跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1679


3301#
發表於 08-3-12 13:52 |只看該作者
心怡打完好似好啲, 之前病有燒都係快退...不過成日都病菌感染而燒, 同佢氣器唔好, 所以咳多.
如果打完流感針, o個幾日唔好返學住, 因為打完等身體產生抗體時, 身體會弱啲.


原文章由 sandycathy 於 08-3-11 23:41 發表
哗!好恐佈呀!原來咁多小朋友都病左,我個女都有小小鼻水加小小咳己絰睇左2次醫生!我諗明天都唔會比佢返學!希望各位小朋友快d好返啦!


tracy:我想問心怡打左流感針效果好嗎? ...
:-D 歡迎到我的Blog  :-D


伯爵府

積分: 18644


3302#
發表於 08-3-12 14:18 |只看該作者
pp......小心take care yy la.......


原文章由 portiabb 於 08-3-12 12:47 發表
yy keep住個人好慶...但係又探唔到佢fever...不過又係好 ...呢個week都唔比佢返住喇..


伯爵府

積分: 18644


3303#
發表於 08-3-12 14:21 |只看該作者
Hi florence,

頭先5見bearbear坐school bus,我估係你 先5比bearbear返timmouth: mouth: mouth: mouth: mouth:

bearbear無事ma.......小心細佬呀


原文章由 sunnyfyma 於 08-3-12 13:37 發表

Hi 尼加拉伯爵 , Miss Wong called me last nite and I asked how many kids at our class absent, guess.... yesterday 5 already! I think our class is only 28 total max, more than 10% sick, but nobody in ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3304#
發表於 08-3-12 14:21 |只看該作者
會喇...有心mouth: mouth: mouth: mouth: mouth:
原文章由 Hin.com 於 08-3-12 14:18 發表
pp......小心take care yy la.......


伯爵府

積分: 18644


3305#
發表於 08-3-12 14:23 |只看該作者
大家都要加油呀


原文章由 MaMehar 於 08-3-12 13:52 發表
心怡打完好似好啲, 之前病有燒都係快退...不過成日都病菌感染而燒, 同佢氣器唔好, 所以咳多.
如果打完流感針, o個幾日唔好返學住, 因為打完等身體產生抗體時, 身體會弱啲.


...


珍珠宮

積分: 46398


3306#
發表於 08-3-12 14:36 |只看該作者
原文章由 Hin.com 於 08-3-12 14:23 發表
大家都要加油呀


係呀,大家都加油 & take care 呀!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


侯爵府

積分: 20030


3307#
發表於 08-3-12 14:45 |只看該作者
All take care la ...

Bertha : NC is good now ?

My son "Yuen Chung" is ok after see the doctor & he very good & cannot sleep yesterday night (non-stop playing until 1:30am:evil: )
Now he is very good But I don't know let him go to school or not tomorrow ?? I afraid he get sick again after school ....


侯爵府

積分: 20030


3308#
發表於 08-3-12 14:48 |只看該作者
Hello, How about yr's girl. Is it get well than before ?
(After see Dr. Tse)

原文章由 webjen 於 08-3-12 14:36 發表


係呀,大家都加油 & take care 呀!


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3309#
發表於 08-3-12 14:48 |只看該作者
yy 食左藥個人好攰...成日都想 咁樣...坐係sofa一唔同佢講野or玩...佢就 mouth: mouth: 好擔心
原文章由 尼加拉伯爵 於 08-3-12 14:45 發表
All take care la ...

Bertha : NC is good now ?

My son "Yuen Chung" is ok after see the doctor & he very good & cannot sleep yesterday night (non-stop playing until 1:30am:evil: )
Now he is ve ...


侯爵府

積分: 20030


3310#
發表於 08-3-12 14:53 |只看該作者
Yes la, Let her sleep is good. Have more energy to kill the germ ..

原文章由 portiabb 於 08-3-12 14:48 發表
yy 食左藥個人好攰...成日都想 咁樣...坐係sofa一唔同佢講野or玩...佢就 mouth: mouth: 好擔心


珍珠宮

積分: 46398


3311#
發表於 08-3-12 14:54 |只看該作者
原文章由 尼加拉伯爵 於 08-3-12 14:48 發表
Hello, How about yr's girl. Is it get well than before ?
(After see Dr. Tse)


有心,有心,好左 d 啦,d 咳改善左,最緊要係 keep 住唔好發燒!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3312#
發表於 08-3-12 15:00 |只看該作者
但係好擔心佢 到神智不清都唔知...總之就煩
原文章由 尼加拉伯爵 於 08-3-12 14:53 發表
Yes la, Let her sleep is good. Have more energy to kill the germ ..


伯爵府

積分: 17322

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3313#
發表於 08-3-12 15:20 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-3-12 15:00 發表
但係好擔心佢 到神智不清都唔知...總之就煩



係呀,theo都係咁,唔知係咪d葯勁得滯,
攪到佢呆呆滯滯,又扭計,成日都要我抱住,
一落地就喊,又唔肯食野,冇哂胃口.....:-( :-( :-(


珍珠宮

積分: 46398


3314#
發表於 08-3-12 15:26 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-3-12 15:00 發表
但係好擔心佢 到神智不清都唔知...總之就煩


你留意佢訓著左o既面色,有無氣喘,得閒摸下佢體溫!
唔好咁擔心,你慌,咁就會影響判斷力架啦!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


珍珠宮

積分: 46398


3315#
發表於 08-3-12 15:28 |只看該作者
原文章由 050109 於 08-3-12 15:20 發表


係呀,theo都係咁,唔知係咪d葯勁得滯,
攪到佢呆呆滯滯,又扭計,成日都要我抱住,
一落地就喊,又唔肯食野,冇哂胃口.....:-( :-( :-(


:( :( :(
食藥食到無晒胃口,唔舒服 & 食藥都會好炆憎!

[ 本文章最後由 webjen 於 08-3-12 15:29 編輯 ]
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


別墅

積分: 713


3316#
發表於 08-3-12 15:40 |只看該作者
我想問你哋係miss wong嗰班,咁即係边班?
zoe係 miss Tong,就係 N-INB,咁你哋係咪N-INA吖?
同埋你哋講嘅Dr.TSE Kin Wah 係咪係好順福商場對面嗰個?好好?


別墅

積分: 713


3317#
發表於 08-3-12 15:43 |只看該作者
原文章由 webjen 於 08-3-12 15:28 發表


:( :( :(
食藥食到無晒胃口,唔舒服 & 食藥都會好炆憎!

係吖!好似有隻收鼻水药食咗D小朋友会好high,我個仔都試遏,攪到02:00都唔 .


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3318#
發表於 08-3-12 15:46 |只看該作者
e+咪全日坐係佢身邊...睇閒就摸下佢...又嗌下佢飲唔飲水...去唔去vv咁囉...
原文章由 webjen 於 08-3-12 15:26 發表


你留意佢訓著左o既面色,有無氣喘,得閒摸下佢體溫!
唔好咁擔心,你慌,咁就會影響判斷力架啦!


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3319#
發表於 08-3-12 15:48 |只看該作者
ms. wong係nca半日班...dr. tse即係你講果度...成日都好多日果度囉
原文章由 catcathy 於 08-3-12 15:40 發表
我想問你哋係miss wong嗰班,咁即係边班?
zoe係 miss Tong,就係 N-INB,咁你哋係咪N-INA吖?
同埋你哋講嘅Dr.TSE Kin Wah 係咪係好順福商場對面嗰個?好好?


珍珠宮

積分: 46398


3320#
發表於 08-3-12 15:50 |只看該作者
原文章由 catcathy 於 08-3-12 15:43 發表

係吖!好似有隻收鼻水药食咗D小朋友会好high,我個仔都試遏,攪到02:00都唔 .


係呀,就算係退燒藥都會,一係好眼訓,另一個反應係好精神 (但其實好攰)!!我自己都係咁,頭痛食 panadol 就會訓唔著
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo