烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 522


3301#
發表於 04-3-26 15:37 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

各位mami,
你們好勁, 我只懂得做牛油曲奇及梳芙厘(跟烹飪班學的),
仲味買電動打蛋器. 好辛苦.
Angela


男爵府

積分: 5364


3302#
發表於 04-3-26 15:57 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

好清楚呀,唔該monica,你又代錢入我袋

蒙妮卡 寫道:
Tinhei,

生日蛋榚上的是甜忌廉, 是現成植脂奶油罐頭,有愛護牌同鑽石牌, 二德惠等地方有售.

牛油忌廉是瑞士卷,忌廉椰絲包,拿破倫用的那種, 比較油膩, 但無咁易溶.


大宅

積分: 4015


3303#
發表於 04-3-26 17:41 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Tinhei,
嘻嘻, 我在這裡都賺了很多錢(智識).
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


大宅

積分: 1013


3304#
發表於 04-3-26 17:58 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

tinhei :

想問個泡芙你是不是唧成長條形ga!因為有d似長條形呢!不過睇落都好好味呢! :-P

個日式芝士蛋糕個面點解花左ga?其他整體都好perfect!


複式洋房

積分: 372


3305#
發表於 04-3-26 20:00 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Dau and CK Mouse,
Got your receipe of the Jap Cheese cake, thks a lot. Will try again tonight.

Claudia/Fa-Fa
Pls check PM.

Dear all,
I know a friend working in Kenwood, will check if there will be any discount sales. Will let you know once info is available


大宅

積分: 1823


3306#
發表於 04-3-26 20:14 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

各位媽咪:

我整多次都仲係唔得,一落糖水就"欺"晒,後來諗諗下,係咪我用電打蛋器的關係呢?
希望相信 "快樂不是因為擁有的多,而是因為計較的少。"


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3307#
發表於 04-3-26 22:27 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 343


3308#
發表於 04-3-26 23:59 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

ANGELAIP ,
我想請問你的梳乎里食譜是怎樣?可否給我嗎?
因為明天我想試造,那麼造的過程中有什麼我要注意呀?

謝!!
tsaleung


子爵府

積分: 11165


3309#
發表於 04-3-27 01:08 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

各位,

請問做曲奇係咪一定要用糖霜,可否用糼沙糖


男爵府

積分: 5364


3310#
發表於 04-3-27 01:35 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

ck鼠>>多謝你既讚賞,好開心呀 個泡芙我係唧成腳板形,因原本想做成天鵝樣,不過後黎整完好想快d試下,所以就咁就切開加吉士忌廉食 :-P 另外個cake係倒扣時整花左,點樣可以令到個面靚仔d呢


男爵府

積分: 5364


3311#
發表於 04-3-27 01:50 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

我睇書介紹做的餅乾有些是放糖粉,有些是放幼砂糖,沒有是放糖霜的,不過唔知糖粉是否=糖霜呢

mamab 寫道:
各位,

請問做曲奇係咪一定要用糖霜,可否用糼沙糖


男爵府

積分: 5948


3312#
發表於 04-3-27 02:41 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

[size=large]交功課啦

入去睇下


大宅

積分: 1013


3313#
發表於 04-3-27 07:47 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

tinhei 寫道:
ck鼠>>多謝你既讚賞,好開心呀 個泡芙我係唧成腳板形,因原本想做成天鵝樣,不過後黎整完好想快d試下,所以就咁就切開加吉士忌廉食 :-P 另外個cake係倒扣時整花左,點樣可以令到個面靚仔d呢


tinhei :

ic,我以為d泡芙麵糊太希所以唔成形,嚇得我呀! :-P

日式芝士蛋糕起模的做法---係唔洗倒扣的,當我從爐中拿起蛋糕模後,我會將蛋糕模打則的long幾long,個蛋糕邊就會好易的離開模邊,直至見到成個蛋糕邊都離開蛋糕模邊,左手就拿起一張抹手paper放在左手面(如果有朋友來時就會用,ha...ha...),右手就將蛋糕模慢慢的倒轉,放在左手上,左手手掌就微曲的用陰力同蛋糕面接觸(防止個面會壓到有手指位),右手就拿走蛋糕模,再用右手將碟子輕輕蓋住蛋糕的底部,這一刻就即將蛋糕和碟子倒轉回復正常的位置,取走抹手paper,便成。
有些媽媽看過我起模的,如果她們可以的話,用電話對話會易明白一些呢!


大宅

積分: 1013


3314#
發表於 04-3-27 07:50 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

gemini 寫道:
[size=large]交功課啦

入去睇下


gemini :

wah! 見到又開始肚餓tim!


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3315#
發表於 04-3-27 10:14 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 6954


3316#
發表於 04-3-27 10:20 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

各位:

請問妳地用緊邊種麵包刀?十元店?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3317#
發表於 04-3-27 10:30 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 6954


3318#
發表於 04-3-27 10:36 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia

但我發覺切吐司時,好多麵包碎跌出黎,個吐司好軟身架喎,都唔知到底係麵包刀既問題,還是吐司有問題
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3319#
發表於 04-3-27 10:39 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1823


3320#
發表於 04-3-27 10:42 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

唔該 claudia

claudia 寫道:
康仔媽咪

曾經有個前文華師傅比個呢個牛油忌廉食譜我,你可以參考下:
牛油 200g
糖霜 50g
rum酒 1湯匙

至於你遇到的糖水問題,相信唔關用機打事,唔用機根本打唔起牛油. 我估與糖水的濃度有關.
希望相信 "快樂不是因為擁有的多,而是因為計較的少。"

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo