親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 9345


3301#
發表於 09-3-26 08:47 |只看該作者
AA,

你睇吓呢度個"ipeen食評網"幫唔幫到你

http://www.ipeen.com.tw/shop/shop.php?id=8566

原帖由 AA 於 09-3-26 08:39 發表
請問牛角烤肉ok嗎?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


3302#
發表於 09-3-26 09:22 |只看該作者
Thanks fifi.

原帖由 fi-fi 於 09-3-25 23:11 發表
GG9190
最近果個捷運站是...民權西路站(藍色圈,右邊)
江記華隆(紅色圈,河邊)

?ib_____DWTPvV ...


大宅

積分: 3156

好媽媽勳章


3303#
發表於 09-3-26 11:04 |只看該作者
原帖由 安安 於 09-3-26 06:59 發表


2) 上網做左, 第二日睇返個結果, 再去金鐘拎或當日出機場拎.......

thankyou 安安


大宅

積分: 3156

好媽媽勳章


3304#
發表於 09-3-26 11:05 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-26 08:38 發表
JJ2601,

3-4個鐘...夠喇,浸到甩皮都得喇
水美...好近新北投捷運站,walk-in去浸唔洗book


many thanks fifi


子爵府

積分: 12441


3305#
發表於 09-3-26 11:26 |只看該作者
fi-fi/ helenjoe>>你地有冇試過搭公車?? 會唔會好似hk 巴士咁有廣播下一個站係咩站呀??
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


男爵府

積分: 5934

2011至尊種植勳章


3306#
發表於 09-3-26 12:02 |只看該作者
fi-fi, Jennie, & 其他網友,
我會 11/4 出發去台北玩 5 天(入住台北凱撒大飯店), 同行有四大四小(10歲x1, 4歲x2, 1歲10個月 x 1).
初步行程編排如下, 請大家畀 d 意見同解答一 d 問題.

Day1, 11/4 Sat
0910 CX530 -> 1055 桃園機場
約 1300 到達酒店, 寄存行李
酒店附近/西門町一帶午餐
淡水 (掃街)、(乘紅26往)魚人碼頭、情人橋、日落
晚餐: 士林夜市/酒店附近/?????
問1: 凱撒附近/西門町一帶有咩地方食午餐呢? 其實我最大 concern 係 d 小朋友, 大人可以去到淡水先掃街, 但小朋友到左o個個時候應該肚餓, 有咩地方/餐廳適合畀小朋友食午餐先呢? 請介紹.
問2: 離開淡水後, 去邊度食晚餐好呢? 原本想去士林夜市(因為順路), 但係考慮到之前o係淡水掃完街可能唔係好肚餓, 同埋 d 小朋友當日一早起身, 夜晚可能已經好 tired, 所以未必會去士林夜市. 大家有乜意見呢?? 如果返回台北車站(酒店附近)有無餐廳介紹呢??

Day2, 12/4 Sun
上午至黃昏: 木柵動物園 (09:00 ~ 17:00), 於園內午餐.
晚餐: 麻辣火鍋(一定要有鴛鴦鍋, 因為小朋友唔食得辣)或烤肉
問: 有無好味的麻辣火鍋店或烤肉店介紹呢?? 有無 d 火鍋店/烤肉唔係"吃到飽", 而係單點計算的呢?? 因為有小朋友, 食"吃到飽"好似唔係好抵.

Day3, 13/4 Mon
早上台灣民主紀念館(中正紀念堂)
午餐於永康街
乘 14:30自強號 火車往瑞芳(15:02抵達), 轉乘的士往九份
打算在九份逗留至黃昏日落
乘的士返瑞芳, 乖火車至松山站 -> 饒河街夜市晚餐
問1: 以上去九份的行程同時間, 自己搭火車轉的士好, 定係 book 車去好 d 呢(我地有8個人, 其中一個係 bb) ? 請指教.
問2: 帶住4個小朋友(會推bb車), 去夜市食晚餐ok嗎?? 計劃去饒河街夜市係因為順路, 同埋算係見識下台灣的夜市. 如果唔方便/好"lea hea", 唔去都得. 請指教.

Day4, 14/4 Tue
早上: 台北市政府(台北探索館)->誠品信義旗艦店(5/F兒童探索博物館)->國父紀念館(換兵)
午餐於 鼎泰豐、度小月
京華城、台北101
晚餐於 信義區一帶/士林夜市
問1: 誠品兒童探索博物館有咩玩? 我o係旅遊書見到話有 d 超市、診所、咖啡店場景畀小朋友進行角色扮演. 係咪即係有小小似 babyboss ?? 入場費唔算平, 1-12歲NT$300, 12歲以上(包括成人)NT$200. 值得一去嗎??
問2: 平日午餐時間鼎泰豐多人嗎, 要唔要等位?

Day5, 15/4/Wed
早上: 故宮博物院
午餐: 肥前屋/青葉
午餐後: 西門町/書局街 shopping 買手信
約16:30 乘車往機場
18:00 左右到桃園機場
20:20 CS531 -> HK
問1: 鳯梨酥: 旅遊書提及幾個牌子:
i) 李製餅家(李家大房) NT$10@, NT$220/24個, NT$330/36個
ii) 港記酥皇店: NT$220/10個, NT$400/20個
這兩個牌子, 邊個好食 d? 港記的價錢係李家的2倍, 唔知每件的份量相差幾多? 港記貴 d 係咪好食 d?? 有無其他牌子鳯梨酥推介?
問2: 我地8個人, 由酒店去機場 book 車方便 d 定係坐機場巴士都ok呢? book 車的話,有無一架車坐晒8個人連行李? 大約幾多錢??
問3: 如果搭機場巴士, 16:30 左右上車夠時間嗎??


唔好意思, 咁多問題. 煩請解答.
thanks.


男爵府

積分: 9345


3307#
發表於 09-3-26 12:56 |只看該作者
Jennie,

有....公車上有顯示板,亦有司機即場廣播(但聽唔係好到佢講乜~~)

我試過一次好驚,上到車個顯示板壞了...而個司機就鬼食泥,我就打醒十六分精神,架巴士一埋站就睇下街上個車站睇下是什麼站名,跟住臨落車之前再同司機confirm一下有無錯!!!


原帖由 Jennie 於 09-3-26 11:26 發表
fi-fi/ helenjoe>>你地有冇試過搭公車?? 會唔會好似hk 巴士咁有廣播下一個站係咩站呀??
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 6541


3308#
發表於 09-3-26 13:05 |只看該作者
fi-fi,
我太多問題問你
唔該晒你呀
AA


大宅

積分: 2180


3309#
發表於 09-3-26 13:31 |只看該作者
fi-fi,
多謝你咁宝貴的資料,我會study一吓

原帖由 fi-fi 於 09-3-22 18:25 發表
heimaangel,

統一藥品-我的美麗日記的官方網,你可以先study一下每款的功用 (產品介紹 > 美容保養系列 > 我的美麗日記系列 > 我的美麗日記面膜系列)
http://www.ppc-life.com.tw/

我通常都會喺"博客來"訂咗,跟住去 ...


伯爵府

積分: 15067


3310#
發表於 09-3-26 14:09 |只看該作者
下星六出發喇, 好多野想買, 除左阿女既書, 重有麻辣食品, 麻辣醬, 重有阿原的肥皂, 美麗日記, 牛爾的玫瑰系列, 小精品

由現在開始該清茶淡粥來迎接下星期一連五天的台北行.........


男爵府

積分: 9345


3311#
發表於 09-3-26 21:58 |只看該作者
monkichi

問2: 帶住4個小朋友(會推bb車), 去夜市食晚餐ok嗎?? 計劃去饒河街夜市係因為順路, 同埋算係見識下台灣的夜市. 如果唔方便/好"lea hea", 唔去都得. 請指教.
推住bb車,唔可能入到饒河街夜市/士林夜市

問1: 誠品兒童探索博物館有咩玩?
無嘢玩,因為已經執咗喇
問2: 平日午餐時間鼎泰豐多人嗎, 要唔要等位?
不知道,因為鼎泰豐跟本就是用遊客生意,好少本地人去...同常我都會避開正餐時間去

問1: 鳯梨酥: 旅遊書提及幾個牌子:
i) 李製餅家(李家大房) NT$10@, NT$220/24個, NT$330/36個
ii) 港記酥皇店: NT$220/10個, NT$400/20個
這兩個牌子, 邊個好食 d? 港記的價錢係李家的2倍, 唔知每件的份量相差幾多? 港記貴 d 係咪好食 d?? 有無其他牌子鳯梨酥推介?
你見價錢差2倍,就知道份量大少都差2倍喇....但講傳統就當然是李製餅家喇,如果近你飯店的話,就台北地下街的李儀鳳山梨酥喇

問2: 我地8個人, 由酒店去機場 book 車方便 d 定係坐機場巴士都ok呢? book 車的話,有無一架車坐晒8個人連行李? 大約幾多錢??
你住凱撒,無必要book車來回機場囉
問3: 如果搭機場巴士, 16:30 左右上車夠時間嗎??
你預1.5小時車程喇
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


伯爵府

積分: 16095


3312#
發表於 09-3-26 23:08 |只看該作者
原帖由 monkichi 於 09-3-26 12:02 發表
fi-fi, Jennie, & 其他網友,
我會 11/4 出發去台北玩 5 天(入住台北凱撒大飯店), 同行有四大四小(10歲x1, 4歲x2, 1歲10個月 x 1).
初步行程編排如下, 請大家畀 d 意見同解答一 d 問題.

Day1, 11/4 Sat
0910 CX530 ...


hi monkichi,

如果你book車(動力), 順便講話helenjoe介紹, 有機會會有優惠價比你呀!


伯爵府

積分: 16095


3313#
發表於 09-3-26 23:10 |只看該作者
原帖由 Jennie 於 09-3-26 11:26 發表
fi-fi/ helenjoe>>你地有冇試過搭公車?? 會唔會好似hk 巴士咁有廣播下一個站係咩站呀??


hi jennie,

fi-fi應該搭過.
上年我去台北想搭, 唔敢搭.....怕唔識下車.
今次應該會試下搭....嘻..嘻..

hi fi-fi,

搭公車, 係咪捷運咭唔可以0都呀? 要比cash嗎?
thx.


伯爵府

積分: 16095


3314#
發表於 09-3-26 23:12 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-26 08:40 發表
carmenng17,

如有存貨的item,你今日中午12點前下單,可以明天下午六點後去取貨


fi-fi,

如果我訂書, 到時我帶note book在飯店order先.
係咪可以去附近7-11, 比cash拿貨就可以嗎? thx.


男爵府

積分: 9345


3315#
發表於 09-3-26 23:35 |只看該作者
helenjoe

全中...搭公車可以用悠遊咭!!!
你要留意...該架公車是上車時比錢or下車時比錢喎!我到今日都未搞得清楚....我通常見佢開後門比我上車,就會落車先比錢,又或者昅下人哋係咪上車比錢,總之就2仔底...死跟!!!

原帖由 helenjoe 於 09-3-26 23:10 發表


hi fi-fi,

搭公車, 係咪捷運咭唔可以0都呀? 要比cash嗎?
thx. ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3316#
發表於 09-3-26 23:40 |只看該作者
helenjoe,

你講博客來嗎?對呀,佢1年365日都可以出貨的

我今次都試過...我拎哂書之後發現訂少左一本,跟住就係金石堂再訂,但因為我星期六晚訂,所以佢地要星期一先處理我張單,咁就星期二晨早六點後就可以便利店取貨喇

便利店取貨付款...全部都是現金交易的!!!

原帖由 helenjoe 於 09-3-26 23:12 發表


fi-fi,

如果我訂書, 到時我帶note book在飯店order先.
係咪可以去附近7-11, 比cash拿貨就可以嗎? thx.
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 2959


3317#
發表於 09-3-27 05:34 |只看該作者
fi-fi & 各位媽咪,

本人28號出發去台灣,想請問由西門町去陽明山怎樣去,如果搭捷運應該喺邊個站落?搭甚麼車?全程大約幾耐會到?
我家有兩隻大烏龜


伯爵府

積分: 16095


3318#
發表於 09-3-27 09:41 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-26 23:35 發表
helenjoe

全中...搭公車可以用悠遊咭!!!
你要留意...該架公車是上車時比錢or下車時比錢喎!我到今日都未搞得清楚....我通常見佢開後門比我上車,就會落車先比錢,又或者昅下人哋係咪上車比錢,總之就2仔底...死跟!!!

...


hi fi-fi,

係呀....我今次都要試下搭公車.....領受下當地風土人情喔!
好...我都係諗住c跟佢地....謝謝你呀!


伯爵府

積分: 16095


3319#
發表於 09-3-27 09:43 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-26 23:40 發表
helenjoe,

你講博客來嗎?對呀,佢1年365日都可以出貨的

我今次都試過...我拎哂書之後發現訂少左一本,跟住就係金石堂再訂,但因為我星期六晚訂,所以佢地要星期一先處理我張單,咁就星期二晨早六點後就可以便利店取貨喇 ...


hi fi-fi,

我想訂博客來, 如果金石堂又如何呢? 也是7-11取貨付錢嗎?

或者我追返你d 舊post看下先, thanks.


大宅

積分: 2959


3320#
發表於 09-3-27 10:51 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-27 08:42 發表
chrisunkub

呢條link一定幫到你
http://www.ymsnp.gov.tw/web/travel4a.aspx

fi-fi,
呢條link真係好有用,我去幾次台灣唔知點去,今次終於如願以償,謝謝你.
我家有兩隻大烏龜

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo