跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21322


3281#
發表於 05-12-21 09:26 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
點解會放假既?使唔使扣錢呀?


我仲有半日大假咁大把!! 放埋佢!!


侯爵府

積分: 21322


3282#
發表於 05-12-21 09:30 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
你好煩呀, 成日都講"踏"爭


係長氣呀!! 無計啦, 我襯家跟得妳多, 梗有d長氣架啦, 妳都覺得長氣好煩呢?? 比張相我地睇, 睇完咪以後吾煩妳囉!


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3283#
發表於 05-12-21 09:31 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
[size=medium]早晨
如風, 如火, 豆, +wai你地今日好返d未呀


[size=medium]Good Morning

我個喉嚨無痛喇, 但忘記帶藥, 好想放半日


伯爵府

積分: 16171


3284#
發表於 05-12-21 09:43 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

早晨~~~


伯爵府

積分: 15050


3285#
發表於 05-12-21 09:44 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
你好煩呀, 成日都講"踏"爭


係長氣呀!! 無計啦, 我襯家跟得妳多, 梗有d長氣架啦, 妳都覺得長氣好煩呢?? 比張相我地睇, 睇完咪以後吾煩妳囉! [/quote]
好呀, 我比呢張相你睇你比你d相我地睇


伯爵府

積分: 15050


3286#
發表於 05-12-21 09:45 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
[size=medium]早晨
如風, 如火, 豆, +wai你地今日好返d未呀


[size=medium]Good Morning

我個喉嚨無痛喇, 但忘記帶藥, 好想放半日[/quote]
做咩咁大意唔帶藥呀 都無所謂啦, 老細唔係樹


伯爵府

積分: 15050


3287#
發表於 05-12-21 09:47 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

豆你方唔方便收fax架 我有野益你呀, pm我fax我比d 奶粉form 你呀. 我係用郵票同人地換d copy返黎架


伯爵府

積分: 16171


3288#
發表於 05-12-21 09:49 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

我噖日終於去咗睇醫生,醫生話我喉嚨有舊大痰,係因為鼻敏感發作引致鼻水倒流搞成咁,我噖日睇完醫生後返到屋企即刻食藥瞓覺,一瞓仲瞓到12點幾先起身食嘢,食飽再食多次藥又瞓,到今朝個喉嚨已經無咁痛但把聲就變得好正~~ :mrgreen:

另外, 我想問我哋咁大個人食抗生素係唔係ok無問題架,噖日個醫生開咗5日抗生素要我食,仲話一定要食哂喎~


男爵府

積分: 7995


3289#
發表於 05-12-21 09:49 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

good morning, but i will be very busy this morning.. chat with you guys later... :tongue:


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3290#
發表於 05-12-21 09:50 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
做咩咁大意唔帶藥呀 都無所謂啦, 老細唔係樹


原本一包包放晒係table度, 琴晚諗住今早返工, 所以pack好一袋, 但忘記放落手袋 :cry:


侯爵府

積分: 21322


3291#
發表於 05-12-21 09:51 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
好野呀 我遲d有機會就話你知係咩黎 :mrgreen:


妳夠膽爆我大鑊喇?? 睇下我點對付妳!! :evil: :evil:


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3292#
發表於 05-12-21 09:53 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
我噖日終於去咗睇醫生,醫生話我喉嚨有舊大痰,係因為鼻敏感發作引致鼻水倒流搞成咁,我噖日睇完醫生後返到屋企即刻食藥瞓覺,一瞓仲瞓到12點幾先起身食嘢,食飽再食多次藥又瞓,到今朝個喉嚨已經無咁痛但把聲就變得好正~~ :mrgreen:

另外, 我想問我哋咁大個人食抗生素係唔係ok無問題架,噖日個醫生開咗5日抗生素要我食,仲話一定要食哂喎~


我醫生只俾了五日消炎藥我食, 叫我一定要食晒


侯爵府

積分: 21322


3293#
發表於 05-12-21 09:57 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
總之就齊齊睇齊齊驚啦~~


妳地咪洗旨意睇喇, o個d相我一早delete左喇, 妳地比如花耍緊都吾知!!


侯爵府

積分: 21322


3294#
發表於 05-12-21 10:02 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
[size=medium]早晨
如風, 如火, 豆, +wai你地今日好返d未呀


我好左些少喇, 有心!!


侯爵府

積分: 21322


3295#
發表於 05-12-21 10:04 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
好呀, 我比呢張相你睇你比你d相我地睇


洗嘜妳比啫? 襯家比咋嘛!


侯爵府

積分: 21322


3296#
發表於 05-12-21 10:05 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
豆你方唔方便收fax架 我有野益你呀, pm我fax我比d 奶粉form 你呀. 我係用郵票同人地換d copy返黎架


好呀!! 十分感謝!! 我fax收pm啦!


伯爵府

積分: 15050


3297#
發表於 05-12-21 10:17 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
豆你方唔方便收fax架 我有野益你呀, pm我fax我比d 奶粉form 你呀. 我係用郵票同人地換d copy返黎架


好呀!! 十分感謝!! 我fax收pm啦! [/quote]
豆收fax


伯爵府

積分: 15050


3298#
發表於 05-12-21 10:18 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
好野呀 我遲d有機會就話你知係咩黎 :mrgreen:


妳夠膽爆我大鑊喇?? 睇下我點對付妳!! :evil: :evil: [/quote]
我唔敢 爆得咁少 :mrgreen:


侯爵府

積分: 21322


3299#
發表於 05-12-21 10:28 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
豆收fax


嘩!! 咁多張既?? 係呢! 妳呢胎諗住餵人奶啦, 譬如餵吾成功的話, 妳諗住比邊隻奶粉個b食呀??

kinki上次便秘睇醫生, 佢話吾好比奶粉, 比鮮奶佢飲??? 咁細個同佢介奶?? 但噖日再同佢去健康院姑娘又係咁講, 又話比鮮奶, 佢地話奶粉會係便秘既來源, 但我就吾多想, 我反而想同佢轉奶粉!!


侯爵府

積分: 21322


3300#
發表於 05-12-21 10:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
我唔敢 爆得咁少 :mrgreen:


先黎鞭妳幾野等妳知道味道!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo