跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 713


3321#
發表於 08-3-12 15:56 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-3-12 15:00 發表
但係好擔心佢 到神智不清都唔知...總之就煩

傻嘅!唔好諗d咁嘅野!我哋大人感冒發燒都会想多d .最緊耍俾多d水佢欽.休息先可以快d好!
你可以試下咁!佢 時,用手摸吓佢背脊,如果你feeling到有"咕咕聲"咁即係有痰,你幫佢拍下痰會好d!


伯爵府

積分: 17322

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3322#
發表於 08-3-12 15:59 |只看該作者
原文章由 webjen 於 08-3-12 15:28 發表


:( :( :(
食藥食到無晒胃口,唔舒服 & 食藥都會好炆憎!



係呀,見到佢咁真係好心痛,
所以我都冇話佢,佢食幾啖飯都食唔落


別墅

積分: 713


3323#
發表於 08-3-12 15:59 |只看該作者
原文章由 webjen 於 08-3-12 15:50 發表


係呀,就算係退燒藥都會,一係好眼訓,另一個反應係好精神 (但其實好攰)!!我自己都係咁,頭痛食 panadol 就會訓唔著

咁特別!panadol喎?等我得閒查吓点解先?


伯爵府

積分: 17322

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3324#
發表於 08-3-12 16:03 |只看該作者
theo又燒返啦,尋日退左,今朝都冇燒,
頭先又開始低燒.........好擔心......


侯爵府

積分: 20030


3325#
發表於 08-3-12 16:06 |只看該作者
Miss Wong is NCA (Half day AM)
Yes the location

原文章由 catcathy 於 08-3-12 15:40 發表
我想問你哋係miss wong嗰班,咁即係边班?
zoe係 miss Tong,就係 N-INB,咁你哋係咪N-INA吖?
同埋你哋講嘅Dr.TSE Kin Wah 係咪係好順福商場對面嗰個?好好?


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3326#
發表於 08-3-12 16:09 |只看該作者
不過我唔識拍痰
原文章由 catcathy 於 08-3-12 15:56 發表

傻嘅!唔好諗d咁嘅野!我哋大人感冒發燒都会想多d .最緊耍俾多d水佢欽.休息先可以快d好!
你可以試下咁!佢 時,用手摸吓佢背脊,如果你feeling到有"咕咕聲"咁即係有痰,你幫佢拍下痰會好d! ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3327#
發表於 08-3-12 16:10 |只看該作者
係呀...呢幾日真係乜都要就晒佢...但求佢唔好病
原文章由 050109 於 08-3-12 15:59 發表



係呀,見到佢咁真係好心痛,
所以我都冇話佢,佢食幾啖飯都食唔落


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


3328#
發表於 08-3-12 16:22 |只看該作者
睇見你地一個二個小朋友都病o左, 真係又擔心又心痛mouth: mouth: 大人病已經辛苦, 更何況係小朋友, 有d小朋友都可能未識表達邊度o吾舒服, 食又食o吾到, 更加吸收o吾到營養
大家都要加油ar, 希望隻衰菌55555d走la

有隻湯水幾好架, 係bk mami介紹, 如果食得太多藥, 不停流淡汗, 好有用架, 可以吸收番d營養, 不防一試:

用料 : 大魚頭 1個, 豆腐一舊, 麥米半碗煲湯

先將大魚頭用薑 jin下, 然後同其他材料一齊煲大約1個多小時就可以飲用, 一家大細都飲得架.


男爵府

積分: 9669


3329#
發表於 08-3-12 16:22 |只看該作者
佢燒到40c好幾個鍾都唔退,噚日朝照左肺片,又話唔系肺炎,是上呼吸道感染。


原文章由 catcathy 於 08-3-12 10:59 發表

你係咪must住仁安,養和都爆.不過我可以try try 幫你攞房!
你有冇同nc check 過,依家大家都好驚,兒科分哂房.如果nc 唔係流感,你入咗院,一陣間交义感染咪仲大件事! ...


珍珠宮

積分: 46398


3330#
發表於 08-3-12 16:27 |只看該作者
原文章由 catcathy 於 08-3-12 15:59 發表

咁特別!panadol喎?等我得閒查吓点解先?


因為我係怪人黎架 :lol :lol
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


珍珠宮

積分: 46398


3331#
發表於 08-3-12 16:28 |只看該作者
原文章由 chloemummum 於 08-3-12 16:22 發表
睇見你地一個二個小朋友都病o左, 真係又擔心又心痛mouth: mouth: 大人病已經辛苦, 更何況係小朋友, 有d小朋友都可能未識表達邊度o吾舒服, 食又食o吾到, 更加吸收o吾到營養
大家都要加油ar, ...


你地大緊肚o既更加要小心呀,最好 呀!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


別墅

積分: 713


3332#
發表於 08-3-12 16:32 |只看該作者
我都明白大家的心情,因為嗰3個小朋友的病情又真係太快太怪!連我自己都mouth: .
不如大家試吓咁!(我個人的經驗喳 )fever嘅就每4hrs同佢探熱,記錄底,看看体温嘅趨勢(好似恒生指數咁!),fever 多敫会上上落落,只要見個勢落緊,個心都定d!
氣速嘅,除咗聽下有冇喘聲"例如: hehe聲",咳嘅時候痰聲重唔重,仲可以數呼吸,你咪等佢 或者定定做緊嘢時數.如果係<40/min,咁又可以安心d!(30多d大家都耍小心有氣速嘅可能!)
如果佢地咳到痰出來就最好,顏色同杰唔杰都好重要.
大家唔好誤會,咁样做只係等大家唔好咁担心,而且你有呢d實質嘅數字俾医生參考,咁医生段証都準d!
希望可以幫到大家,等大家嘅小朋友快d好返啦!


男爵府

積分: 9669


3333#
發表於 08-3-12 16:37 |只看該作者
e家nc又開始燒,好似打完幾個咳次又燒過!好驚


原文章由 berthanokching 於 08-3-12 16:22 發表
佢燒到40c好幾個鍾都唔退,噚日朝照左肺片,又話唔系肺炎,是上呼吸道感染。


珍珠宮

積分: 46398


3334#
發表於 08-3-12 16:47 |只看該作者
原文章由 catcathy 於 08-3-12 16:32 發表
我都明白大家的心情,因為嗰3個小朋友的病情又真係太快太怪!連我自己都mouth: .
不如大家試吓咁!(我個人的經驗喳 )fever嘅就每4hrs同佢探熱,記錄底,看看体温嘅趨勢(好似恒生指數咁!),fever 多敫会上上落落, ...


我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


伯爵府

積分: 17322

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3335#
發表於 08-3-12 16:47 |只看該作者
咁多位媽咪都要保重身體呀!!!!
希望d小朋友快d好返!!!!!


男爵府

積分: 9669


3336#
發表於 08-3-12 16:48 |只看該作者
Zoemama
見pm請覆

nc mama



原文章由 catcathy 於 08-3-12 16:32 發表
我都明白大家的心情,因為嗰3個小朋友的病情又真係太快太怪!連我自己都mouth: .
不如大家試吓咁!(我個人的經驗喳 )fever嘅就每4hrs同佢探熱,記錄底,看看体温嘅趨勢(好似恒生指數咁!),fever 多敫会上上落落, ...


男爵府

積分: 9669


3337#
發表於 08-3-12 16:53 |只看該作者
thoe & QQ點呀?我都傷風左,你都要小心!



原文章由 050109 於 08-3-12 16:47 發表
咁多位媽咪都要保重身體呀!!!!
希望d小朋友快d好返!!!!!


珍珠宮

積分: 46398


3338#
發表於 08-3-12 17:07 |只看該作者
原文章由 berthanokching 於 08-3-12 16:53 發表
thoe & QQ點呀?我都傷風左,你都要小心!


好 d 啦!
希望 nc 都快 d 好番啦!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


3339#
發表於 08-3-12 17:20 |只看該作者
知道 所以今日我都無俾chloe返學

原文章由 webjen 於 08-3-12 16:28 發表


你地大緊肚o既更加要小心呀,最好 呀!


大宅

積分: 1679


3340#
發表於 08-3-12 17:51 |只看該作者
nc 又燒過... 希望快啲退啦.

個個朋友仔都病... 希望個個都快啲好, 好番就一齊去食大餐, 食番肥肥白白. 我同心怡呢2日都密密幫大家祈禱.

心怡無發燒, 係一返到屋企就有少少鼻塞, 無流鼻水... 應該係鼻敏感, 瞓覺都無塞... 我老公就作病

但心怡今日都無返學, 唔知聽日返唔返好...

原文章由 berthanokching 於 08-3-12 16:37 發表
e家nc又開始燒,好似打完幾個咳次又燒過!好驚

[ 本文章最後由 MaMehar 於 08-3-12 18:21 編輯 ]
:-D 歡迎到我的Blog  :-D

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo