Zen 寫道:
[quote]
蒙妮卡 寫道:
短路是會火燭的, 我當年都係咁換咗個爐. 我本來諗18L定26L, 價錢平一半, 是我老公話橫掂買, 就要最好, 費是第日心思思換, 仲浪費金錢. 現在証明佢是對的.
claudia 寫道:
各位
呢個係我同ah kat一齊整的chalotte choco呀. 佢做99%,我1%,係隔離負責遞碗洗野 :-P 除左士多啤梨同條絲帶係買之外,全部都係自己整架,包括手指餅. 好好玩.
http://hk.f1.pg.photos.yahoo.com/ph/claudialau320/detail?.dir=/%a7%da%aa%ba%ac%db%a4%f9&.dnm=d67f.jpg
康仔媽咪 寫道:
求助!!!pls help!
我今日整左卷蛋... 咁諗住整埋d cream o係中間...但係
做到放牛油時, 變到好"欺" 一d 都唔cream, 點解會咁o家?
== == == == == == == ==
牛油忌廉做法 :
蛋白 26克
砂糖 25克
水 8克
牛油 50克
1. 糖和水煮溶備用。
2. 朱古力塊隔水座溶成朱古力槳備用。
3. 蛋白打至企身,加入糖水,再打至稠杰及放涼。
4. 加入牛油打至白色忌廉狀,即成牛油忌廉。