跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2838


3301#
發表於 08-9-24 22:23 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-9-24 22:15 發表

kuri玩果玩具好似好好玩喔


係呀,真係好好玩,係kawaii媽媽提供架


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3302#
發表於 08-9-24 22:25 |只看該作者
原文章由 mushroomn 於 08-9-24 22:23 發表


係呀,真係好好玩,係kawaii媽媽提供架

去青龍頭玩果日呀


大宅

積分: 2838


3303#
發表於 08-9-24 22:26 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-9-24 22:25 發表

去青龍頭玩果日呀


係呀,連張相都係kawaiimama影架


男爵府

積分: 7796


3304#
發表於 08-9-24 22:49 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 17:34 發表
去wet market梗係叫姐姐去啦~~
有d野係wet market買唔到嘅, 你自己就可以去行下d supermarket, 什至係super store, such as jusco果d囉, 咁去開就行埋其他樓層, 睇下有冇d野岩屋企用呀嘛, 明唔明呀......:j ...


又係好主意喎~~哈哈~~~~



男爵府

積分: 7796


3305#
發表於 08-9-24 22:50 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-9-24 22:25 發表

去青龍頭玩果日呀

你又唔嚟~~~~~~~~


男爵府

積分: 7796


3306#
發表於 08-9-24 22:52 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 18:00 發表
叫做好少少....
奶都係要訓住食....不過食多左....
糊同粥就唔洗灌得咁辛苦...mouth:
不過我搵到一隻亨氏baby food, 佢好中意食, 3分鐘內食晒成樽.....
就係pumpkin, potato, ...

我出門口前睇到你呢個post...啱啱又o係吉吉島買咗樽...但係...返到嚟俾姐姐打爛咗...成$11.5架......嘔血.........


男爵府

積分: 7796


3307#
發表於 08-9-24 22:55 |只看該作者
原文章由 mushroomn 於 08-9-24 22:23 發表


係呀,真係好好玩,係kawaii媽媽提供架

部相機我仲未摸得熟, 所以啲相都係影得普普通通咋...
遲啲摸熟啲, 再幫你地影得靚啲


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3308#
發表於 08-9-24 22:58 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 22:50 發表

你又唔嚟~~~~~~~~

果日係浩浩公公生日唷~出唔到席唷


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3309#
發表於 08-9-24 23:00 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 22:52 發表

我出門口前睇到你呢個post...啱啱又o係吉吉島買咗樽...但係...返到嚟俾姐姐打爛咗...成$11.5架......嘔血.........

扣佢人工~~~:;pppp:


男爵府

積分: 8233


3310#
發表於 08-9-24 23:00 |只看該作者
咪咁啦~~
一個月啫~~
冇佢又點會有你c6呢~~
咁又點會有made in vages嘅vianne呢~~~
係咪~~
包容d~~ 包容d~~

原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 22:21 發表

一個月~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 8233


3311#
發表於 08-9-24 23:01 |只看該作者
梗係啦~~
唔洗驚~ bonnie ma係大廳~~

原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 22:49 發表


又係好主意喎~~哈哈~~~~


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3312#
發表於 08-9-24 23:01 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:00 發表
咪咁啦~~
一個月啫~~
冇佢又點會有你c6呢~~
咁又點會有made in vages嘅vianne呢~~~
係咪~~
包容d~~ 包容d~~



男爵府

積分: 8233


3313#
發表於 08-9-24 23:02 |只看該作者
咁貴!!!
我買$8.2咋~~

原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 22:52 發表

我出門口前睇到你呢個post...啱啱又o係吉吉島買咗樽...但係...返到嚟俾姐姐打爛咗...成$11.5架......嘔血.........


男爵府

積分: 6480

畀面勳章 BK Milk勳章


3314#
發表於 08-9-24 23:02 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:01 發表
梗係啦~~
唔洗驚~ bonnie ma係大廳~~

=.=媽咪係大廳..浩浩仔好驚


男爵府

積分: 8233


3315#
發表於 08-9-24 23:03 |只看該作者
到時要影戶外啦~~
靚d嘛~~

原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 22:55 發表

部相機我仲未摸得熟, 所以啲相都係影得普普通通咋...
遲啲摸熟啲, 再幫你地影得靚啲


男爵府

積分: 8233


3316#
發表於 08-9-24 23:04 |只看該作者
咩樹媽咪係大廳..浩浩仔會好驚呢


原文章由 日落 於 08-9-24 23:02 發表

=.=媽咪係大廳..浩浩仔好驚


子爵府

積分: 11870


3317#
發表於 08-9-24 23:05 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:03 發表
到時要影戶外啦~~
靚d嘛~~

hi
今朝6點半同個仔拎籌驗腎,好彩無事呀
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 7796


3318#
發表於 08-9-24 23:06 |只看該作者
原文章由 日落 於 08-9-24 22:58 發表

果日係浩浩公公生日唷~出唔到席唷

oic~~~~~!祝浩浩公公~~~福如東海~~~壽比南山~~~


大宅

積分: 2838


3319#
發表於 08-9-24 23:06 |只看該作者
唔怕啦,我好有心得,前排我媽咪返咗大陸,我99就嚟咗我屋企幫我揍Kuri,成個幾星期,最初我超唔慣,仲成日都好緊張,但到佢走時又有啲唔捨得,不過,一次夠啦

原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:00 發表
咪咁啦~~
一個月啫~~
冇佢又點會有你c6呢~~
咁又點會有made in vages嘅vianne呢~~~
係咪~~
包容d~~ 包容d~~


大宅

積分: 2838


3320#
發表於 08-9-24 23:07 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-9-24 23:05 發表

hi
今朝6點半同個仔拎籌驗腎,好彩無事呀



Bonnie,你睇waiwai幾有效率,你都要學吓啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo