跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2090


3301#
發表於 05-12-21 10:36 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既


Morning all!!

請問各位知唔知孕婦易脚抽根係缺了哪種營養??
我拿甚麼報答耶和華向我所賜的一切厚恩 。(詩篇)


侯爵府

積分: 21322


3302#
發表於 05-12-21 10:37 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

PHmami 寫道:

Morning all!!

請問各位知唔知孕婦易脚抽根係缺了哪種營養??


吓?? 關營養事架?? 我駝kinki臨生前個幾月都差吾多晚晚抽根架, 缺咩營養呀??


大宅

積分: 2090


3303#
發表於 05-12-21 10:40 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既


我睇開個醫生近呢幾次都開抗生素比我食,我問佢係咪有需要?佢就答我你發炎係要食抗生素架!我諗緊應否轉醫生?

kwan0520 寫道:
[quote]
Ka_wai 寫道:
另外, 我想問我哋咁大個人食抗生素係唔係ok無問題架,噖日個醫生開咗5日抗生素要我食,仲話一定要食哂喎~


我醫生只俾了五日消炎藥我食, 叫我一定要食晒[/quote]
我拿甚麼報答耶和華向我所賜的一切厚恩 。(詩篇)


大宅

積分: 2090


3304#
發表於 05-12-21 10:48 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既


以前聽過唔記得咗,我同事今日問我,我只記得因為 BB 會攞走 Mami 既營養,咁Mami 就會因此缺少了某種維他命而引致易抽根嘞!
喂,我要取經,唔係講經喎!生到第二個都仲乜都唔知蒙蒙吓!! :evil:

聰明豆 寫道:
吓?? 關營養事架?? 我駝kinki臨生前個幾月都差吾多晚晚抽根架, 缺咩營養呀??

我拿甚麼報答耶和華向我所賜的一切厚恩 。(詩篇)


伯爵府

積分: 16171


3305#
發表於 05-12-21 10:54 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

我食咗藥個人好"one"呀~~


侯爵府

積分: 21322


3306#
發表於 05-12-21 10:57 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

PHmami 寫道:

以前聽過唔記得咗,我同事今日問我,我只記得因為 BB 會攞走 Mami 既營養,咁Mami 就會因此缺少了某種維他命而引致易抽根嘞!
喂,我要取經,唔係講經喎!生到第二個都仲乜都唔知蒙蒙吓!! :evil:


問下啫!! 吾洗咁既!

生第二個吾係實知架嘛! :tongue: :tongue:


侯爵府

積分: 21322


3307#
發表於 05-12-21 10:58 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
我食咗藥個人好"one"呀~~


lunch做下豬啦! 好d架!


伯爵府

積分: 16171


3308#
發表於 05-12-21 11:02 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:

lunch做下豬啦! 好d架!


我lunch約咗人去唱K~


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3309#
發表於 05-12-21 11:03 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
我食咗藥個人好"one"呀~~


通常要返工我會唔食藥, 留返係屋企先食


侯爵府

積分: 21322


3310#
發表於 05-12-21 11:03 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
我lunch約咗人去唱K~


暈仲有心機唱?? 吾好咁博啦!


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3311#
發表於 05-12-21 11:04 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:

lunch做下豬啦! 好d架!


我lunch約咗人去唱K~ [/quote]

妳仲唱到k


伯爵府

積分: 16171


3312#
發表於 05-12-21 11:04 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

襯家, PHMAMI,

我淨係知我個時係每次都係"辛懶腰"搞到對小腿抽筋,之後我無再做呢個動作就好少會抽筋。


伯爵府

積分: 16171


3313#
發表於 05-12-21 11:05 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:

通常要返工我會唔食藥, 留返係屋企先食


我想快D好番嗎~~


大宅

積分: 2090


3314#
發表於 05-12-21 11:05 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既


咁你成日抽就了解吓揾出路唔水成日挨苦吖嘛!

聰明豆 寫道:
問下啫!! 吾洗咁既!

生第二個吾係實知架嘛! :tongue: :tongue:
我拿甚麼報答耶和華向我所賜的一切厚恩 。(詩篇)


伯爵府

積分: 16171


3315#
發表於 05-12-21 11:06 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:

暈仲有心機唱?? 吾好咁博啦!


有得玩我諗我會精神啩~ 我今晚仲想去影燈飾~


伯爵府

積分: 16171


3316#
發表於 05-12-21 11:07 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:


妳仲唱到k


應該得啩~~


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3317#
發表於 05-12-21 11:07 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:

我想快D好番嗎~~


不如返屋企休息吓, 我一陣都走


伯爵府

積分: 16171


3318#
發表於 05-12-21 11:08 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:

不如返屋企休息吓, 我一陣都走


老細今日唔係到呀~我今日有3個FILE搞掂,因為聽日我返半日呀~


伯爵府

積分: 15050


3319#
發表於 05-12-21 11:13 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:
嘩!! 咁多張既?? 係呢! 妳呢胎諗住餵人奶啦, 譬如餵吾成功的話, 妳諗住比邊隻奶粉個b食呀??

kinki上次便秘睇醫生, 佢話吾好比奶粉, 比鮮奶佢飲??? 咁細個同佢介奶?? 但噖日再同佢去健康院姑娘又係咁講, 又話比鮮奶, 佢地話奶粉會係便秘既來源, 但我就吾多想, 我反而想同佢轉奶粉!!

係呀好多張 我緊係想餵人奶啦 :mrgreen: 攞呢d奶粉諗住唔要都可以攞去二手市場賣. 咁我今次好大機會揀a+ 我諗我都會比奶粉collins飲囉. 我亞嫂個女都仲飲緊a+4號佢已讀緊k3. 不過個個cases唔同既, kinki又唔肯飲水. 我有個friend佢餵人奶餵到個b讀k1佢先stop. 咁因為人奶比較淡佢個女唔肯飲奶粉(試左好多隻都係唔肯飲) 咁佢都比鮮奶個女飲, 宜家讀緊k2. 佢都無咩問題. 所以我覺得無咩所謂囉. :lol:


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3320#
發表於 05-12-21 11:14 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:

老細今日唔係到呀~我今日有3個FILE搞掂,因為聽日我返半日呀~


我聽日收三點, 跟住就放假喇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo