立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2090
侯爵府
積分: 21322
PHmami 寫道: Morning all!! 請問各位知唔知孕婦易脚抽根係缺了哪種營養??
kwan0520 寫道: [quote] Ka_wai 寫道: 另外, 我想問我哋咁大個人食抗生素係唔係ok無問題架,噖日個醫生開咗5日抗生素要我食,仲話一定要食哂喎~
聰明豆 寫道: 吓?? 關營養事架?? 我駝kinki臨生前個幾月都差吾多晚晚抽根架, 缺咩營養呀??
伯爵府
積分: 16171
PHmami 寫道: 以前聽過唔記得咗,我同事今日問我,我只記得因為 BB 會攞走 Mami 既營養,咁Mami 就會因此缺少了某種維他命而引致易抽根嘞! 喂,我要取經,唔係講經喎!生到第二個都仲乜都唔知蒙蒙吓!! :evil:
Ka_wai 寫道: 我食咗藥個人好"one"呀~~
聰明豆 寫道: lunch做下豬啦! 好d架!
珍珠宮
積分: 31156
Ka_wai 寫道: 我lunch約咗人去唱K~
Ka_wai 寫道: [quote] 聰明豆 寫道: lunch做下豬啦! 好d架!
kwan0520 寫道: 通常要返工我會唔食藥, 留返係屋企先食
聰明豆 寫道: 問下啫!! 吾洗咁既! 生第二個吾係實知架嘛! :tongue: :tongue:
聰明豆 寫道: 暈仲有心機唱?? 吾好咁博啦!
kwan0520 寫道: 妳仲唱到k
Ka_wai 寫道: 我想快D好番嗎~~
kwan0520 寫道: 不如返屋企休息吓, 我一陣都走
積分: 15050
聰明豆 寫道: 嘩!! 咁多張既?? 係呢! 妳呢胎諗住餵人奶啦, 譬如餵吾成功的話, 妳諗住比邊隻奶粉個b食呀?? kinki上次便秘睇醫生, 佢話吾好比奶粉, 比鮮奶佢飲??? 咁細個同佢介奶?? 但噖日再同佢去健康院姑娘又係咁講, 又話比鮮奶, 佢地話奶粉會係便秘既來源, 但我就吾多想, 我反而想同佢轉奶粉!!
Ka_wai 寫道: 老細今日唔係到呀~我今日有3個FILE搞掂,因為聽日我返半日呀~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy