在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4316


3301#
發表於 04-9-22 01:38 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
paiwai :好在個時有阿ma,如果唔係真係唔敢諗 :cry: :cry:


(((((世上只有媽媽好)))))你睇我地幾o錫我地d細路....


大宅

積分: 1124

好媽媽勳章


3302#
發表於 04-9-22 01:39 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 寫道:
[quote]
ChristyMammy 寫道:
kgpooh:
我順產,現在臉色差

<瞼色差>不如試吓個隻靈芝抱子.  [/quote]
我都係臉色差,冇血色,除咗食靈芝包子外,仲有咩方法可以令臉色冇咁差?


大宅

積分: 2368


3303#
發表於 04-9-22 01:39 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:我都係順產,個傷口有唔覺佢痛,但係pat pat個到就痛咗成個月,問個doctor佢都話唔知點解喎,你話佢點做doctor :evil: :evil:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


別墅

積分: 663


3304#
發表於 04-9-22 01:40 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我自己覺得似我老公多d,不過有d人話似我,我都唔知la.
可能兩個都似.
heiray1 寫道:
evawong216:你個女係咪似你多d呢 ?-( ?-(


大宅

積分: 4316


3305#
發表於 04-9-22 01:40 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy 寫道:
kgpooh2:
可能我右唔做運動


我都係無做運動所以........有個小肚腩 :mrgreen:


大宅

積分: 1124

好媽媽勳章


3306#
發表於 04-9-22 01:41 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

evawong216 :HELL0~~歡迎~歡迎~


大宅

積分: 2368


3307#
發表於 04-9-22 01:41 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

係咪順產個瞼色都唔係咁好呢 ?-( ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


別墅

積分: 663


3308#
發表於 04-9-22 01:42 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

thank you!!多謝你地
小靜 寫道:
evawong216 :HELL0~~歡迎~歡迎~


複式洋房

積分: 437


3309#
發表於 04-9-22 01:42 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

各位我眼訓啦啦隊下次傾過!費事愈來愈殘!

Goodnight!!


大宅

積分: 4316


3310#
發表於 04-9-22 01:42 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
paiwai:我都係順產,個傷口有唔覺佢痛,但係pat pat個到就痛咗成個月,問個doctor佢都話唔知點解喎,你話佢點做doctor :evil: :evil:


我都痛左成3-4個星期呀....唔知點解...可能d線口埋得唔好la幾痛呀


大宅

積分: 4316


3311#
發表於 04-9-22 01:43 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

christymammy: goodnight


大宅

積分: 2368


3312#
發表於 04-9-22 01:43 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

evawong216 :未見個你老公就唔知喇,但係睇相就幾似你 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3313#
發表於 04-9-22 01:43 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
kgpooh2 :開刀生有d咩感覺架 ?-( ?-(

真係訓係到望住個天花板無感覺,剩係覺得盆骨位左右郁等護士攞個bb比我睇但推返入病房後成個面和眼都好痕,d藥走晒個傷口痛到起唔到身連嘔個傷口都痛 痛楚維持5日勁食止痛藥


大宅

積分: 1124

好媽媽勳章


3314#
發表於 04-9-22 01:43 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai 寫道:
[quote]
ChristyMammy 寫道:
kgpooh2:
可能我右唔做運動


我都係無做運動所以........有個小肚腩 :mrgreen: [/quote]
我都係冇做運動所以.......依家有個大肚腩


大宅

積分: 2368


3315#
發表於 04-9-22 01:43 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


3316#
發表於 04-9-22 01:44 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
係咪順產個瞼色都唔係咁好呢 ?-( ?-(


我個面色係咪都唔係幾好呀? 我都覺得有d...hehe


大宅

積分: 2368


3317#
發表於 04-9-22 01:45 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :我姑奶佢地話可能係痔瘡喎 :exclaim: :exclaim:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


3318#
發表於 04-9-22 01:46 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :生完個時d瞼色仲大镬呀 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


3319#
發表於 04-9-22 01:46 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 寫道:
[quote]
heiray1 寫道:
kgpooh2 :開刀生有d咩感覺架 ?-( ?-(

真係訓係到望住個天花板無感覺,剩係覺得盆骨位左右郁等護士攞個bb比我睇但推返入病房後成個面和眼都好痕,d藥走晒個傷口痛到起唔到身連嘔個傷口都痛 痛楚維持5日勁食止痛藥[/quote]

我表姊都係開刀....佢都話好辛苦...詳情佢就係講....嘩...聽落都幾痛wor


大宅

積分: 2087


3320#
發表於 04-9-22 01:47 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy 寫道:
各位我眼訓啦啦隊下次傾過!費事愈來愈殘!

Goodnight!!

早抖ChristyMammy

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo