影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 63751


3301#
發表於 16-11-10 13:23 |只看該作者
amychoi 發表於 16-11-10 11:04
幾經辛苦訂好啦! 同左我兩粒鐘先攪得掂.

Novotel Bangkiok Sukhumvit 20, - executive room 3 night = thb ...

係呀,本來想話比你知有邊幾間最近bts, 不過我要下午先得閒,不過唔緊要啦,你訂左了


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


3302#
發表於 16-11-10 13:23 |只看該作者

引用:Quote:amychoi+發表於+16-11-10+11:04+幾經

原帖由 靚寶 於 16-11-10 發表
我果間冇話唔比喎,因為我按完2大再remark比佢知有個12歲細路,佢冇reject我就ok了,有哂no有哂盛
...
佢講明包3個早餐就安全啦




水晶宮

積分: 63751


3303#
發表於 16-11-10 13:24 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 靚寶 於 16-11-10 13:30 編輯

pullman係冇得按2大1小,點都唔比我訂,不過我照去落2大就比我訂,再remark等佢覆,佢又ok喎


水晶宮

積分: 63751


3304#
發表於 16-11-10 13:25 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-11-10 13:23
佢講明包3個早餐就安全啦

其實尋晚都攪左我們2個鐘,真係暈暈地


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


3305#
發表於 16-11-10 13:45 |只看該作者

引用:+本帖最後由+靚寶+於+16-11-10+13:30+編輯+

原帖由 靚寶 於 16-11-10 發表
本帖最後由 靚寶 於 16-11-10 13:30 編輯

pullman係冇得按2大1小,點都唔比我訂,不過我照去落2大就比我 ...
咁加床加早餐駛唔駛加錢?




水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


3306#
發表於 16-11-10 14:09 |只看該作者
靚寶 發表於 16-11-10 13:22
我果間冇話唔比喎,因為我按完2大再remark比佢知有個12歲細路,佢冇reject我就ok了,有哂no有哂盛
...
我又走去出MAIL同佢講, 2大1 小訂唔到會員價, 但係同價的, 只係無早餐, 所以同佢講幫我改同到時另加錢比小童早餐. 希望可以啦!

[


水晶宮

積分: 63751


3307#
發表於 16-11-10 15:11 |只看該作者
amychoi 發表於 16-11-10 14:09
我又走去出MAIL同佢講, 2大1 小訂唔到會員價, 但係同價的, 只係無早餐, 所以同佢講幫我改同到時另加錢比小 ...

我book依間啱啱先話做唔到12歲,但remark我時又ok, 比埋code no我 ,我都覺得點解咁攪笑,宜家處理緊


水晶宮

積分: 63751


3308#
發表於 16-11-10 15:18 |只看該作者

回覆樓主:

機場第8集,回想緊自己點樣成為c6人生中最重要的人。。。

當侖侖同女一相約去農場,想象唔到頭1,2集係兩個陌路人會演變成在對方心中有位置的關係,感覺幾微妙,再想返自己點樣同c6一齊,努力想返好似係識的時候有少少感覺,不過只係有少少覺得同呢個人一齊會點?再後期係好奇佢的生活,我覺得同另一半一齊的feel可以好早就有,至少個feel係咪可以成為考慮對象,諗可唔可以為對象都係一個feel啊 ,所以我好佩服d識左好多年後演變成情侶關係的人,因為feel呢d係好初次就會有,咁就解釋到佢地在機場因為個女在雨下渡過一個夜晚


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


3309#
發表於 16-11-10 16:24 |只看該作者

引用:Quote:amychoi+發表於+16-11-10+14:09+我又

原帖由 靚寶 於 16-11-10 發表
我book依間啱啱先話做唔到12歲,但remark我時又ok, 比埋code no我 ,我都覺得點解咁攪笑,宜家處 ...
等佢覆嗎?



[


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


3310#
發表於 16-11-10 16:25 |只看該作者

引用:Quote:amychoi+發表於+16-11-10+14:09+我又

原帖由 靚寶 於 16-11-10 發表
我book依間啱啱先話做唔到12歲,但remark我時又ok, 比埋code no我 ,我都覺得點解咁攪笑,宜家處 ...
等佢覆嗎?
我見佢扣埋我錢了。



[


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


3311#
發表於 16-11-10 16:30 |只看該作者

引用:Quote:amychoi+發表於+16-11-10+14:09+我又

原帖由 靚寶 於 16-11-10 發表
我book依間啱啱先話做唔到12歲,但remark我時又ok, 比埋code no我 ,我都覺得點解咁攪笑,宜家處 ...
而家等酒店覆嗎?



[


水晶宮

積分: 63751


3312#
發表於 16-11-10 16:47 |只看該作者
amychoi 發表於 16-11-10 16:25
等佢覆嗎?
我見佢扣埋我錢了。

本帖最後由 靚寶 於 16-11-10 16:48 編輯

本帖最後由 靚寶 於 16-11-10 16:48 編輯

現在係等酒店覆,尋晚落完單收到mail comfirm及booking no, 但宜家話12歲以下先免,其實我理解錯定點?12歲以下會唔會包埋12歲?點解唔寫2-11歲

不過尋日攪到半夜成點半,可能太攰留意唔到太多細節,但應該唔係貴好多,但有部份酒店係小童至16歲


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


3313#
發表於 16-11-10 17:01 |只看該作者

引用:Quote:amychoi+發表於+16-11-10+16:25+等佢

原帖由 靚寶 於 16-11-10 發表
本帖最後由 靚寶 於 16-11-10 16:48 編輯

本帖最後由 靚寶 於 16-11-10 16:48 編輯
係呀!有些是12歲, 所以我選擇比妳少的。
我都打左電話去問訂房部, 佢竟然答唔到我的問題, 叫我直接send email 去泰國酒店或打過去, 吹漲。

我諗住等埋明日未覆, 就星期六打過去問下。



[


禁止發言

積分: 70805


3314#
發表於 16-11-10 17:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


3315#
發表於 16-11-10 17:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


3316#
發表於 16-11-10 17:16 |只看該作者

引用:Quote:amychoi+發表於+16-11-10+17:01+係呀

原帖由 janjan28 於 16-11-10 發表
Novotel好似可以16歲以下都得,你send email去問下,我個人幾喜愛Novotel
...
係呀!這間是16歲的。

Thx!



[


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


3317#
發表於 16-11-10 17:19 |只看該作者

引用:Quote:amychoi+發表於+16-11-10+11:04+幾經

原帖由 janjan28 於 16-11-10 發表
呢間新開,行去Asoke 10-15分鐘
我都係貪佢新, 未住過行政房, 貪得意又試下。
不過行15分鐘就稍為遠左少少, 但好似話同t21好近, 我未去過t21,都拉上補下啦!



[


水晶宮

積分: 63751


3318#
發表於 16-11-10 17:24 |只看該作者
amychoi 發表於 16-11-10 17:01
係呀!有些是12歲, 所以我選擇比妳少的。
我都打左電話去問訂房部, 佢竟然答唔到我的問題, 叫我直接send ...

係,係咪8字頭的電話?個女仔好似short short地 ,我會接直同酒店傾


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


3319#
發表於 16-11-10 17:38 |只看該作者

引用:Quote:amychoi+發表於+16-11-10+17:01+係呀

原帖由 靚寶 於 16-11-10 發表
係,係咪8字頭的電話?個女仔好似short short地 ,我會接直同酒店傾
...
係8字頭



[


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


3320#
發表於 16-11-10 17:38 |只看該作者

引用:Quote:amychoi+發表於+16-11-10+17:01+係呀

原帖由 靚寶 於 16-11-10 發表
係,係咪8字頭的電話?個女仔好似short short地 ,我會接直同酒店傾
...
係8字頭



[

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo