烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1823


3281#
發表於 04-3-25 14:22 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Zen 寫道:

我怕換爐成功既代價係俾老公哦足一年 :-P


係我既話, 換到又唔拍佢哦(當然係講買番o黎有用),
但又唔好話"有心冇意"咁整壞佢, 比人/二手賣左 都好
希望相信 "快樂不是因為擁有的多,而是因為計較的少。"


大宅

積分: 4015


3282#
發表於 04-3-25 14:25 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Zen 寫道:
[quote]
蒙妮卡 寫道:

短路是會火燭的, 我當年都係咁換咗個爐. 我本來諗18L定26L, 價錢平一半, 是我老公話橫掂買, 就要最好, 費是第日心思思換, 仲浪費金錢. 現在証明佢是對的.


真係講中晒我而家既心情,早知買26L啦,攪到我日日心思思換大爐 :-(  二手放左佢,唔識出價呀,而且俾我老公知道,實行有排哦. :-x [/quote]

市價一半啦. 由佢哦, 我諗兩夫妻點都會哦來哦去, 大家打個和囉. 買咗要先下手為強, 讚佢英明比你買, 大家有啖好食, 等佢英雄感作崇,就得米.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


大宅

積分: 2106


3283#
發表於 04-3-25 14:37 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

cottontail,
個blueburry cheese cake唔洗座水焗的.

各位,
我都幫你地發功,wewonwonwewonwon,祝你地美夢成真


用戶要求終止服務

積分: 6954


3284#
發表於 04-3-25 14:49 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

蒙妮卡 ,康仔媽咪:

唔∼∼∼∼可以從長計議,但先決條件係等我供完部mixer先可以有所行動 :-P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 3282


3285#
發表於 04-3-25 15:04 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

dau,

唔該你丫﹏ kissssssssssssssssss


大宅

積分: 4015


3286#
發表於 04-3-25 16:26 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Zen 寫道:
蒙妮卡 ,康仔媽咪:

唔∼∼∼∼可以從長計議,但先決條件係等我供完部mixer先可以有所行動 :-P


嘻嘻, 一部再一部, 好似d 男人換車,換hifi, 換電腦咁.....
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


用戶要求終止服務

積分: 6954


3287#
發表於 04-3-25 16:51 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

蒙妮卡 寫道:
[quote]
Zen 寫道:
蒙妮卡 ,康仔媽咪:

唔∼∼∼∼可以從長計議,但先決條件係等我供完部mixer先可以有所行動 :-P


嘻嘻, 一部再一部, 好似d 男人換車,換hifi, 換電腦咁.....[/quote]

不過我地偉大好多,我地係為左屋企人既健康著想,真係出錢出力架 :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 5932


3288#
發表於 04-3-25 17:44 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

真係好正 & 好"近" 呀 ~~~ 我未有耐有咁既功力呀

我想問 , 有無 recipe o架 ???? 我想試下

我頭先岩岩焗左 d 香蕉 muffin (跟 cookeasy 個食譜), 同阿大女一齊整, 六個出爐, 我地三母女已經纖滅左一半啦 !!! 不過, 我屋企有個百彈齋主係樹 ........ 陣間睇下佢又有 d 咩要彈先

claudia 寫道:
各位

呢個係我同ah kat一齊整的chalotte choco呀. 佢做99%,我1%,係隔離負責遞碗洗野 :-P 除左士多啤梨同條絲帶係買之外,全部都係自己整架,包括手指餅. 好好玩.


http://hk.f1.pg.photos.yahoo.com/ph/claudialau320/detail?.dir=/%a7%da%aa%ba%ac%db%a4%f9&.dnm=d67f.jpg


大宅

積分: 1823


3289#
發表於 04-3-25 21:20 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

求助!!!pls help!

我今日整左卷蛋... 咁諗住整埋d cream o係中間...但係
做到放牛油時, 變到好"欺" 一d 都唔cream, 點解會咁o家?

== == == == == == == ==

牛油忌廉做法 :
蛋白 26克
砂糖 25克
水 8克
牛油 50克

1. 糖和水煮溶備用。
2. 朱古力塊隔水座溶成朱古力槳備用。
3. 蛋白打至企身,加入糖水,再打至稠杰及放涼。
4. 加入牛油打至白色忌廉狀,即成牛油忌廉。
希望相信 "快樂不是因為擁有的多,而是因為計較的少。"


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3290#
發表於 04-3-25 21:53 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5948


3291#
發表於 04-3-26 00:09 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

hi all,

我今日第一次做左幾個蛋撻, 不過個皮厚左呀, 不次再試 :-P :-P

蛋撻


大宅

積分: 1013


3292#
發表於 04-3-26 00:58 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

康仔媽咪 :

你個成份好似仍欠20克朱古力塊wor,
要加入朱古力槳先至係朱古力忌廉ga!


大宅

積分: 1823


3293#
發表於 04-3-26 09:19 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CK鼠 :

係咪一定要加朱古力槳o家, 我想要白色既cream呀, 我d同事唔要朱古力味
希望相信 "快樂不是因為擁有的多,而是因為計較的少。"


大宅

積分: 4015


3294#
發表於 04-3-26 10:23 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

康仔媽咪,

牛油忌廉是淡味牛油加糖霜打成的.要打好耐至到白色先得.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


男爵府

積分: 5364


3295#
發表於 04-3-26 11:07 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

多謝ck鼠,可以交功課la :-P

泡芙及敏敏cake

claudia>>你的手指餅蛋糕靚過係街買果d呀 好正呀

monica>>是否即是生日蛋糕上的cream 因之前有人同我講話如整生日蛋糕的cream是用甜忌廉,如用淡忌廉是會溶的,對嗎

蒙妮卡 寫道:
康仔媽咪,

牛油忌廉是淡味牛油加糖霜打成的.要打好耐至到白色先得.


用戶要求終止服務

積分: 6954


3296#
發表於 04-3-26 11:09 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

康仔媽咪 寫道:
求助!!!pls help!

我今日整左卷蛋... 咁諗住整埋d cream o係中間...但係
做到放牛油時, 變到好"欺" 一d 都唔cream, 點解會咁o家?

== == == == == == == ==

牛油忌廉做法 :
蛋白 26克
砂糖 25克
水 8克
牛油 50克

1. 糖和水煮溶備用。
2. 朱古力塊隔水座溶成朱古力槳備用。
3. 蛋白打至企身,加入糖水,再打至稠杰及放涼。
4. 加入牛油打至白色忌廉狀,即成牛油忌廉。


我未做過,唔識幫妳解答,但或者試下尼個食譜.

Butter Cream (瑞士卷用)

牛油 230 克(室溫待溶)
糖 150 克 + 水 50 克
蛋 70 克
Vanilla油 少少
做法:
糖加水煮溶待用。蛋打到乳白色加入糖水再加牛油同Vanilla油


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 1823


3297#
發表於 04-3-26 11:49 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

唔該晒各位 我今晚會再試多試, thank you :-P
希望相信 "快樂不是因為擁有的多,而是因為計較的少。"


大宅

積分: 4015


3298#
發表於 04-3-26 12:15 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Tinhei,

生日蛋榚上的是甜忌廉, 是現成植脂奶油罐頭,有愛護牌同鑽石牌, 二德惠等地方有售.

牛油忌廉是瑞士卷,忌廉椰絲包,拿破倫用的那種, 比較油膩, 但無咁易溶.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


別墅

積分: 522


3299#
發表於 04-3-26 15:35 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

各位mami,
你們好勁, 我只懂得做牛油曲奇及梳芙厘(跟烹飪班學的),
仲味買電動打蛋器. 好辛苦.
Angela


別墅

積分: 522


3300#
發表於 04-3-26 15:37 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

各位mami,
你們好勁, 我只懂得做牛油曲奇及梳芙厘(跟烹飪班學的),
仲味買電動打蛋器. 好辛苦.
Angela

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo