 好野呀 我遲d有機會就話你知係咩黎 :mrgreen:
sabina_bb 寫道: 豆收fax
sabina_bb 寫道: 我唔敢 爆得咁少 :mrgreen:
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy